Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de ATP World Tour Finals 2017

Wij zijn aangekomen bij het laatste ATP toernooi van het kalenderjaar, de ATP World Tour Finals 2015! Het toernooi gaat van start op 15 November t/m 22 November en zullen gespeeld worden in de O2 Arena van Londen. Het betreft een indoor hardcourt baan.

De wedstrijden worden in poules gespeeld en de beste 2 in de poule gaan door naar de halve finales. Bij een gelijke stand aan punten wordt er gekeken naar Sets en mocht deze gelijk zijn dan wordt er gekeken naar games. Hierbij de poule indeling:

Poule A:

Thomas Berdych

Kei Nishikori

Novak Djokovic

Roger Federer

Poule B:

Andy Murray

David Ferrer

Rafael Nadal

Stan Warwrinka

Djokovic

Novak Djokovic de titelverdediger van het toernooi in 2014, 2013 en 2012 heeft sinds de US Open geen wedstrijd meer verloren en gaat met 22 ongeslagen partijen op rij met veel zelfvertrouwen de ATP World Tour Finals in.

Vorig jaar stond Novak Djokovic in de finale tegen Roger Federer maar deze wedstrijd is nooit gespeeld. Federer kreeg toen last van een rugblessure en moest helaas het publiek teleurstellen. Andy Murray is de finaledag op komen dagen om een vriendschappelijke wedstrijden tegen Djokovic te spelen om het publiek alsnog te vermaken.

Djokovic wist dit jaar iedere deelnemer aan dit toernooi éen of meerdere keren te verslaan en heeft dit seizoen vele prijzen waaronder 3 Grand Slams gepakt. Hij is zo dominerend en het is dan ook de vraag wie Djokovic kan stoppen? Als ik eerlijk moet zijn dan denk ik niet dat Djokovic dit toernooi gaat verliezen. Federer, Murray en Warwrinka zijn er toe in staat want zij hebben het allemaal recent voor elkaar gekregen maar dan moeten ze het beste uit zichzelf halen De notering van 1.45 toernooiwinst is overigens erg laag en niet de moeite waard.

Murray

Andy Murray heeft de laatste maanden veel positie wisseling gehad met Roger Federer maar mag zich aan het einde van het seizoen dan toch de nummer 2 van de wereld noemen. Het was in eerste instantie de vraag of Murray aan dit toernooi zou deelnemen aangezien hij zich wou richten op de finale van de Davis cup dat over 2 weken plaats vind in België. Het toernooi wordt in Londen gehouden en Murray kon daar toch geen nee op zeggen.

Murray kent een zeer goed seizoen en heeft eigenlijk alleen moeite met Federer en Djokovic gehad dit jaar. Ondanks de goede tegenstand in de poule is mijn verwachting dat Murray de poule met niet al teveel problemen doorkomt en al zijn partijen wint. Ik denk dus dat hij de groep winnaar wordt.

Federer

Federer de nummer 3 van de wereld stond zoals genoemd vorig jaar in de finale maar moest met een rugblessure afhaken. Dit jaar gaat hij weer een poging wagen om de titel te pakken. Roger Federer zit dit jaar bij Djokovic in de poule waardoor een nieuwe ontmoeting tussen Djokovic en Federer is gegarandeerd.

Roger Federer draait een goed seizoen maar wist op de momenten dat het moest in de grand slam finales niet toe te slaan. Mijn verwachting is dat Federer wel de poule doorkomt maar het wordt geen eenvoudige klus met Djokovic in de poule. Tegen Berdych en Nishikori zie ik Federer gewoon winnen maar mogen zeker niet onderschat worden. Het zijn de beste 8 spelers van de wereld op dit moment, een verassing in dit toernooi kan er zomaar inzitten.

Warwrinka

Stan (the Man) Warwrinka voert deze lijst aan als nummer 4 op de ranglijst. Stan Warwrinka wist als enigse naast Djokovic dit kalenderjaar een Grand Slam titel mee te pakken door hem verassend te verslaan op Roland Garros. Hij maakte een zeer goede indruk in de finale en wist hiermee zijn tweede grand slam ooit te pakken.

Persoonlijk vind ik Warwrinka lastig te voorspellen omdat hij zo wisselvallig is. Hij zit bij Murray, Ferrer en Nadal in de poule, laatste genoemde heeft hij vorige week in Parijs ontmoet en dit was een gelijkwaardige wedstrijd die in 7-6, 7-6 in zijn voordeel werd beslist. Mocht Warwrinka zijn top niveau halen dan blijft het toch een outsider maar het wordt heel lastig. Ik verwacht zelf niet dat hij deze titel gaat pakken.

