Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Gaat voorlopig goed met Atkins, set en leg voor.
If you like sports, you will love Zweeler
Gewoon 3-0 :) 25E omgetoverd in 52E (y)
Wat denken jullie van de zondag matchen
De spelers van gisteren (zaterdag) kende ik beter dan deze. Daarom kan ik best eens vragen wat jullie ervan denken :)
De spelers van gisteren (zaterdag) kende ik beter dan deze. Daarom kan ik best eens vragen wat jullie ervan denken :)
Ik denk dat de favorieten allemaal winnen, alleen bij Day-Head heb ik eigenlijk geen idee. Die twee ken ik niet. Robson heeft met x1,67 wel een fraaie quotering. Als je Green en Thompson erbij neemt kom je op x2,95.
Dus Green,Thompson en Robson volgens jou een goede combo?
Ik speel Robson mee!
Green net 3-0 geworden
Green net 3-0 geworden
chefspijker:
Lakeside start morgen ook. Geeft toch altijd nog een beetje dat nostalgie-gevoel, ook al is het niveau niet meer echt te vergelijken met de PDC (op enkele toppers na).
Heb voor dit weekend een combinatie gemaakt met Harms op winst, Atkins op winst met +1,5 sets, Green op winst en Robson op winst. Tientje erop x4,77.
Daarnaast op eindwinst toernooi 5E gezet op Wilson x12. De nummer 2 van de wereldranglijst van de BDO, maar ik vind deze quotering vooral interessant door zijn optreden op de Zuiderduin Masters een maandje terug. Vernederde toen Bunting behoorlijk in de finale. En om het af te maken 2E op Kist x21. Aangezien Kist en Wilson elkaar hoogstwaarschijnlijk in de 1e ronde tegenkomen (Kist moet eerst voorrondepartij tegen een Jap gooien) en ik blijf Kist een linke vinden.
Lakeside start morgen ook. Geeft toch altijd nog een beetje dat nostalgie-gevoel, ook al is het niveau niet meer echt te vergelijken met de PDC (op enkele toppers na).
Heb voor dit weekend een combinatie gemaakt met Harms op winst, Atkins op winst met +1,5 sets, Green op winst en Robson op winst. Tientje erop x4,77.
Daarnaast op eindwinst toernooi 5E gezet op Wilson x12. De nummer 2 van de wereldranglijst van de BDO, maar ik vind deze quotering vooral interessant door zijn optreden op de Zuiderduin Masters een maandje terug. Vernederde toen Bunting behoorlijk in de finale. En om het af te maken 2E op Kist x21. Aangezien Kist en Wilson elkaar hoogstwaarschijnlijk in de 1e ronde tegenkomen (Kist moet eerst voorrondepartij tegen een Jap gooien) en ik blijf Kist een linke vinden.
Deze combo is binnen (y)
stb24:
Lees 't nu pas, maar ja. Thompson moet alleen nog winnen en dan is die ook binnen.
Verder voor vanavond/morgen nog een combo met Van Eijden, Fitton en Vd Pas +1,5 sets. 35,56E voor 10E inleg indien goed.
Ja ik zie het alleen jammer dat ik Thompson niet op tv kan volgen
Jawel, is op Eurosport. 2-1 in sets voor nu.