Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hopen dat MvG beter gaat dan withlock nu,
0 Vind ik leuk's
Hup MvG voor m'n combo met Wright :) In dit tempo zijn die 29 180'ers al vlot gegooid trouwens ;)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
datel13:
Zou ik niet doen Ajaxmaster, MVG switcht laatste tijd veel naar 19, soms zelfs bullseye en gister een hoop naar 18 omdat 20 niet liep. Hier mijn bets, eentje moet nog eventjes tot 10 euro gematched worden. Verwacht 2 lange partijen die dichtbij elkaar liggen, durf totaal geen winnaar aan te wijzen.
http://i40.tinypic.com/20hu7uc.jpg">

Damn... 140 euro kwijt? Kut man
0 Vind ik leuk's
fsc-pride:
datel13:
Zou ik niet doen Ajaxmaster, MVG switcht laatste tijd veel naar 19, soms zelfs bullseye en gister een hoop naar 18 omdat 20 niet liep. Hier mijn bets, eentje moet nog eventjes tot 10 euro gematched worden. Verwacht 2 lange partijen die dichtbij elkaar liggen, durf totaal geen winnaar aan te wijzen.
http://i40.tinypic.com/20hu7uc.jpg">

Damn... 140 euro kwijt? Kut man
Hehe, +120 live =-260
Liep niet helemaal zoals verwacht, lewis had eerder naar dubbel 16 moeten switchen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Vanavond de finale om 20:30! Wat gaan we spelen mannen?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Finale is om 9 uur hoor;-) de uitzending begint om half 9
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
vonloite:
Vanavond de finale om 20:30! Wat gaan we spelen mannen?

Goedemiddag vonloite, fijn je weer in topic te zien!!
Voor van Gerwen tegen Pipo de clown zijn wel een aantal mooie bets vind ik persoonlijk om uit te kiezen
- Van Gerwen over 136.5 checkout/finish! Odd 1.83
- Van Gerwen hoogste checkout! Odd 1.61
- Under 21.5 180érs @ 1.80... Opmerking:
Van gerwen tegen lewis in top vorm en maar 6 180érs in 6 sets.
Laten we even gemiddeld 1 180ér van gerwen per set aanhouden. 7 + 6 sets maximaal is 13 sets = 13 180érs.
Peter wright de laatste ronde gooide die sterk en in 8 sets maar 5 180érs. Die wedstrijd ervoor 6 uit 9 sets.
Hij gooit dus 2 180érs uit ongeveer 3 sets.
Peter Wright: 8 - 180érs in format van 13 sets.
Van gerwen: 13 - 180érs in format van 13 sets.
Totaal ongeveer: 21.
Zouden ze beide nog meer boven hun gemiddelde moeten gooien.
Echter verwacht ik maar maximaal 10 sets ongeveer. Geen volle format verwacht ik.
Verder nog een leuke bet bij williamhill:
- Michael van Gerwen Most 180s, Highest Checkout & Win Match Odd: 2.10
0 Vind ik leuk's
Wright heeft wel een hogere check-out staan dan MvG dit toernooi. Wat betreft 180'ers heb je een goed punt ja, gemiddeld gooit MvG 1.2414 180'ers per set en Wright 0.6970. Gecombineerd is dat nog geen 2 180'ers per set. Dan moeten er al meer dan 11 sets komen om die bet te vernaggelen en dat zie ik inderdaad ook niet snel gebeuren. Voor Wright zijn de nieuwe pijlen wat dat betreft ook nadelig, passen er minder van in een triple. Denk dat het iets als 7-3 wordt voor Mighty Mike vanavond.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Die match treble heb ik ook overwogen, maar best riskant met die hogere checkout. Wright kan zomaar weer 161 of iets dergelijks uitgooien.
0 Vind ik leuk's
Ik heb alleen nog under 21.5 180érs gepakt! De odd 1.91 geworden bij williamhill (was eerder lager).
De rest bekijk ik nog in de loop van de andere bets die nu nog lopen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.