Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.

Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 3 jan. 2019, 05:47 schreef 03060:

Ziet er goed uit die tips die je geplaatst hebt voor vandaag Jorditoma!! Enkel die over 5.5 bij Oilers gaat hem waarschijnlijk niet worden (1-2 met nog minuut of 8 in laatste periode) Zal waarschijnlijk 2-2 of 1-3/1-4 worden. Zal het topic weer wat meer volgen komende tijd.

Speel zelf overigens NHL tegenwoordig enkel op handicap. Aangezien er toch wel regelmatig empty netters zijn.

Bedankt! 4/5 een mooie nacht inderdaad. Achteraf gezien die over 5,5 goals bij de Coyotes en de Oilers misschien toch niet moeten tippen. Beide teams kregen afgelopen wedstrijden gemakkelijk goals tegen. Vandaar dat ik deze tipte, maar de Arizona Coyotes scoren heel het seizoen al lastig.

Vanwege empty netters is de handicap zeker interessant. Zal het in het vervolg ook wat vaker spelen bij teams die makkelijk scoren.

3 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 4 januari [1/4]

Toronto Maple Leafs - Minnesota Wild (20:00 uur)

De Toronto Maple Leafs spelen vanavond om acht uur een duel tegen de Minnesota Wild. De Maple Leafs zagen een einde komen aan hun zegereeks, terwijl de Minnesota Wild al enige tijd wisselvallig presteren.

Toronto Maple Leafs: Off-day tegen de Islanders

De Toronto Maple Leafs wisten vijf wedstrijden op rij te winnen tot ze afgelopen weekend de New York Islanders op bezoek kregen. Het team leed in eigen huis een 4-0 shutout-nederlaag. Het was pas het tweede duel dit seizoen waarin de ijshockeyvereniging uit Toronto van scoren werd afgehouden. John Tavares scoorde dit seizoen al 26 keer en moet hiermee alleen Alexander Ovechkin van de Washington Capitals voor zich laten. Mitchell Marner gaf daarnaast al veertig assists.

Ondanks zijn jonge leeftijd is Auston Matthews ook één van de sterspelers van het team van coach Mike Babcock. De 21-jarige ijshockeyer miste iets minder dan de helft van het huidige seizoen, maar was in 25 wedstrijden al wel goed voor 35 punten. Voor het duel met de Minnesota Wild heeft Babcock wel een keepersprobleem. Eerste goalie Fredrik Andersen miste sinds 23 december al wat wedstrijden en Garret Sparks moet verstek laten gaan wegens een hersenschudding. Hierdoor moeten de Maple Leafs een beroep doen op Michael Hutchinson. De Canadees keepte dit seizoen vier wedstrijden voor de Florida Panthers en kreeg hier gemiddeld 4.18 goals tegen.

Minnesota Wild: Snakken naar overwinning

De Minnesota Wild staan er momenteel niet al te best voor in de NHL. Zes van de laatste zeven wedstrijden werden verloren en het team bevindt zich op de vijfde plaats in de Central Division. De zeven punten achterstand op de Colorado Avalanche zijn overbrugbaar, want de Wild hebben ten opzichte van hun concurrent nog drie wedstrijden tegoed.

De Wild krijgen niet absurt veel goed tegen, maar het ontbreekt het elftal eigenlijk aan een aantal spelers die het team dragen. Zach Parise doet wat hij kan, maar moet ook wat ondersteuning van zijn teamgenoten krijgen. Het zegt genoeg dat de eerste speler van de Minnesota Wild op de MPV-lijst, Mikael Granlund, niet eens in de top vijftig staat.

Prognose: Kansen 1ste periode voor de Wild?

De Toronto Maple Leafs zijn hier normaal gesproken de gedoodverfde favoriet. Alleen met AHL-goalie Hutchinson is er een mogelijkheid dat het team toch in de problemen komt. Eerder werden bijvoorbeeld onervaren/matige keepers als Alex Lyon bij de Philadelphia Flyers en gisternacht Philipp Grubauer bij de Colorado Avalanche vroegtijdig naar de kant gehaald na een zwak optreden in de 1ste periode.

