Wedden op de Olympische Winterspelen 2018
Vanaf 9 februari zijn de ogen twee weken lang gericht op Pyeongchang, Zuid-Korea. Uiteraard biedt dit weer genoeg mogelijkheden! In dit topic kun je je tips en overige nuttige informatie kwijt omtrent de Olympische Winterspelen 2018.
De 500 meter mannen wie denken julie maandag mulder toch
Sablikova de 5000m voor vrouwen? of toch Pechstein of Visser?
Heb vernomen van hun trainer tijdens de trainingskamp in Inzell, dat van der Weijden 3 weken geleden in een betere vorm verkeerde dan Esmee Visser.
Sablikova en Pechstein ondanks hun favorieten rol, acht ik niet in staat dit te winnen,
Low op 8@ winst annouk
High op 2.5@ top 3 annouk
En wat denk je bij de mannen 500 @4 mulder
Heb vernomen van hun trainer tijdens de trainingskamp in Inzell, dat van der Weijden 3 weken geleden in een betere vorm verkeerde dan Esmee Visser.
Sablikova en Pechstein ondanks hun favorieten rol, acht ik niet in staat dit te winnen,
Low op 8@ winst annouk
Dan vraag ik me toch hardop af hoe jouw top 3 er uit ziet voor straks!
Annouk kan ik head to head nemen tegen Blondin aan 1.75...
Al ken ik haar tegenstander niet goed
Low op 8@ winst annouk
Dan vraag ik me toch hardop af hoe jouw top 3 er uit ziet voor straks!
Annouk kan ik head to head nemen tegen Blondin aan 1.75...
Al ken ik haar tegenstander niet goed
Nou zo zag mijn top 3 er dus ongeveer uit ;p die voronina had ik niet verwacht, maargoed super race van Visser zeg, verdiend gewonnen.
Heb jouw Blondin bet ook nog meegespeeld voor 150€. Prima middagje nog wel.
Welke 2 hebben de meeste kans morgen shorttrack 1000 meter
Bij de heren schijnen op de 1000 meter wel 10-12 schaatser kunnen winnen. Dus zelfs als we er verstand van zouden hebben is het vooraf 1 grote gok
Bij de heren schijnen op de 1000 meter wel 10-12 schaatser kunnen winnen. Dus zelfs als we er verstand van zouden hebben is het vooraf 1 grote gok
Lorentzen vs LaCroix ... Lorentzen @1.7
Hij rijdt buiten baan tegen Ronald Mulder, de favoriet in mijn ogen. Kan dus met Mulder in het vizier naar hem toerijden op de kruising en heeft dan wellicht een hele snelle tijd (denk zelfs podium). Tedgen LaCroix head to head moet lukken dus, die zelf binnen baan begint tegen Poutala.
Ronald Mulder to win @4.5 low en Podium @1.8
Hij reed bij de OKT ook buitenbaan, en je zag dat die daar heel veel ruimte had in de buitenbocht om nog snelheid te maken. En daar dus ook de snelste tijd reed.
Jan Smeekens vs LaCroix ... Smeekens @1.83
Succes allen.