Wedden op darten: Players Championship Finals 2020
Geen uitgebreide voorbeschouwing dit keer, wel een topic waar iedereen zijn wedtips voor dit toernooi kwijt kan! Voor nog meer wedden op darten, klik hier.
Ik trap af met drie bets die ik in mijn gratis Telegram kanaal heb gedeeld:
🎯Anderson - Brown
Bet: Keegan Brown over 90.5 average
Odd: 1.83 (Betfair)
Units: 2
🎯Searle - Van den Bergh
Bet: Dimitri van den Bergh over 95.5 average
Odd: 1.83 (Betfair)
🎯 Bet: Michael Smith, Ian White, Michael van Gerwen en Peter Wright winnen
Odds: 2.06 (William Hill), 2.01 (Unibet) of 1.94 (Toto)
Een unit is hetzelfde als een stake en heeft te maken met bankroll management. Dit verschilt per persoon, vandaar dat ik geen bedragen maar units noem.
Voor de ene persoon kan dit het volgende betekenen:
1 unit is 10 euro (low stake bet)
2 units is 20 euro (medium stake bet)
3 units is 30 euro (high stake bet)
Voor een persoon die iets meer inzet per weddenschap kan dit het volgende betekenen:
1 unit is 25 euro (low stake bet)
2 units is 50 euro (medium stake bet)
3 units is 75 euro (high stake bet)
In het kenniscentrum kun je meer lezen over bankroll management :)
Heb men bet al ingecashed van 4x winst met Michael Smith. Stond net 5-5 en voor een quotering van 1,2 op winst ga ik dat risico niet nemen als die tegenstander zo speelt
Thanks, mijn vraag was zo te zien niet duidelijk. Ik bedoelde meer wat voor stake systeem je aanhoudt. Dus max 3 units (en niet bijvoorbeeld 5 of 10.
2 units = 2(3)
Ah mijn excuses!
1 en 2 units zijn voor mij normale bets die je in mijn kanaal voorbij ziet komen
daarnaast speel ik de bets waar ik veel zekerheid zie of veel value zie met 3 of 4 units
5 of meer units zijn echt uitzonderingen, minder dan 3% van mijn weddenschappen in ieder geval
Dus om je vraag te beantwoorden, reken op max 4 units
Op de eerste dag maakten we 1.78 units winst
Zaterdagmiddag wordt er weer over best of 11 legs gespeeld. De winnaar spelen zaterdagavond best of 19 legs.
Tip voor de zaterdagmiddag:
🎯 Bet: Wayne Jones +3.5 legs handicap, Ross Smith +2.5 legs handicap
Odd: 1.99 (Williamhill)
Jones speelde gisteren een sterke partij en schakelde Glen Durrant uit. Over het gehele jaar gezien doet hij niet onder voor Jeffrey de Zwaan die zijn talent nog niet heeft waargemaakt. Hij hoeft slechts drie legs te winnen voor deze riante handicap.
Ross Smith maakte al vaker indruk bij de PDC en deed dit ook toen hij gisteren met 6-1 won van Kim Huybrechts. Nathan Aspinall is sinds de lockdown minder dominant dan ervoor en verloor gisteren bijna van Scott Waites. Voor onze bet moet Ross Smith minimaal 4 legs winnen.
Tips volgen als eerste in mijn Telegram
Hier was je snel bij. Wayne Jones handicap geeft nu nog maar 1.21 ( Unibet )
Bij Uni liggen deze handicaps vaak een stuk lager, goede kans dat hij op whill onveranderd is
Ah, vergeten daar te kijken, maar hij is daar nu 1.17.
Waar speel je darts normaliter of zoek je voor beste odds ?