Minnesota Wild Periode 1 over 0,5 Team Goals @1.69 (Unibet, medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 3 jan. 2019, 18:33
2 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 4 januari [2/4]

New York Islanders - Chicago Blackhawks (01:30 uur)

De New York Islanders ontvangen vannacht in het eigen Barclays Center de Chicago Blackhawks. Beide teams wisten de laatste weke prima resultaten te noteren. Wie van de twee zet hun goede vorm door?

New York Islanders: Gaan voor vijfde zege op rij

De New York Islanders presteerden de afgelopen maanden ondermaats, maar na een zegereeks van vier wedstrijden doet het team weer volop mee voor een plek in de play-offs. De achterstand op de Columbus Blue Jackets in de Metropolitan Division is slechts drie punten met een wedstrijd minder gespeeld. De ijshockeyclub uit New York kreeg dit seizoen slechts 102 goals tegen en hiermee beschikt coach Barry Trotz over de minst gepasseerde defensie van de NHL.

De overwinningen op de Dallas Stars en de Ottawa Senators waren overtuigend, maar niet per se heel knap. Dat kan niet gezegd worden over de 4-0 shutout-overwinning op de Toronto Maple Leafs en de uitzege bij de Buffalo Sabres. Tijdens de overwinning op de Maple Leafs was Matthew Barzal de uitblinker met drie goals. De 21-jarige ijshockeyer is de MVP bij de Islanders met 36 punten.

Chicago Blackhawks: Eindelijk wat zeges

De Chicago Blackhawks beleven een dramatisch jaar in de NHL. Het team heeft een overtuigende zegereeks nodig om nog kans te houden op de play-offs. De meeste teams kregen tot nu to zo'n 120 tot 130 goals tegen, maar de Blackhawks moesten al een aanzienlijk aantal meer doelpunten slikken. Met 153 tegentreffers houdt het team alleen de Ottawa Senators achter zich.

Van de laatste zeven wedstrijden werden er vijf gewonnen, alleen trof het hier wel veel tegenstanders in mindere vorm. Alle ogen zijn bij ijshockeyfans uit Chicago momenteel op de 24-jarige Collin Delia gericht. De onervaren goalie kreeg vanwege blessures van Cam Ward en Corey Crawford de kans en verloor in zijn eerste drie wedstrijden nog niet.

Prognose: New York Islander gaan er met de winst vandoor

Zonder Delia in de goal bij de Blackhawks had ik het team vannacht weinig kans gegeven voor het duel met de Islanders. De Islanders laten alleen al over een langere periode goed spel zien en wonnen. Zes van de zeven laatste overwinningen kwamen met twee goals verschil dus ik neig eigenlijk naar de -1 handicap, maar ben door het starten van Delia toch wat voorzichtiger. New York Islanders @2.0 (Unibet, medium) Edit: Ik blijf bij nader inzien toch weg van deze match. Het goede keeperswerk van Delia schrikt me te veel af.

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 3 jan. 2019, 19:23
1 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 4 januari [3/4]

Boston Bruins - Calgary Flames (01:00 uur)

De Calgary Flames spelen vannacht tegen de Boston Bruins de tweede helft van back-to-back wedstrijden. De Bruins zijn dus iets meer uitgerust. Kunnen zij hier ook voordeel uit halen?

Boston Bruins: Zijn bezig aan sterke periode

De Boston Bruins wisten vijf van hun laatste zeven wedstrijden te winnen en deden hiermee goede zaken in de Atlantic Division. Het team staat momenteel op een derde plaats in deze divisie en heeft een voorsprong van acht punten op de Florida Panthers, het eerste team dat met de huidige stand net naast deelname aan de play-offs grijpt.

