Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha het laatste jaar dat ze meededen dacht ik. Maar denk wel dat het goed komt
0 Vind ik leuk's
gunmaster217:
mokum001:
gunmaster217:
Wat zeggen we hiervan???

Bij unibet:

Belgium to receive 12 points from televoting from the Netherlands @ 1.72

Deze moet wel kloppen

Volgens mij gaf 1 van de 2 vorig jaar nog 12 aan iemand anders. Al zal ik deze bet ook wel snel spelen

Ja vind je het gek als Nederland niet meedeed in de finale :p

Let wel op, er is een nieuw voting systeem dit jaar, waardoor alleen de jury voting bekend wordt gemaakt per land. Daarna worden alle televoting resultaten van alle landen op een hoop gegooid en opgeteld. Vervolgens wordt van de nummerlaatst t/m nr.1 in 1 keer het totaal aantal televoting punten bij de jury voting opgeteld.
0 Vind ik leuk's
De 20/10 combi ziet er wel goed uit. UK-Ierland is al binnen en Letland - Litouwen en Frankrijk - Duitsland lijkt redelijk duidelijk.

Laten we het hopen!
0 Vind ik leuk's
Heb deze combi:
UK hoger dan Duitsland 1.40
Frankrijk hoger dan Italie 1.66
Australie hoger dan Zweden 1.33

samen 3.07 (Unibet)

Wat kleingeld op "Land met 0 punten" Ja @ 7.00 (unibet)
0 Vind ik leuk's
santi21:
gunmaster217:
mokum001:
gunmaster217:
Wat zeggen we hiervan???

Bij unibet:

Deze moet wel kloppen

Volgens mij gaf 1 van de 2 vorig jaar nog 12 aan iemand anders. Al zal ik deze bet ook wel snel spelen

Let wel op, er is een nieuw voting systeem dit jaar, waardoor alleen de jury voting bekend wordt gemaakt per land. Daarna worden alle televoting resultaten van alle landen op een hoop gegooid en opgeteld. Vervolgens wordt van de nummerlaatst t/m nr.1 in 1 keer het totaal aantal televoting punten bij de jury voting opgeteld.

Oke, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Denk dat vooral de televoters voor België en Nederland stemmen. Maar als ik het goed begrijp kan pas na de uitzending gezien worden wat de televoters gestemd hebben?
0 Vind ik leuk's
gunmaster217:
santi21:
gunmaster217:
mokum001:
gunmaster217:
Wat zeggen we hiervan???

Bij unibet:

Deze moet wel kloppen

Oke, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Denk dat vooral de televoters voor België en Nederland stemmen. Maar als ik het goed begrijp kan pas na de uitzending gezien worden wat de televoters gestemd hebben?

Ja net als de uitslag van de halve finales.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Welke bets heb jij nog geplaatst Santi?
0 Vind ik leuk's
Voor diegene die nog wat op nl winnaar wil zetten; deze staat op 29, ga je naar winnaar zonder Rusland erbij staat hij op 34..
0 Vind ik leuk's
Over die van Nederland 12 punten van Belgie krijgen. Zo zeker is dat niet. Toen bij Common Linnets gingen de 12 van Belgie ook gewoon naar de uiteindelijke winnaar Oostenrijk.
Ik heb overigens 10 totaal op Nederland winnaar gezet tijd terug. Quote was toen 67 ofzo. En heb each way, dus bij podiumplek ook nog winst.

Quotes van bookmakers zitten er bij songfestival redelijk vaak naast moet ik zeggen. Destijds begon nederland met common linnets op 251 voor winst. Op de dag van de finale stonden ze op 4.00 ofzo.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.