Nadal

Rafael Nadal is de nummer 5 op de lijst en wat is hij goed op de weg terug na een lange blessureleed. Hij speelt dit seizoen veel wedstrijden en dat begint goed merkbaar te worden. Hij zit in een poule waar van alles mogelijk is, zoals gezegd was het vorige week al close in Parijs tussen hem en Nadal en wie weet zijn de rollen deze week omgedraaid. Het toernooi winnen vind ik op dit moment wat hoog gegrepen. Dan moet het niveau toch nog verder omhoog.

Berdych

Berdych de nummer 6 van de wereld speelde vorige week in Parijs een goed toernooi en maakte het Djokovic niet gemakkelijk. Ook wist hij zeer eenvoudig van Tsonga te winnen. Helaas voor Berdych verwacht ik niet dat hij deze sterke poule doorkomt. Het wordt heel lastig om Djokovic en Federer te verslaan en tegen Nishikori verwacht ik een zeer spannende/gelijkwaardige partij.

Ferrer

De nummer 7 Ferrer zit in de poule bij Murray, Nadal en Warwrinka waarin alles mogelijk is. Ferrer speelde niet slecht tegen Murray vorige week maar ging er uiteindelijk toch met 2-0 sets af. Hij is er in het midden van het seizoen een tijdje uit geweest door een blessure maar heeft het ritme vlak daarna goed te pakken. Hij is net als Nadal een gravel speler maar kan goed meedraaien op hardcourt en ben je niet zomaar van verlost. Als ik toch moet vergelijken met de heren in de poule dan zie ik hem het minste kans maken om door te komen.

Nishikori

De laatste deelnemer is Nishikori. Kei Nishikori kent dit jaar vele blessureleed en ook in zijn laatste wedstrijd op 5 November tegen Gasquet moest hij er vanaf. Nishikori is een gevaarlijke speler voor het hele veld maar het is de vraag hoe hij er fysiek voorstaat en de laatste maand heeft hij niet goed gepresteerd. Uit de laatste 5 wedstrijden wist Nishikori maar 2 wedstrijden te winnen en dat is voor zijn doen erg slecht. Met Djokovic en Federer in de poule schat ik zijn kansen klein in om de poule door te komen.

Wedtips

Jullie zijn vrij om jullie tips in dit forum te delen en mochten er leuke picks zijn dan zal ik deze in een voorbeschouwing delen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 14-11-2015 18:15 Overige sporten en evenementen
in 14-11-2015 18:15 Overige sporten en evenementen
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
timbarrett:
Bij unibet random.

Ik speel morgen low stake -7.5 djokovic @ 4.80
Misschien iets teveel van het goede maar djoko is er toe in staat en inderdaad de vraag over fysiekheid nishikori.

Higher stake -5.5 @ 1.98

Ging echt soepel! Nishikori weinig in te brengen.

(y) (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Djokovic op 1.32 tegen Federer.
0 Vind ik leuk's
random-pinguin:

Op deze trage baan heeft Federer weinig in te brengen. 2-0 Djoko @1,85 vind ik een mooie quote.
0 Vind ik leuk's
Jup, beide keren dat Federer won dit jaar het op zo'n beetje de snelste banen op de ATP tour.
0 Vind ik leuk's
Nishikori live op 0-1 in de eerste set op 2.62
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
random-pinguin:

Op deze trage baan heeft Federer weinig in te brengen. 2-0 Djoko @1,85 vind ik een mooie quote.

Ik beschouw deze zelfs als safetybet!
Federer zal geen vuist kunnen maken tegen een djokovic onder stoom!
Mijn tip dus ook Djokovic 2-0 in sets
0 Vind ik leuk's
Oeps :-|
Federer goed, maar Djokovic was werkelijk abominabel
0 Vind ik leuk's
Morgen nadal op 2.55 tegen murray, prima odd lijkt me.
Vond murray niet bepaald sterk spelen tegen ferrer terwijl nadal wel fit oogde
0 Vind ik leuk's
Murray op 1.62. Wawrinka had er geen zin tegen Nadal en als Wawrinka er geen zin in heeft lijkt het nergens op. Murray kan veel beter de baseline houden tegen Nadal.
0 Vind ik leuk's
Denk ook dat Murray hier uiteindelijk gaat winnen, maar wel met veel games. Een drie-setter lijkt hier in aantocht. De ballen stuiteren maar weinig op en dat is slecht nieuws voor Nadal. Murray lijkt de Fed-Cup nog even in het achterhoofd te hebben maar is hier wel beter, waar Nadal het moment wel met zich meeheeft. H2H 15-6 voor Nadal maar 5-5 op hardcourts. Indoor is het 1-1. Denk dat beide spelers wel in de halve finale terecht komen maar Murray zal dit denk gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.