David Pastrnak leidt zijn team momenteel met 24 doelpunten en 26 assists, terwijl Brad Marchand al goed was voor 29 assists. Tuukka Rask weet de laatste wedstrijden te overtuigen in de goal en legde hiermee een basis voor een aantal knappe overwinningen. De Bruins gingen recent thuis verrassend hard onderuit tegen de New Jersey Devils, maar behoren nog steeds tot de drie best presterende thuisteams van de NHL. Het wist in eigen stadion dertien keer te winnen en vijf keer stond het na zestig minuten zonder punten.

Calgary Flames: Trage start in Detroit

De Calgary Flames wonnen vier van hun laatste acht wedstrijden en zijn dus op zoek naar een nieuwe reeks overwinningen. Gisternacht ging het team op bezoek bij de Detroit Red Wings. Het begin was niet al te best, want Bill Peters zag zijn mannen na twintig minuten tegen een 2-0 achterstand aankijken. In de tweede periode werd er met drie goals orde op zaken gesteld en uiteindelijk liepen de Flames in de laatste periode uit naar een overwinning.

Johnny Gaudreau was de grote man met drie assists en een goal, maar ook Elias Lindholm liet zich maar weer eens gelden. Daarnaast beschikken de Flames in Sean Monahan ook over een speler die het doel gemakkelijk weet te vinden. Peters had gehoopt dat goalie David Rittich fit genoeg zou zijn voor het duel met de Bruins, maar dit is niet het geval. Hierdoor moet Mike Smith voor de tweede avond op rij het doel verdedigen.

Prognose: Bruins winnen doelpuntrijk duel

De Flames krijgen de laatste wedstrijden meer goals tegen dan normaal en ik vertrouw Smith niet in de tweede helft van een back-to-back wedstrijd. Daarnaast beschikken de Bruins over een zo goed als fitte selectie en zijn ze dus meer uitgerust dan hun tegenstanders. Over 5,5 goals was in zeven van de laatste tien wedstrijden van de Bruins winnend geweest en in het geval van de Flames vijf keer.

Boston Bruins @2.10 (Unibet, medium)

Bruins - Flames Over 5,5 goals @1.73, medium)

1 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 4 januari [4/4]

Los Angeles Kings - Tampa Bay Lightning (04:30 uur)

Het in vorm verkerende Tampa Bay Lightning gaat vannacht op bezoek in het Staples Center bij de Los Angeles Kings. Het thuisteam presteert vooralsnog ondermaats, maar haalt de laatste twee weken eindelijk wat resultaten.

Los Angeles Kings: Lek eindelijk boven?

De Los Angeles Kings staan op verliespunten nog altijd onderaan de NHL. Enkele jaren terug wist de ijshockeyvereniging uit Los Angeles nog twee maal de Stanley Cup te winnen. Van die klasse is nu alleen nog weinig over. De meeste teams die zich in de onderste regionen bevinden krijgen te veel goals tegen, maar wanneer je naar de doelcijfers kijkt van de Kings, zie je dat de achilleshiel vooral voorin ligt. Het team van Willie Desjardins scoorde vooralsnog pas 92 keer.

Anze Kopitar leidt het team met negen doelpunten en achttien assists, maar dit is veel te karig. Op de MVP-lijst is de aanvaller bijvoorbeeld pas terug te vinden op een gedeelde 101ste plaats. Toch waren er de afgelopen weken knappe resultaten. Zo werd er een aantal keer met minimaal verschil gewonnen van onder andere de San José Sharks, de Vegas Golden Knights en de Arizona Coyotes.

Tampa Bay Lightning: Bezig met ongekende prestatie

De Tampa Bay Lightning blijven maar winnen. Het team is bezig aan een zegereeks van zes wedstrijden en won van de veertig gespeelde wedstrijden er maar liefst 31 gewonnen. De laatste keer dat de Lightning zonder punt van het ijs stapte dateert alweer van 28 november, toen het team van Jon Cooper met 3-1 verloor van de Anaheim Ducks. De scoringsdrift van het team is ongekend. De ijshockeyclub scoort namelijk gemiddeld 4,2 goals per wedstrijd.

