Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90

Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik was eens aan het kijken naar de odds van het bmx en nu viel mij op dat kimmann op @4,75 staat.
Weet iemand waarom die zo hoog staat aangezien die toch echt wel als favoriet gezien mag worden?
0 Vind ik leuk's
odd voor Kromowidjojo top3 is al gestegen van @6.5 naar @11
0 Vind ik leuk's
siht84:
odd voor Kromowidjojo top3 is al gestegen van @6.5 naar @11

Hij is inmiddels al weer flink gezakt:
- Kromowidjojo winner van @81 naar @26,
- Kromowidjojo winner 1-3 van @6,50 naar @2,75

Heb haar low stake meegepakt op zowel winner @81 (1/10) als winner 1-3 @6,50 (2/10)
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Teun Mulder, oud baanwielrennen en gast bij de NOS, ziet Nederland vanavond bij het baanwielrennen (Track Team Sprint) als een kanshebber voor een medaille. Gezien de hoge odd van @15 speel ik deze low stake.

0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
drozax:
Ik was eens aan het kijken naar de odds van het bmx en nu viel mij op dat kimmann op @4,75 staat.
Weet iemand waarom die zo hoog staat aangezien die toch echt wel als favoriet gezien mag worden?

Ik schrijf nog een voorbeschouwing, die ergens volgende week online komt. Waarschijnlijk heeft het voor een deel ermee te maken dat hij op de wereldbekercross op Papendal, slechts 16e werd en de finale dus niet haalde. Terwijl Papendal de plek is waar hij traint en waar ze het Olympische circuit hebben nagebouwd. Het is dus een goede maatstaf voor de race in Rio.
0 Vind ik leuk's
Baanwielrennen .. Teamsprint mannen.
Nieuw zeeland to win! live
0 Vind ik leuk's
Nederland nu al 6 keer goud.
Tip is dus binnen, thx !!
0 Vind ik leuk's
thierryz1:
Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.]

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90

Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?

Nu al binnen! :) Ik zie er vandaag nog wel 1 of 2 volgen ;)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
ik zit 23:45 bij basketball USA - Argentinië op total points in Lowest quarter Over 39.5 points @ 1.90
0 Vind ik leuk's
kan iemand de bet vinden; new olympic record 200m man athletics ?

Ik zie Bolt een olympisch record rennen vanavond :)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.