Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn picks voor het songfestival:
10/10
H2H
Germany - United kingdom - Pick: United kingdom
Russia - Australia - Pick: Russia
Lithuania - Latvia - Pick: Latvia
Belgium - Netherlands - Pick: Netherlands
Norway - Denmark - Pick: Norway
Albania NTQ

@4.21

Worst placed prequalified country:
Germany
@1.75

5/10:
Russia to win @2.00
0 Vind ik leuk's
Wat verwachten jullie van Denemarken? Gaan die door naar de finale?
0 Vind ik leuk's
saviola9:

Ik verwacht het niet. Als ik die 3 jongens zie optreden moet ik terugdenken aan de toppers met shine in 2009.

Ik denk dat als je value wil pakken, kun je inzetten op Noorwegen. Die gaan naar mijn mening wel door.
0 Vind ik leuk's
gunmaster217:
saviola9:

Ik verwacht het niet. Als ik die 3 jongens zie optreden moet ik terugdenken aan de toppers met shine in 2009.

Ik denk dat als je value wil pakken, kun je inzetten op Noorwegen. Die gaan naar mijn mening wel door.

Vandaag helaas niet jury rehearsal kunnen volgen, maar Oekraine lijkt favoriet te gaan worden. Morgen zal ik kijken of er nog wat mooie bets speelbaar zijn.
Denmark to Qualify richting de @3, dus dat is positief; performance schijnt ook niet indrukwekkend te zijn. Was in de 1e rehearsal ook al en gelukkig dus zo gebleven. Belangrijkste morgen is een non-qualify van Denmark en ik gok op een verrassende plaatsing van Macedonie/Georgie
0 Vind ik leuk's
Odd van Denemarken TQ is inderdaad behoorlijk gestegen. Hopelijk is dit een goed teken.

Als Denemarken zich niet kwalificeert, zal die weddenschap dus void worden. De rest van de combi gaat, verwacht ik, wel goed. Dat is dan alsnog een odd van 1,65 o.i.d. (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Vandaag helaas niet jury rehearsal kunnen volgen, maar Oekraine lijkt favoriet te gaan worden. Morgen zal ik kijken of er nog wat mooie bets speelbaar zijn.
Denmark to Qualify richting de @3, dus dat is positief; performance schijnt ook niet indrukwekkend te zijn. Was in de 1e rehearsal ook al en gelukkig dus zo gebleven. Belangrijkste morgen is een non-qualify van Denmark en ik gok op een verrassende plaatsing van Macedonie/Georgie

Ik had delen van de jury rehearsal gekeken. Op het einde vroeg er iemand in de chat wie het slecht hebben gedaan. De twee bloggers zeiden: iedereen heeft het wel goed gedaan, behalve Denemarken, daar is totaal geen chemie tussen de zangers.

Verder denk ik dat macedonie kan verrassen maar Georgie niet (totaal geen songfestival lied). Wat verwacht jij eigenlijk van Noorwegen?
0 Vind ik leuk's
Nederland top 10 final @ 1.8 Marathonbet
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ik denk dat Lithuania er nog wel eens uit zou kunnen vliegen @2.95, maar ik wacht het live nog even af.

Ook heb ik niet veel vertrouwen in België, maar die zullen waarschijnlijk wel doorgaan.

Persoonlijk denk ik voor de 2e halve finale:
1. Ukraine
2. Serbia
3. Australia
4. Latvia
5. Bulgaria
6. Poland
7. Belgium
8. Norway
9. Macedonia
10. Israel
0 Vind ik leuk's
top prequalified country France @1.72 is waar ik voor ga
0 Vind ik leuk's
Breaking; geen puntenaftrek voor Armenia! (misschien was daarom de odd zo gestegen) http://www.esc-plus.com/eurovision-2016-ebu-statement-use-nagorno-karabakh-flag-last-night/
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.