Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tipsvoorwinst:

Mijn tip bij deze wedstrijd zal zijn:
Highest checkout in de match over 126,5 met een odd van 1.83 bij Unibet.
Daarnaast kan je ook deze nog spelen; Under 6,5 total 180s voor een odd van 2.00 bij Unibet.
Player with highest checkout Wayne Jones met een odd van 2.25 bij Unibet (lage stakes spelen! Goede wedstrijden worden zo afgewisseld met slechte wedstrijden en visa versa. De odd is gewoon mooi!)
Over 3,5 sets voor een odd van 1.40 bij Unibet
Andy Hamilton to win voor een odd van 1.40 bij Unibet.
0 Vind ik leuk's
Alvast voor zaterdag Grand slam of darts!
Robert Thornton @ 1.40Match BettingOpen
Robert Thornton v Mark Walsh
Dave Chisnall @ 1.44Match BettingOpen
Dave Chisnall v Michael Smith
Raymond van Barneveld @ 1.12Match BettingOpen
Raymond van Barneveld v Ricky Evans
Adrian Lewis @ 1.08Match BettingOpen
Adrian Lewis v Richie George
Stake: €25.00Potential Returns: €61.61
0 Vind ik leuk's
Single bet
Michael Smith (ENG) - Ted Hankey (ENG) (2Way - Who will win?) Ted Hankey (ENG)
2.05
Multi bet
Raymond van Barneveld (NED) - Mervyn King (ENG) (How many legs will there be in the match?) Over 7,5
Simon Whitlock (AUS) - Wes Newton (ENG) (Who will score the most 180´s?) Simon Whitlock (AUS) 1
4.16
Multi bet
Mark Webster (WAL) - Ross Smith (ENG) (2Way - Who will win?) Mark Webster (WAL) ?
Andy Hamilton (ENG) - Robert Thornton (SCO) (How many legs will there be in the match?) Over 7,5 ?
2.40
Multi bet
Scott Waites (ENG) - Dave Chisnall (ENG) (Who will score the most 180´s?) Chisnall ?
Simon Whitlock (AUS) - Wes Newton (ENG) (Which player will have the highest 3-dart average?) 1
2.88
Multi bet
Mark Walsh (ENG) - Justin Pipe (ENG) (Leg Handicap) Justin Pipe (ENG) -2,5
Tony O'Shea (ENG) - Ricky Evans (ENG) (Which player will have the highest 3-dart average?) 1 ?
2.59
Speel bij Bwin, vooral low stakes. Heb overal tussen de 5 en 10 euro ingezet.
0 Vind ik leuk's
marv11:
Single bet

Mooie quotes. Ik speel zelf Webster/Barney/Whitlock/Hankey... Unibet biedt bij dit toernooi geen sidebets aan, vreemd.
0 Vind ik leuk's
marv11:
Single bet
Michael Smith (ENG) - Ted Hankey (ENG) (2Way - Who will win?) Ted Hankey (ENG)
2.05
Multi bet
Raymond van Barneveld (NED) - Mervyn King (ENG) (How many legs will there be in the match?) Over 7,5
Simon Whitlock (AUS) - Wes Newton (ENG) (Who will score the most 180´s?) Simon Whitlock (AUS) 1
4.16
Multi bet
Mark Webster (WAL) - Ross Smith (ENG) (2Way - Who will win?) Mark Webster (WAL) ?
Andy Hamilton (ENG) - Robert Thornton (SCO) (How many legs will there be in the match?) Over 7,5 ?
2.40
Multi bet
Scott Waites (ENG) - Dave Chisnall (ENG) (Who will score the most 180´s?) Chisnall ?
Simon Whitlock (AUS) - Wes Newton (ENG) (Which player will have the highest 3-dart average?) 1
2.88
Multi bet
Mark Walsh (ENG) - Justin Pipe (ENG) (Leg Handicap) Justin Pipe (ENG) -2,5
Tony O'Shea (ENG) - Ricky Evans (ENG) (Which player will have the highest 3-dart average?) 1 ?
2.59
Speel bij Bwin, vooral low stakes. Heb overal tussen de 5 en 10 euro ingezet.

Echt zonde van Whitlock. Toch een (klein) beetje winst gepakt.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond/morgen:
Simon Whitlock (AUS) - Ted Hankey (ENG) Leg Handicap
Pick: Simon Whitlock (AUS) -3,5
James Wade (ENG) - Paul Nicholson (AUS) Leg Handicap
Pick: James Wade (ENG) -3,5

Odds: 3,24
Stake: 10 Euro
Possible winnings 32.38 EUR
0 Vind ik leuk's
Vanavond op Lewis @ 2.25
Van Gerwen heeft het altijd moeilijk tegen Lewis en daarbij is hij nu ook al een tijdje niet in zijn beste vorm. Lewis was voor de GSOD bijna weer terug in zijn oude topvorm. Speelde in de poule nog niet zo sterk, maar tegen Van Gerwen in een wat langer format zie ik hem wel winnen.
0 Vind ik leuk's
50 euro op anderson meer 180 dan taylor @2.
Taylor switcht vaak naar trippel 19 en anderson is scorend goed en weer een eindje terug op zijn oude niveau.
0 Vind ik leuk's
fransvillee:
50 euro op anderson meer 180 dan taylor @2.
Taylor switcht vaak naar trippel 19 en anderson is scorend goed en weer een eindje terug op zijn oude niveau.

Waar is deze odd?
0 Vind ik leuk's
deze heb ik gespeeld bij unibet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.