Wedden op het Songfestival
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:
Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)
Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!
Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!
Update: link naar artikel toegevoegd.
shit...pas na de finale wordt de score pas bekendgemaakt :(
Armenie top-3 halve finale 1 staat nog op 1.33! Mooie odd :)
Santi, vorig jaar had je de scores van de jury press room.
Die van gisterenavond zijn niet bekend gemaakt??
Wordt tegenwoordig live geupdate:
http://eurovision.votr.se/score_display/slideshow.cfm
Enige value bet a.d.h.v. deze scores zou Oostenrijk to qualify zijn en Croatia not to qualify.
Austria had ik al en Kroatie had toch een hele goede jury rehearsal gisteren, dus zie ik het wel halen.
ik doe zelf niets met het songfestival maar hopelijk hebben jullie er iets aan ;-)
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/beelden-optreden-douwe-bob-gelekt/ar-BBsQwEc?li=BBoPOOe&ocid=onepro
dit kwam ik tegen vanmiddag en wilde ik nog even delen met jullie miss nog wat inside info gelekt die jullie kunnen vinden ???
ik doe zelf niets met het songfestival maar hopelijk hebben jullie er iets aan ;-)
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/beelden-optreden-douwe-bob-gelekt/ar-BBsQwEc?li=BBoPOOe&ocid=onepro
Dat artikel is vanochtend ook al gepost door MIKE473 ;-)
Komen er na de semi-finals nog nieuwe h2h's bij??
Uiteraard, dan ook met semi's vs. non-semi's
1. rusland
2. armenie
3. hongarije
4. nederland
5. kroatie
6. ijsland
7. malta
8. Tsjechië
9. ?
10. ?
Welke 10 zullen volgens jullie kwalificeren vandaag?
1. rusland
2. armenie
3. hongarije
4. nederland
5. kroatie
6. ijsland
7. malta
8. Tsjechië
9. ?
10. ?
1. Rusland
2. Armenie
3. Malta
4. Ijsland
5. Nederland
6. Cyprus
7. Hongarije
8. Tsjechië
9.
10.
2 plaatsen, zal gaan tussen Kroatie, Bosnie, Oostenrijk, Azerbaijan en Estland. Verwacht zelf Kroatie en Azerbaijan, hoop Kroatie en Oostenrijk.
Succes heren, zal op de chat ook aanwezig zijn als er live nog geld te verdienen valt. Armenia to win nog altijd op @21, verwacht na vanavond @10/15
Welke 10 zullen volgens jullie kwalificeren vandaag?
1. rusland
2. armenie
3. hongarije
4. nederland
5. kroatie
6. ijsland
7. malta
8. Tsjechië
9. ?
10. ?
1. Rusland
2. Armenie
3. Malta
4. Ijsland
5. Nederland
6. Cyprus
7. Hongarije
8. Tsjechië
9.
10.
2 plaatsen, zal gaan tussen Kroatie, Bosnie, Oostenrijk, Azerbaijan en Estland. Verwacht zelf Kroatie en Azerbaijan, hoop Kroatie en Oostenrijk.
Succes heren, zal op de chat ook aanwezig zijn als er live nog geld te verdienen valt. Armenia to win nog altijd op @21, verwacht na vanavond @10/15
Kan ik op unibet ook nog wedden op welke landen zich vanavond kwalificeren voor de finale?
Ik zal nog snel wat op Armenia zetten. Misschien high stake plek 1-5 ?
Als je nog iets moois ziet ben ik benieuwd.
Nog steeds zeker van top 3 Armenië?