Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: Premier League Darts 2020

Hervatting Premier League Darts 2020

De Premier League Darts werd in maart stilgelegd zoals vele andere sportcompetities en -toernooien. Vorige maand startte de PDC weer op met de Summer Series en de World Matchplay en deze week wordt ook de Premier League hervat. Vanaf dinsdag 25 augustus wordt er zes avonden op rij gespeeld, vervolgens wordt er vanaf 3 september vier avonden op rij gedart. Dit betekent dat alle resterende tien wedstrijden in een tijdsbestek van dertien dagen worden afgewerkt waarna de eindstand bekend is. Alleen de halve finales en de finale worden in een later stadium gespeeld, de PDC hoopt dit spektakel namelijk 22 oktober in de O2 Arena te doen zodat er wellicht publiek bij kan zijn.

In de huidige tussenstand gaat Glen Durrant aan kop nadat titelfavoriet Michael van Gerwen verloor van Nathan Aspinall en Michael Smith. Voor Daryl Gurney lijkt het toernooi vroegtijdig ten einde te komen. Er zijn namelijk nog slechts drie wedstrijden te spelen tot de nummer negen van de competitie het toernooi verlaat en de Noord-Ier verzamelde pas twee punten.

Voor de eerste speelronde (dinsdag) heb ik nog geen tips aangezien de vorm van de spelers zeer lastig in te schatten is op dit moment en het puur gokwerk is. Woensdag staan er wellicht al enkele voorbeschouwingen online, vanaf donderdag kunnen jullie iedere speeldag weer vier voorbeschouwingen verwachten!

Mocht je zelf tips hebben voor dit toernooi, laat ze dan in dit topic achter :)

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnynedved in 24-08-2020 22:46 Overige sporten en evenementen
in 24-08-2020 22:46 Overige sporten en evenementen
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.