De Ducks, die in november al een sta in de weg bleken voor De Bolts, leken op Nieuwjaarsdag opnieuw een sta in de weg. Uiteindelijk trokken zij deze keer na een 1-1 eindstand via overtime wél aan het kortste eind. Hiermee hielden de Lightning hun mooie reeks in stand. Kucherov was tegen de Ducks opnieuw belangrijk met een doelpunt en een beslissende assist. De Rus voert de MVP-lijst van de NHL aan met 65 punten (negentien goals en 46 assists) uit 40 wedstrijden.

Prognose: Tampa Bay Lightning wint

Ondanks dat de L.A. Kings de laatste wedstrijden wat beter presteren, zie ik ze geen resultaat behalen tegen de Lightning. Het thuisteam scoort simpelweg te weinig en dan wordt het heel lastig tegen team dat zo gemakkelijk het net weet te vinden. Daarnaast zijn de Lightning meer uitgerust, want de Kings spelen hun derde wedstrijd in vier dagen en vierde in zes dagen. Tampa Bay Lightning -1 handicap @2.10 (Unibet, medium)

2 Vind ik leuk's

Je zit weer helemaal goed met die Boston match qua veel goals en winnaar. Netjes hoor!

Ga zo door!

Tampa bay gaat ook lekker voor je tot nu toe, 0-3 al in eerste periode.

Ik schakel mijn NHL TV ook maar weer uit nu. Hoewel ik echt van Tampa Bay Lightning geniet altijd... Die 4.30 uur potten zijn me toch echt te laat afgelopen altijd ;)

1 Vind ik leuk's
Op vr. 4 jan. 2019, 05:08 schreef 03060:

Je zit weer helemaal goed met die Boston match qua veel goals en winnaar. Netjes hoor!

Ga zo door!

Tampa bay gaat ook lekker voor je tot nu toe, 0-3 al in eerste periode.

Ik schakel mijn NHL TV ook maar weer uit nu. Hoewel ik echt van Tampa Bay Lightning geniet altijd... Die 4.30 uur potten zijn me toch echt te laat afgelopen altijd ;)

Bedankt! 4/4 vannacht. De eerste sweep. Hopelijk een voorbode op meer :)

Die late wedstrijden zijn helaas inderdaad niet te doen qua tijdstip. In het weekend zijn er vaak gunstigere tijden. Tampa Bay is voorlopig echt een goudmijn met al die overwinningen en vele goals.

3 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen zaterdag 4 januari [1/3]

Pittsburgh Penguins - Winnipeg Jets (01:00 uur)

Vannacht staan er zeven wedstrijden op het programma in de NHL. Het mooiste duel vindt om één uur 's nachts plaats. De in vorm verkerende Pittsburgh Penguins nemen het in eigen huis op tegen de makkelijk scorende Winnipeg Jets

Pittsburgh Penguins: Verkeren in bloedvorm

De Pittsburgh Penguins staan na een knappe reeks momenteel op een vierde plaats in de Eastern Conference. Het team wist de laatste zeven wedstrijden te winnen en opvallend genoeg deed het dat in al deze wedstrijden in reguliere speeltijd. Sydney Crosby was tijdens deze reeks de grote man met veertien punten. De aanvoerder wist in zes van de zeven wedstrijden minimaal twee punten te scoren.

De Penguins behoren zoals elk jaar tot kanshebbers voor het winnen van de Stanley Clup. Na het winnen van de cup in 2016 en 2017 zou het namelijk gek zijn als ze niet tot de favorieten behoorden. Goalie Matt Murray begon uitstekend aan het seizoen, maar viel daarna wat terug en dit had vervolgens een negatief effect op de resultaten van het team. Murray haalt de laatste weken wel weer zijn niveau en ook tweede doelman Case DeSmith keept prima wedstrijden.

Winnipeg Jets: Uitstekende uitbalans

De Winnipeg Jets zijn één top drie team als het gaat om prestaties buitenshuis. Het wist namelijk van de achttien gespeelde uitwedstrijden er twaalf te winnen. Van de laatste negen wedstrijden werd er alleen verloren bij de Los Angeles Kings. De Jets staan op een tweede plaats in de Western Conference en zijn net als de Penguins een team om rekening mee te houden tijdens de play-offs.

