Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tipsvoorwinst:
Zou week 5 Chisnall nog is goed bekijken eerste pijl is er niet in moeilijk te zien maar let maar op die tweede pijl die zit er wel in en die 3e ook samen 140
Het klopt hoor, Milanos ;)
https://www.youtube.com/watch?v=pf9FElYRmYI
PS: Natuurlijk blijft de geluk/pech-factoor meespelen, maar het is zeker de moeite waard voor deze hoge odds! Goed gespot, Milanos
https://www.youtube.com/watch?v=pf9FElYRmYI
PS: Natuurlijk blijft de geluk/pech-factoor meespelen, maar het is zeker de moeite waard voor deze hoge odds! Goed gespot, Milanos
robinvajax:
De eerste wedstrijd van de avond is Chisnall tegen Taylor.
Chisnall gooide vorige week geweldig en Taylor had z'n slechtste avond ooit in de premier league.
Chisnall gooit de laatste tijd ook aardig z'n 180s. 7 van de 11 wedstrijden gooide hij dan ook minimaal 4 180s en tegen een Taylor die revanche op zichzelf wilt nemen zal Chizzy wel moeten
Chisnall to win @2.55
Chisnall over 3.5 180s @1.73
De tweede pot van de avond is Bunting tegen Lewis. Lewis zal z'n goede reeks doorzetten en Bunting zal door de nieuwigheid van twee premier league wedstrijden op een avond niet goed raad weten met Lewis. Ik vind de quotering van onder 6.5 180s aardig hoog omdat ik geen knaller van een wedstrijd verwacht.
Lewis to win @1.80
Match 180s under 6.5 180s @1.80
Vervolgens speelt Wade tegen Anderson. Wade totaal niet in vorm. Ook dit wordt geen knaller van een match. Wade zal wederom niet goed gooien en Anderson is de laatste weken ook niet zo goed.
Match 180s under 5.5 180s @1.90
James Wade under 2.5 180s @ 1.40
Dan volgt het wedstrijdje waar we allen op zullen zitten te wachten en ook de enige partij die mij echt aantrekkelijk lijkt.
Ik zie van Barneveld hier zeker kans maken! Wegens de goede vorm van de afgelopen weken, van Gerwen die de laatste weken steeds moeilijker z'n partijen wint en dan hadden we deze week nog de prive-omstandigheden die van Gerwen ook parte zullen gaan spelen.
Van Barneveld to win @5.50
Van Barneveld +2.5 @1.90 (als verzekering)
De laatste wedstrijd van de avond is voor mij onvoorspelbaar en hier ga ik me dus niet aan wagen!
Dan nog een funbetje:
Barneveld - Gerwen 7-4 @12.50
Chisnall - Taylor 7-4 @6.75
Total: 84.38 * 5 = 421,90
Als je meespeeld, Succes!
En anders ook natuurlijk ;-)
De eerste wedstrijd van de avond is Chisnall tegen Taylor.
Chisnall gooide vorige week geweldig en Taylor had z'n slechtste avond ooit in de premier league.
Chisnall gooit de laatste tijd ook aardig z'n 180s. 7 van de 11 wedstrijden gooide hij dan ook minimaal 4 180s en tegen een Taylor die revanche op zichzelf wilt nemen zal Chizzy wel moeten
Chisnall to win @2.55
Chisnall over 3.5 180s @1.73
De tweede pot van de avond is Bunting tegen Lewis. Lewis zal z'n goede reeks doorzetten en Bunting zal door de nieuwigheid van twee premier league wedstrijden op een avond niet goed raad weten met Lewis. Ik vind de quotering van onder 6.5 180s aardig hoog omdat ik geen knaller van een wedstrijd verwacht.
Lewis to win @1.80
Match 180s under 6.5 180s @1.80
Vervolgens speelt Wade tegen Anderson. Wade totaal niet in vorm. Ook dit wordt geen knaller van een match. Wade zal wederom niet goed gooien en Anderson is de laatste weken ook niet zo goed.
Match 180s under 5.5 180s @1.90
James Wade under 2.5 180s @ 1.40
Dan volgt het wedstrijdje waar we allen op zullen zitten te wachten en ook de enige partij die mij echt aantrekkelijk lijkt.
Ik zie van Barneveld hier zeker kans maken! Wegens de goede vorm van de afgelopen weken, van Gerwen die de laatste weken steeds moeilijker z'n partijen wint en dan hadden we deze week nog de prive-omstandigheden die van Gerwen ook parte zullen gaan spelen.
Van Barneveld to win @5.50
Van Barneveld +2.5 @1.90 (als verzekering)
De laatste wedstrijd van de avond is voor mij onvoorspelbaar en hier ga ik me dus niet aan wagen!
Dan nog een funbetje:
Barneveld - Gerwen 7-4 @12.50
Chisnall - Taylor 7-4 @6.75
Total: 84.38 * 5 = 421,90
Als je meespeeld, Succes!
En anders ook natuurlijk ;-)
Vanmiddag volgen nieuwe voorspellingen!
Iemand dart tips?
Vanavond Van Barneveld tegen Chisnall. Mij tip is; Barney gooit de 1e pijl geen tripple @no x1,61 (y)
Snape niet dat die zo vaak gespeeld wordt, zit er zoveel value op dan? Elke darter gaat sws voor de 20 met de eerste pijl..
mokum001:
Snape niet dat die zo vaak gespeeld wordt, zit er zoveel value op dan? Elke darter gaat sws voor de 20 met de eerste pijl..
klopt elke darter probeert het inderdaad, toch zie je dat met regelmaat de 1e naast gaat, ik speel liever op yes bij een speler die het wellicht zekerder gooit.
ja die quote lijkt me ook veel mooier dan een 1,55
quote voor yes is 2 of net boven de 2, als je van de 5 wedstrijden op 2 of 3 ja zet (welke meest voorspelbaar zijn dat het wel lukt, denk aan mensen als lewis, gerwen en anderson) dan heb je winst of break even.