Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
:) Barney Armyyyyyyyyyyyyyyyyyy (y) :) :) (y) (y) (y) (y) :d
http://www.youtube.com/watch?v=jvMpll_5EZA
http://www.youtube.com/watch?v=jvMpll_5EZA
Newton is ziek, Thorton speelt zowel de eerste pot als de laatste (ipv Newton). Vaak gaat de tweede pot aanzienlijk minder dan de eerste, persoonlijk blijf ik er daarom af.
Wellicht handige informatie voor anderen! :)
Wellicht handige informatie voor anderen! :)
Peter Whrigt - Thornton 1 (1.80)
Barneveld- Chisnall 1 (1.75)
Van Gerwen- Lewis 1 (1.80)
8.50 inzet
48.20 kan ik winnen.
Moet lukken toch
Barneveld- Chisnall 1 (1.75)
Van Gerwen- Lewis 1 (1.80)
8.50 inzet
48.20 kan ik winnen.
Moet lukken toch
Andy Smith - Gary Anderson
Ronnie Baxter - Adrian Lewis
Wes Newton - Andrew Gilding
@1.99
Ronnie Baxter - Adrian Lewis
Wes Newton - Andrew Gilding
@1.99
Vanavond (hopelijk) weer een prachtig avondje Premier League in Nottingham.
Wat zijn jullie bets?
Bets die mij aantrekkelijk lijken;
- Lewis wint @1.85
- Lewis most 180'ers @1.90
- Lewis - Anderson over 6.5 180'ers @1.75
- Whitlock most 180'ers @1.75
- Van Gerwen most 180'ers @1.75
Wat is jullie mening?
Wat zijn jullie bets?
Bets die mij aantrekkelijk lijken;
- Lewis wint @1.85
- Lewis most 180'ers @1.90
- Lewis - Anderson over 6.5 180'ers @1.75
- Whitlock most 180'ers @1.75
- Van Gerwen most 180'ers @1.75
Wat is jullie mening?
thesluziger:
Wat zijn jullie bets?
Wat zijn jullie bets?
Ik kan me er geheel in vinden. Wel zou ik op de eerste 3 niet te veel inzetten, heeft Lewis een off day dan zijn ze misschien gelijk alle 3 fout.
Lewis heeft een uitstekende UK Open achter de rug! Zelf zei die alleen wel dat het aantal 180'ers in het toernooi hem wat tegen vielen. Misschien iemand die dit na kan kijken?
Ga zelf vol voor Lewis winst!
Cheers
Ga zelf vol voor Lewis winst!
Cheers
Na 2 weken afwezigheid weer een voorbeschouwing van mijn kant :)
Peter Wright X2@1.42
The Wizard was vorige week wel indrukwekkend, maar verwacht niet dat hij Peter Wright zijn ongeslagen status zal ombuigen, ik ruik hier een 6-6 maar ook imo grote kans op winst van Wright. Leuke combi-odd
Lewis 1X@1.32
Prima om te combineren met de Wright-bet. Lewis indrukwekkende UK gespeeld maar Gary kan er in de PL soms wel wat van dus kans op een gelijkspel loert ook. Durf gewone Lewis-win niet te spelen.
Newton +3.5@1.8
Te hoge line die 3.5 voor een speler die uitstekend speelt in de PL dit jaar. Moet best 4 keer zijn eigen leg kunnen behouden en ik heb het gevoel dat er nog wel meer in zit voor Warrior. Vraag is wel hoe hij terugkomt na zijn afwezigheid (ziek) van afgelopen week, maar heeft wel lang kunnen rusten.
Thornton@2.85
Te hoge odd in deze 50/50 wedstrijd. Thorn is gewoon een prima PL-speler en die wankele Barney kan mij weinig bekoren, dikke value op Thorn.
Chisnall@3.5
Wat een odd tegen een dermate wankelere Taylor. Optreden afgelopen weekend was beschamend, ik denk niet dat hij daar tegen een prima spelende Chisnall onderuit komt.
Peter Wright X2@1.42
The Wizard was vorige week wel indrukwekkend, maar verwacht niet dat hij Peter Wright zijn ongeslagen status zal ombuigen, ik ruik hier een 6-6 maar ook imo grote kans op winst van Wright. Leuke combi-odd
Lewis 1X@1.32
Prima om te combineren met de Wright-bet. Lewis indrukwekkende UK gespeeld maar Gary kan er in de PL soms wel wat van dus kans op een gelijkspel loert ook. Durf gewone Lewis-win niet te spelen.
Newton +3.5@1.8
Te hoge line die 3.5 voor een speler die uitstekend speelt in de PL dit jaar. Moet best 4 keer zijn eigen leg kunnen behouden en ik heb het gevoel dat er nog wel meer in zit voor Warrior. Vraag is wel hoe hij terugkomt na zijn afwezigheid (ziek) van afgelopen week, maar heeft wel lang kunnen rusten.
Thornton@2.85
Te hoge odd in deze 50/50 wedstrijd. Thorn is gewoon een prima PL-speler en die wankele Barney kan mij weinig bekoren, dikke value op Thorn.
Chisnall@3.5
Wat een odd tegen een dermate wankelere Taylor. Optreden afgelopen weekend was beschamend, ik denk niet dat hij daar tegen een prima spelende Chisnall onderuit komt.