Coach Paul Marice kan over een kwalitatief goede selectie beschikken die in aanvallend opzicht regelmatig uitblinkt. Patrick Laine is topscorer met 24 goals en Mark Scheifele en Blake Wheeler zijn met respectievelijk 49 en vijftig punten in de top vijftien van de MVP-lijst van de NHL terug te vinden. Het ontbreken van Dustin Byfuglien zal wel een aderlating zijn voor Maurice. De ervaren verdediger is een belangrijke schakel van de Jets en al goed voor een flink aantal assists.

Prognose: Doelpunten

Vaak zie je dat teams in een topduel net wat scherper zijn en minder kansen weggeven, maar ik verwacht vanavond wel een doelpuntrijke wedstrijd. Bij beide teams zijn de belangrijkste aanvallers namelijk allemaal fit en in vier van de laatste vijf ontmoetingen werd de over ook gecoverd. Gezien de goede vorm van de Crosby speel ik ook op een doelpunt van hem

Total Goals Over 6 @1.83 (Unibet, medium)

Goal Scorer: Sydney Crosby @2.60 (Unibet, medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 4 jan. 2019, 15:32
2 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen zaterdag 5 januari [2/3]

Anaheim Ducks - Vegas Golden Knights (04:00 uur)

De Anaheim Ducks ontvangen vannacht in het voor hun vertrouwde Honda Center de Vegas Golden Knights. De Ducks hopen eindelijk weer eens te winnen, terwijl het voor de Knights alweer even is geleden dat ze als verliezer van het ijs stapten.

Anaheim Ducks: Snakken naar een overwinning

De Anaheim Ducks zitten op dit moment in een mindere fase. Het team staat achtste in de Western Conference en moeten in de Pacific Division serieus achterom kijken, want naast de Vancouver Canucks hijgen vooral de Edmonton Oilers in hun nek. Van eind november tot halverwege december waren de prestaties indrukwekkend met negen overwinningen uit tien wedstrijden. Er werd sinds 18 december zes keer verloren en in vrijwel alle gevallen had dit vooral te maken met de ineffectiviteit van de aanval.

De Ducks scoorden tijdens hun zegereeks bij bosjes, maar het team bleek een aantal wedstrijden later flink afgekoeld. Het team scoorde tijdens de zes recente nederlagen slechts negen keer en in vijf van deze wedstrijden werd het net twee keer of minder gevonden. John Gibson is misschien wel de beste goalie uit de NHL, maar als de aanval het af laat weten, wordt het ook voor hem een lastig verhaal. De Ducks missen voor het treffen met de Golden Knights bovendien een flink aantal spelers. Vooral Corey Perry, Cam Fowler en Rickard Rakell zullen worden gemist.

Vegas Golden Knights: Maken ook dit jaar weer indruk

De Vegas Golden Knights wisten vorig seizoen vriend en vijand te verbazen door als nieuw expansieteam de finale van de Stanley Cup te bereiken. IJshockey werd door het sprookjesverhaal mateloos populair in Vegas en de T-Mobile Arena zat elke wedstrijd bomvol. Goalie Marc-André Fleury was destijds één van de grote blikvangers van de Golden Knights en presteert ook dit seizoen weer goed. Af en toe zat er nog een twijfelachtig optreden tussen, maar de recente 2-0 overwinning op de Los Angeles Kings betekende zijn zesde shutout-overwinning van het seizoen.

De Golden Knights staan slechts twee punten achter de Calgary Flames in de Western Conference en het is de vraag of ze dit jaar weer kunnen stunten in de play-offs. Het team kan in ieder geval indrukwekkende cijfers weerleggen, want het behoort tot de top vijf van de NHL als het gaat om puckbezit en expected goals. Na vier overwinningen op rij hoopt coach Gerard Gallant de zegereeks vannacht in ieder geval met één wedstrijd uit te breiden.

