Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bet in het nauw door taylor.
je zag dat de trippels 19 niet liepen en gooide door op de 20.
Alsnog gewonnen (Y)
0 Vind ik leuk's
Om dit topic weer nieuw leven in te blazen:
Van Gerwen - Lewis over 9,5 sets @2,00
Whitlock - Wright over 9,5 sets @2,00
Wat denken jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Om dit topic weer nieuw leven in te blazen: Van Gerwen - Lewis over 9,5 sets @2,00 Whitlock - Wright over 9,5 sets @2,00 Wat denken jullie ervan?

Ik bet zege Whitlock Wright over 9.5
Van Gerwen - Lewis under 27.5 180'ers (lijkt me gek veel)
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Om dit topic weer nieuw leven in te blazen:
Van Gerwen - Lewis over 9,5 sets @2,00
Whitlock - Wright over 9,5 sets @2,00
Wat denken jullie ervan?

ik speel hem mee
0 Vind ik leuk's
g62333:
rosscountry:
Om dit topic weer nieuw leven in te blazen: Van Gerwen - Lewis over 9,5 sets @2,00 Whitlock - Wright over 9,5 sets @2,00 Wat denken jullie ervan?

Ligt eraan hoe lang de partij wordt, gaat ie tot 't gaatje (11 sets dus), dan heb je gemiddeld nog geen drie 180'ers per set nodig. Zelf combineer ik winst Wright met winst MvG.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel m mee ross, hopen dat de eerste wedstrijd al meteen over 9,5 wordt, dan iig geen verlies
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
g62333:
rosscountry:

Ligt eraan hoe lang de partij wordt, gaat ie tot 't gaatje (11 sets dus), dan heb je gemiddeld nog geen drie 180'ers per set nodig. Zelf combineer ik winst Wright met winst MvG.

Dit dus.
Zo had ik gisteren O11.5 180'ers Lewis, maar die Wade gaf totaal geen tegenstand, Dus partij snel afgelopen, weg geld :p
0 Vind ik leuk's
Wat zeggen jullie van MvG meeste 180ers in de wedstrijd.. Staat op 2.4
0 Vind ik leuk's
Zou ik niet doen Ajaxmaster, MVG switcht laatste tijd veel naar 19, soms zelfs bullseye en gister een hoop naar 18 omdat 20 niet liep. Hier mijn bets, eentje moet nog eventjes tot 10 euro gematched worden. Verwacht 2 lange partijen die dichtbij elkaar liggen, durf totaal geen winnaar aan te wijzen.
http://i40.tinypic.com/20hu7uc.jpg">
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Zou ik niet doen Ajaxmaster, MVG switcht laatste tijd veel naar 19, soms zelfs bullseye en gister een hoop naar 18 omdat 20 niet liep. Hier mijn bets, eentje moet nog eventjes tot 10 euro gematched worden. Verwacht 2 lange partijen die dichtbij elkaar liggen, durf totaal geen winnaar aan te wijzen.
http://i40.tinypic.com/20hu7uc.jpg">

Gister schakelde die idd wel eens over op Bulls eye maar dat was omdat hij het na een tijdje niet serieus meer nam.. Want hij deed dat bij 3-0 voorsprong en toen liep het nog lekker. Nu zal hij wel weer gefocust aan de wedstrijd beginnen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.