Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dennicism:

Voor vandaag:
Combi
Wade - Finnan , 1 @ 1.15
Newton - Anderson , 2 @ 1.65
Taylor - Nicholson , 1 @ 1.15
Odd 2.18 @ Unibet
Single
Whitlock - Baxter , over 6.5 180's @ 1.80
Taylor - Nicholson , over 5.5 180's @ 2.08

Voor morgen:
Combi
Lewis - Pipe , 1 @ 1.30
Hamilton - Painter , 1 @ 1.40
van Gerwen - van Barneveld , 1 @ 1.36
Single
Highest checkout van Gerwen - van Barneveld , o 129.5 @ 1.83
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Ik denk dat Taylor vandaag Nicholson gaat verslaan. De odd hiervoor is niet erg value, namelijk 1.15. Daarom maar proberen met setstanden.
Zijn 'eigen sets' behoudt hij zeker en ik denk dat hij de Australier ook een keer gaat breaken...
mijn tip zal dus een 3-1 setstand voor Taylor zijn: Unibet odd 3.25
EDIT: Hierdoor ook maar de bet 'over 3,5 sets' gedaan op een odd van 1.66 bij Unibet
Voor de rest speel ik bij Wade vs Finnan op under 125,5 checkout. Voor een odd van 1.87 bij Unibet.
In de eerste ronde waren dit hun checkouts:
Wade 63,60,61,88,24,40,40 en 10 (hoogste 88)
Finnan 24,16,60,36,40,16 (hoogste 60)
0 Vind ik leuk's
tattooaces:
highest chek out
taylor 1,50 win 87 -85
witlock 1,61 86-88 lost
wade 1,40 win 85-83
highest chek out in match over¨¨under
wade finnan under 125,5 1,87 win
newton anderson under 125,5 1,87 win
witlock baxter under 125,5 1,87 win
match odds
taylor 1,15 win
wade 1,15 win
witlock 1,36 win
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
tattooaces:
tattooaces:
highest chek out
taylor 1,50 win 87 -85

Taylor hoogste check out verloren?
0 Vind ik leuk's
mokum001:
tattooaces:
tattooaces:
highest chek out
taylor 1,50 win 87 -85

Taylor hoogste check out verloren?

yes 130 vs 158
0 Vind ik leuk's
ok dan heb ik verkeerd gekeken dacht dat getalen voor en achter naam de hoogste chek out was...
0 Vind ik leuk's
witlock had wel hoogste chek out en had m als lost gezet als je op info drukt zie je pas chek outs enzo
0 Vind ik leuk's
ok dan heb ik verkeerd gekeken dacht dat getalen voor en achter naam de hoogste chek out was...
0 Vind ik leuk's
Vandaag staat de tweede ronde partij tussen Adrian Lewis en Justin Pipe op het programma.
In de eerste ronde wist Lewis met 2-1 te winnen van de door het publiek gesteunde Brendan Dolan. Pipe wist korte metten te maken met Andy Smith (2-0). Beiden heren wisten hoge finishes te gooien. De hoogste finish van Lewis was 151 en die van Pipe was 160.
De 180'ers kwamen nog niet lekker uit de verf; beiden hebben slechts eenmaal "Oooonehuundredaaandeeeeeeightyyy" horen klinken uit de keel van Russ Bray.
Mijn tip bij deze wedstrijd zal zijn:
Highest checkout in de match over 126,5 met een odd van 1.83 bij Unibet.
Daarnaast kan je ook deze nog spelen -> Under 6,5 total 180s voor een odd van 2.00 bij Unibet.
Hiernaast spelen Dave Chisnall en Wayne Jones tegen elkaar. Chisnall kende een lastige eerste ronde, en wist met 2-1 te winnen van Ian White. Jones maakte goede indruk door Mervyn King met 2-0 te verslaan. Een finish van 130 werd daarbij ook een feit.
De volgende tip heft te maken met de huidige vorm tussen deze twee heren.
Player with highest checkout Wayne Jones met een odd van 2.25 bij Unibet (lage stakes spelen! Goede wedstrijden worden zo afgewisseld met slechte wedstrijden en visa versa. De odd is gewoon mooi!)
De derde partij van de dag zal een Nederlands onderonsje worden tussen Michael van Gerwen en Raymond van Barneveld. Michael wist John Part met 2-0 te verslaan. De eerste set - en dan voornamelijk leg 2 en leg 3 - was van grote klasse. Van Gerwen liet direct zien dat hij in het toernooi zat. Met een gemiddelde van 104.47 trok hij aan het langste eind. Barneveld wist indruk te maken door de goed dartende Stuart Kellett met 0-2 te verslaan. Zijn gemiddelde kwam uit op 91.81. De 180 wist hij twee keer vaker te horen dan Van Gerwen (3 vs 1 keer).
Mijn tip bij deze partij zal zijn:
Over 3,5 sets voor een odd van 1.40 bij Unibet
Ik zie Van Gerwen wel winnen, maar 'Barney' zal het hem niet makkelijk gaan maken. Waarschijnlijk 3-1 (3.50 odd) of 3-2 (5.00 odd)
De laatste partij gaat tussen Andy Hamilton en Kevin Painter. Hamilton speelde grandioos door 6 van 6 dubbles te raken. Met een checkout van 131 en een gemiddelde van 91.65 liet hij niks heel van Kim Huybrechts (2-0). Kevin Painter wist met dezelfde setscore Richie Burnett op de slachtbank te leggen. Zonder zich al te veel in de kaarten te laten kijken, klaarde hij de klus.
De tip bij deze partij zal zijn:
Andy Hamilton to win voor een odd van 1.40 bij Unibet.
0 Vind ik leuk's
dennicism:

Voor morgen:
Combi
Lewis - Pipe , 1 @ 1.30
Hamilton - Painter , 1 @ 1.40
van Gerwen - van Barneveld , 1 @ 1.36
Odd 2.48 @ Unibet
Single
Highest checkout van Gerwen - Barneveld , o 129.5 @ 1.83

Stomme Lewis!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.