Prognose: Vegas Golden Knights winnen

John Gibson weet als betrouwbare goalie vaak genoeg wedstrijden voor zijn team te winnen, maar de Ducks komen de laatste wedstrijden enorm moeilijk tot scoren. De Golden Knights halen weer het hoge niveau dat ze vorig seizoen ook wisten aan te tikken en zeker gezien het grote aantal blessures bij de Ducks zie ik niet in hoe ze een resultaat weten te behalen. Daarnaast is de aanvalslinie uit de tweede lijn van de Golden Knights de laatste wedstrijden op dreef. Ik speel daarom een player bet op Paul Stastny.

Vegas Golden Knights -1 handicap @2.75 (Unibet, medium)

To score at least 1 point: Paul Stastny @1.85 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 4 jan. 2019, 16:21
1 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen zaterdag 5 januari [3/3]

Carolina Hurricanes - Columbus Blue Jackets - Vegas Golden Knights (01:30 uur)

De Columbus Blue Jackets gaan vannacht op bezoek bij de Carolina Hurricanes. De Blue Jackets hadden een aantal dagen vrijaf, terwijl de Hurricanes na gisternacht hun tweede helft van back-to-back wedstrijden spelen. Weet het uitteam dit voordeel uit te buiten?

Carolina Hurricanes: Scoren blijft een probleem

De Carolina Hurricanes hebben met een twaalfde plaats in de Eastern Conference nog een kleine kans op deelname aan de play-offs na afloop van het reguliere seizoen. Al weet ook coach Rod Brind'Amour dat dit eigenlijk een utopie is. Het team moet dan een zegereeks neerzetten, maar het beschikt niet over een geweldige selectie en komt vooral aanvallend te kort. Er werden pas 99 goals gescoord en hiermee weten de Hurricanes alleen de Los Angeles Kings onder zich te houden als minst productieve team van de NHL.

De Fin Sebastien Aho leidt het team met vijftien goals en 26 assists, maar krijgt vooralsnog weinig ondersteuning van zijn teamgenoten. De ijshockeyvereniging uit Carolina wist dan wel hun laatste twee wedstrijden te winnen, zeven van de laatste elf wedstrijden werden wel gewoon verloren. De twee recente overwinningen op de Philadelphia Flyers zeggen ook niet zoveel, aangezien het een tegenstander was die in een flinke vormdip zit.

Columbus Blue Jackets: Knappe resultaten geboekt

De Blue Jackets zitten de laatste weken in de lift. Het team wist zes van de laatste zeven wedstrijden in winst om te zetten. Al moet wel worden gezegd dat hier naast de Vegas Golden Knights en de New York Rangers ook wel mindere tegenstanders tussen zaten. Het ijshockeyteam van coach John Tortorella behaald de meeste punten tijdens uitwedstrijden. Buitenshuis werd er namelijk twaalf keer gewonnen en zes keer verloren, waarvan één maal in overtime.

In de Metropolitan Division worden ten opzichte van andere divisies slechts drie tickets voor de play-offs vergeven. Het heeft er alle schijn van dat de Blue Jackets de tweede seizoenshelft uiteindelijk de strijd met de New York Islanders aan moeten gaan voor het laatste ticket. Tortella heeft met Cam Atkinson in ieder geval de beschikking over een doelgerichte aanvaller en ook Artemi Panarin is belangrijk voor het team met zijn vele assists.

Prognose: Columbus Blue Jackets winnen

De Blue Jackets zijn meer uitgerust dan de Hurricanes en daarnaast ook beter vorm. De laatste weken is de daarnaast de under winnend in veel wedstrijden van beide teams en ook in onderlinge duels werd er weinig gescoord. In de laatste negen duels werden er geen enkele keer meer dan vijf goals gemaakt.

Columbus Blue Jackets incl. overtime @2.02 (Unibet, medium)

Hurricanes - Blue Jackets Total Goals: Under 6 goals @1.75 (Unibet, medium)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.