Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)
In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.
Toegevoegd door forummod:
Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.
Ik speel zelf geen NHL maar het lijkt me hetzelfde concept als bij NBA, NFL etc dus altijd singles beter.
De kans op verrassingen is en blijft gewoon groot dus bij een combi heb je al gauw pech, wellicht kun je systemen proberen om het uit te proberen.
Dat klopt helemaal alles Single dat is eigenlijk met elke sport.
@Sbakker Bedankt! Ik speel eigenlijk altijd alles los.1x2 bets incl. overtime liggen meestal tussen de 1.7 en 2.0. Soms wil ik total goals van twee wedstrijden nog weleens combineren. Op een avond met een groot aanbod kan je bijvoorbeeld wel zoals Sjors zegt een keer systemen spelen met goal handicaps. Vanwege empty-netters is de kans vrij groot dat als teams winnen, ze dit met twee goals verschil doen. Er is geen sport zo onvoorspelbaar als ijshockey, waar het nodige geluk bij komt kijken. Wedstrijden worden doorgaans vaak beslist door powerplays of een puck die via twee benen binnenvliegt.
Voor vanavond twee tips:
Winnipeg Jets - Detroit Red Wings (12 janurari, 02:00 uur)
De Winnipeg Jets werden twee dagen compleet weggespeeld door de Colorado Avalanche, maar wonnen wel met 7-4. Vaak genoeg komt het voor dat het winnende team niet het betere van het spel had. Gisternacht werd er belangrijk duel tegen de Minnesota Wild verloren. Ze spelen dan ook de tweede helft van back-to-back wedstrijden. Het is het derde duel in drie dagen en vijfde in zeven. Bovendien missen ze met Ehlers en Byfuglien twee belangrijke krachten. De Red Wings verloren acht van hun laatste negen wedstrijden, maar hier Bijna al deze nederlagen werden met één goal verschil geleden, het geluk is dus net niet met hun. Puur een value bet, omdat de quotering zo hoog ligt: Detroit Red Wings @4.0 (Unibet, small) De Red Wings starten met Jonathan Bernier lees ik net. Eén van de minste goalies uit de NHL. Zij zullen in deze wetenschap waarschijnlijk geen problemen hebben vanavond.
Anaheim Ducks - Pittsburgh Penguins (12 janurari, 04:00 uur)
Penguins wonnen negen van de laatste tien wedstrijden en goalie Matt Murray heeft zijn oude vorm weer gevonden. De doelman pakt punten voor zijn team en de aanvallers laten hem daarnaast niet in de steek. Vannacht is de eerste van een reeks van vijf uitwedstrijden. Vaak zie je dat teams in de eerste wedstrijd het meest geven. De Ducks spelen hun zesde thuiswedstrijd op rij en de vorige vijf gingen verloren.
Pittsburgh Penguins @2.25 (Unibet, medium)
De singles op (0-2) X en (0-3) X op 1 wedstrijd spelen gaat top op het moment. Ben daarvan even mijn ROI aan het bijhouden, omdat ik wil zien hoe die bets me op termijn vergaan.
Op (0-2) X zet ik het grootste deel en een kleiner deel op (0-3) X.
Toronto maakte mijn avond al perfect door precies twee verschil te winnen
De ander die ik speelde was Tampa Bay natuurlijk. Die zag ik niet meer goedkomen toen ze met 0-1 de laatste periode ingingen. Maar wonnen uiteindelijk met 3-1.
Voor aankomende nacht speel ik alleen deze. Normaal leg ik het percentage van precies 2 verschil wat hoger in verhouding met de (0-3) X. Maar vanavond kleine uitzondering.
Winnipeg (0-2) X @6.75 (60% inleg)
Winnipeg (0-3) X @6.25 (40% inleg)
Goed bezig! En gefeliciteerd met de winnende bets gisteren! De Detroit Red Wings schat ik niet heel hoog in, maar denk je dat het missen van Ehlers en Byfuglien het team niet op zal breken? De 7-4 overwinning op de Avalanche was laatst al aardig vertekenend. De Avs hadden dubbele aantal schoten na twee periodes, schoten drie keer op de paal, terwijl de Jets één keer shorthanded scoorden en twee keer uit een powerplay
Ja, die twee zijn wel een groot gemis. Vooral Byfuglien ben ik wel fan van.
Denk toch dat ze thuis de Red Wings wel moeten kunnen pakken. Thuis vind ik ze meestal wel sterk en met Scheifele en Wheeler hebben ze ook nog wel wat scorend vermogen.
Winnipeg al halverwege de 2e periode op 3-0 voor. ze mogen nu wel stoppen, ze moeten ook niet ruimer winnen haha.
Edit: vlak erna 3-1. Kan weer alle kanten op.
4-2 geworden. Wederom perfect dus. Daarna nog Flames meegepakt op zelfde manier. Maar die scoorden empty netter voor 4-2 en kregen nog 4-3 tegen. Heel zuur.
@03060 Netjes, gefeliciteerd! Had zelf de Red Wings wel een kans gegeven totdat ik erachter kwam dat ze met Bernier startten. Zal de volgende keer eens een 3-way handicap op jouw manier meespelen.
Ik lees vaak mee in dit topic, maar ben zelf niet actief op het forum. Echter sinds een paar weken volg ik de NHL met veel plezier en het betten dat daarbij hoort gaat me goed af, mede dankzij de tips in dit topic. Ik vroeg me alleen af wat (0-2) X betekend? Is dat gewoon een handicap -2 zoals in het voetbal?
Ik lees vaak mee in dit topic, maar ben zelf niet actief op het forum. Echter sinds een paar weken volg ik de NHL met veel plezier en het betten dat daarbij hoort gaat me goed af, mede dankzij de tips in dit topic. Ik vroeg me alleen af wat (0-2) X betekend? Is dat gewoon een handicap -2 zoals in het voetbal?
Als ik het goed heb wil dat zeggen dat je zegt dat de ploeg met precies 2 goals verschil wint. Want je gaat een handicap aan van -2 maar met een X als resultaat. Dus als ze met 3 verschil winnen is je bet fout.
Als ik het goed heb wil dat zeggen dat je zegt dat de ploeg met precies 2 goals verschil wint. Want je gaat een handicap aan van -2 maar met een X als resultaat. Dus als ze met 3 verschil winnen is je bet fout.
Ah ja, klinkt logisch. Thanks! :)
Klopt ja. Maar daarom doe ik vaak nog beetje op 0-3 x erbij om inzet terug te halen. Tenzij ze beiden fout zijn natuurlijk ;)