Wedden op Europa League 2020-2021
Inter wint@1.79
Odd zakt op x2 Basaksehir@1.42 Kopenhagen wint met 3-0
Shaktar-Wolfsburg BTS @1.44.Ze verwachten daar goals.Shaktar wînt met 3-0
UTD -Lask BTS no@1.67 The ‘Red Devils’ have won all four UEL home games this term ‘to nil’, daarom deze bet.
FT 2-1
Samen @6.32 UB
Bij Unibet heb je een Odd Boost voor Both teams to score in all matches on this date europa league Special - 06/08/2020 - 6 Aug 2020, 18:55. Ik heb het nagevraagd in de live chat en het blijkt dat het echt enkel gaat om de wedstrijden Roma - Sevilla en Bayer Leverkusen - Rangers.
Normaal levert een combi BTTS bij die twee wedstrijden @2.56 op en nu is de quote @9.00!
Bij Unibet heb je een Odd Boost voor Both teams to score in all matches on this date Europa League Special - 06/08/2020 - 6 Aug 2020, 18:55. Ik heb het nagevraagd in de live chat en het blijkt dat het echt enkel gaat om de wedstrijden Roma - Sevilla en Bayer Leverkusen - Rangers.
Normaal levert een combi BTTS bij die twee wedstrijden @2.56 op en nu is de quote @9.00!
Dit lijkt me sterk eerlijk gezegd!
Er staat 'all matches on this date'. Het zou mooi zijn maar ik ben bang dat het over alle wedstrijden gaat.
Ik begrijp jullie reactie en had dezelfde gedachtegang. Toch wilde ik het checken en kreeg te horen dat het alleen de wedstrijden van 18:55u betrof. Zie onderstaand mijn printscreen van de live chat.
Gaat sowieso over alle 4 de wedstrijden. De starttijd is 18:55, dan gaat ie van de site.
vergelijk de odds voor rode kaarten, daar staat hetzelfde bij. Over 1,5 rode kaarten voor 4,50. Dat is toch veel te laag voor maar 2 potjes?
Alle wedstrijden btts levert een combo op van 7,89. Dat maakt een odds boost naar 8,50 ook veel realistischer .
Leverkusen -Rangers weinig kaarten . De Ned. scheidsrechter Makkelie, een scheidsrechter die het moeilijk heeft om te sanctioneren heeft zeer lage gemiddelden : 2,94 geel en 0,20 rood in de Nederlandse competitie, 2,62 / 0,10 in de Champions League en 3,70 / 0.30 in Europa league
Weliswaar zyn de lynen er ook naar
aantal kaarten bij UB:
-3.5@2.55
-4.5@1.61
zoals verwacht lagen de lynen te laag
5gele kaarten
Soms doe je iets op gevoel. Heb gewoon ineens een verdomd goed gevoel bij een CS 2-0 op de Europa League wedstrijd van Feyenoord. Let the magic happen.
Odd: 9,75 bij Bwin.
Tisten zei vanmorgen dat hij 2 BTS matchen zag:
Sociedad-M UTD ft0-4
Braga-AS Roma ft 0-2
https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/braga-as-roma-YcQSreg1/#bts;2
Allebei om 18u55
Niet geschoten is ook geen prijs @tisten
Om 16u begint Cub Brugge al op Kiev en...
Tienduizend fans welkom in stadion voor Dinamo Kiev-Club Brugge 😯💁♂️
EUROPA LEAGUEDinamo Kiev zal donderdag in het Europa League-duel tegen Club Brugge kunnen rekenen op de steun van een deel van de achterban. De lokale autoriteiten gaven de Oekraïners de toestemming zo’n 10.000 supporters binnen te laten, zo laat Club weten in een tweet.