Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is inderdaad afwachten of het niet gewoon een void wordt. Maar anders gaat Eccles nooit met 5-0, 5-1 of 5-2 winnen en is die dus binnen.
0 Vind ik leuk's
Bij die bet staat al geen set handicap, dus dan kunnen ze er ook altijd leg handicap of iets dergelijks van maken. Zal dus gewoon void worden ja.
De Vos gaat helaas een set te weinig pakken lijkt het. Ze blijven wel onder de 7,5 180'ers dan. Voorlopig 5 stuks.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Is set handicap. Ik had dezelfde bet bij Vos-Dekker en blijkt ook set handicap te zijn.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Bij die bet staat al geen set handicap, dus dan kunnen ze er ook altijd leg handicap of iets dergelijks van maken. Zal dus gewoon void worden ja.
De Vos gaat helaas een set te weinig pakken lijkt het. Ze blijven wel onder de 7,5 180'ers dan. Voorlopig 5 stuks.

Eccles +2,5 leg is ook hoog voor 1,85 odd :p
Dus ze voiden wellicht gewoon ;)
0 Vind ik leuk's
Eccles +2,5 staat op Betfair op 1,74
0 Vind ik leuk's
Ik speel Eccles-Green under 12.5 180 @1.72
en Bunting-Hofstra under 9.5 180 @2.00
0 Vind ik leuk's
Volgens regel 5.5.3 uit de voorwaarden en bepalingen (zie hieronder), is jouw weddenschap ongeldig verklaard omwille van voorwaarde 5.5.3 eerste bullet point en 5.2.1.
Onze excuses voor het ongemak.
an obvious mistake in the odds/line
Vriendelijke groeten,
Unibet
0 Vind ik leuk's
Kunnen we geen bezwaar maken?
0 Vind ik leuk's
Waarom zou je dat willen? Je wist toch vooraf dat het eigenlijk niet klopte.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Helaas maar was te verwachten natuurlijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.