Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En Mitchell heb je idee over hem? ik kan mij geen match herinneren van hem
0 Vind ik leuk's
Vorig jaar 2e ronde gehaald door Barilli te verslaan in de 1e ronde. Daarna eraf tegen Green, maar dat is geen schande. Op de afgelopen Zuiderduin Masters verloor Mitchell beide pouleduels van respectievelijk Harms en Dekker, op zich ook geen schande. Staan top 10 bij de BDO. Mitchell is ook zo'n eentje waarbij het dit keer ook wel weer ophoudt in de 2e ronde met de winnaar van Wilson/Kist als loting, maar gaat me vooral om die Hogan. Die maakte weinig indruk. Mitchell is een degelijke speler, maar niet eentje waar je wonderen van moet verwachten. Maar een wonder is dus niet nodig om van Hogan te winnen. Had de quotering eerder 1,55 om 2,35 of iets dergelijks verwacht. Dan is 1,85 mooi.
En Bunting 3-0 pak ik ook op basis van de partij van Widmayer die ik heb gezien tegen Thompson in de voorronde. Dat ging nergens over. Slechtste partij van dit toernooi tot dusver denk ik. Op de Zuiderduin Masters speelden ze ook al tegen elkaar en won Bunting met 5-1 in legs. Dus bijna 2-0 in sets voor Bunting daar, als je het omrekent.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Op Betfair zelfs 1,93
0 Vind ik leuk's
Mitchell heeft 't waar gemaakt, al was 't erg spannend (wel goed niveau). Bunting stond 1 setje af helaas. Voor vanavond ga ik 't eens anders aanpakken bij Lakeside. -4,5 180'ers bij Durrant-Day en Williams-Prins en -6,5 180'ers bij Wilson-Kist. 10'tje levert 58,90E op. Wie wint maakt niet uit, ook niet met hoeveel, zolang ze maar prutsen :)
0 Vind ik leuk's
Op de BDO prutsen ze alleen maar :p .
0 Vind ik leuk's
Zag toevallig gister een paar wedstrijden maar die kunnen er idd echt helemaal niks van..
0 Vind ik leuk's
je kan wel makkelijk leggen geen 180 in set 1 leg 1 gratis geld quotering is dan niet zo hoog (@1.40/1.50) maar makkelijk om een klein verlies weer te helen ;)
0 Vind ik leuk's
Eerste partij overleefd. Williams 0, Prins 3 180'ers.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Eerste partij overleefd. Williams 0, Prins 3 180'ers.

Ik ook, heb je ook alles under?
0 Vind ik leuk's
Yup. En voorlopig bij de tweede wedstrijd 0 180'ers na 1 set.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.