Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.

Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dacht ik volg eens (Was het met je eens hoor).

Jammer dat het net dan zo'n onvoorspelbare dag wordt. Hopen op een mooie comeback vanavond!

0 Vind ik leuk's

Wedstrijden van morgenavond/morgennacht zijn een stuk interessanter dan het programma van vannacht.

Colorado Avalanche vs. Arizona Coyotes

+ Vegas Golden Knights @ 1.92 (Unibet, low) vs. Minnesota Wild

@maxvanrooden Jammer van afgelopen nacht. Meestal houd ik m'n stakes bij over/unders lager. Morgen zie ik meer mogelijkheden om op teams te spelen

Lees net dat Gabriel Landeskog (goed voor 33 doelpunten en 36 assists) sneller terug is dan verwacht bij de Colorado Avalanche.

Vegas Golden Knights kunnen zich vannacht verzekeren van deelname aan de play-offs. Subban geen geweldige goalie, maar dat geldt ook voor Dubnyk bij de Minnesota Wild.Ook voor de Wild staat er nog genoeg op het spel. Het is namelijk aanhaken of afhaken in de strijd om de laatste wildcard in de Western Conference.

Beide zijn duels met enorme belangen vandaar low stake, maar de Avs & Knights zijn de betere teams en beter in vorm dan hun tegenstanders.

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 29 mrt. 2019, 21:49
0 Vind ik leuk's

Vandaag enorm veel aanbod in de NHL met imo deze keer wel veel interessante wedstrijden.

Avondwedstrijden (18:00 & 18:30 uur):

Boston Bruins vs. Florida Panthers

Carolina Hurricanes vs. Philadelphia Flyers

Nachtwedstrijden:

New Jersey Devils vs. St. Louis Blues

New York Islanders vs. Buffalo Sabres

Ottawa Senators vs. Toronto Maple Leafs

Winnipeg Jets vs. Montréal Canadiens

Nashville Predators vs. Columbus Blue Jackets

San José Sharks vs. Vegas Golden Knights

Bij sommige tips was ik in afwachting van goalies, maar op een enkele na zijn ze inmiddels allemaal bekend.

Recap gisteren: 0-2

De Avs was een zure, gaven winst in reguliere speeltijd een minuut voor het einde uit handen. Wonnen uiteindelijk via een penalty shoutout.

Golden Knights blijken niet hetzelfde team te zijn zonder de geblesseerde eerste doelman Fleury.

Colorado Avalanche @ 2.06 (Unibet, low)

Vegas Golden Knights @ 1.92 (Low)

Bericht gewijzigd door jorditoma op za 30 mrt. 2019, 22:43
1 Vind ik leuk's

Overs wilden net niet vallen dus in twee gevallen inzet terug. Na bevestiging van aantal goalies verstandig om de St. Louis Blues (@1.81) niet in reguliere speeltijd te spelen, maar de geannuleerde Carolina Hurricanes (@1.82) en de Ottawa Senators incl. overtime (@2.85) waren wel gewoon winnend geweest. Senators (@3.90) was geen officiële tip, wel gemeld als eventuele value play.

Recap: 2-3

New York Islanders - 1.5 goals @ 2.20 (Medium)

Columbus Blue Jackets incl. overtime @ 2.05 (Medium)

Jets vs. Canadiens: Over 5.5 goals @ 1.88 (Medium)

Boston Bruins @ 1.66 (Medium)

Bruins over 3,5 team goals @ 1.70 (Low) 

Senators vs. Leafs: Over 6 goals @ 1.65 (High) [4-2]

Sharks vs. Golden Knights: Over 6 goals @ 1.90 (Medium) [3-3]

0 Vind ik leuk's

Recap vannacht: 1-0

Columbus Blue Jackets @ 1.83 (Unibet, medium)

Recap maart 2019

Sinds begin maart van alle wedtips recaps gedaan en dit zal ik tot de Stanley Cup Finals begin juni doen. In de eerste maanden van het NHL-seizoen met iets lagere stakes gespeeld, maar dit leverde destijds minimaal verlies of winst op. Deze maand 5/6 hele goede nachten gehad, maar ook 2/3 enorm tegenvallende.

Mocht je het interessant vinden, heb ik een algemeen artikel over wedden op ijshockey geschreven, waarin ik o.a. behandel waar rekening mee te houden, maar ook komen pucklines, team totals en geavanceerde statistieken als 'Corsi' en 'PDO' aan bod.

Dit artikel is hier te lezen: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/wedden-op-sport/wedden-op-ijshockey

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 1 apr. 2019, 12:03
2 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

Buffalo Sabres vs. Nashville Predators

Columbus Blue Jackets vs. Boston Bruins

Montréal Canadiens vs. Tampa Bay Lightning

Toronto Maple Leafs vs. Carolina Hurricanes

Colorado Avalanche vs. Edmonton Oilers

+ Later toegevoegd; Blue Jackets vs. Bruins over 5,5 goals @ 1.85 (Unibet, low)

Recap gisteren: 1-2

Toronto Maple Leafs incl. overtime @ 1.96 (Low)

New York Rangers incl. overtime @ 2.0 (Low)

Los Angeles Kings incl. overtime @ 2.08 (Low)

Tavares nam met de Leafs gisteren zoals verwacht revanche. L.A Kings was een value bet door het ontbreken van 6 spelers bij de Flames en hun b2b-wedstrijd, maar Quick bewees eens te meer de slechtste goalie van de NHL te zijn (hij kreeg er maar liefst 7 tegen).

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 2 apr. 2019, 19:30
0 Vind ik leuk's

Recap dinsdagwedstrijden: 5-1

Bijna een mooie sweep. De Bruins komen wel vaker na defensief slordige wedstrijden tijdens het volgende duel beter voor de dag, maar had het niet aan zien komen dat ze de Blue Jackets, hét team in vorm, zo zouden afslachten. Eerste high stake tip van de maand in ieder geval wel binnen. Vrijwel alle teams spelen nog twee wedstrijden in het reguliere seizoen. Strijd om wildcards voor de play-offs in de Eastern Conference en divisietitel in de Central wordt ongekend spannend.

Nashville Predators @ 1.78 (High)

Carolina Hurricanes @ 2.48 (Medium)

Montréal Canadiens over 2,5 team goals @ 1.62 (Medium)

Blue Jackets vs.Bruins: Over 5,5 goals @ 1.85 (Low)

Colorado Avalanche @1.82 (Low)

Columbus Blue Jackets @ 2.12 (Low)

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 3 apr. 2019, 07:08
3 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing stond al een tijdje online, maar nog niet in het topic:

Chicago Blackhawks vs. St. Louis Blues

1 Vind ik leuk's

Recap woensdagnacht: 1-0

Blackhawks vs. Blues: Over 5,5 goals @ 1.73 (Unibet, low)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.