Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Waar de eerste ronde nog niet top ging met 2/4 juist en -1.04 units omdat de enige mediumbet fout was, liepen de bets vanmiddag een stuk beter met 6/8 juist (+4.73 units). Ook is de weddenschap van 2 units van voor het toernooi nog in de running.
Voor vanavond weer vier voorbeschouwingen:
20.00 William O'Connor - Justin Pipe
20.00 Rob Cross - Adrian Lewis
21.00 Stephen Bunting - Jonny Clayton
22.00 Michael van Gerwen - Darren Webster
Je had er gisteren maar één goed toch?
Excuus, je hebt helemaal gelijk! Ik kan momenteel mijn tips niet keuren en heb het even uit mijn hoofd gedaan en had bij Pipe Webster 6-4 ipv 6-3 in mn hoofd.
Gisteravond verloor O'Connor helaas de beslissende leg en kreeg Van Gerwen één leg teveel tegen, daardoor 2/4 goed maar wel winst. Zojuist is de toernooiweddenschap ook binnengekomen door de winst van Cross!
Vrijdag: 1/4 goed -3.12 stakes
Zaterdagmiddag: 6/8 goed +4.73 stakes
Zaterdagavond: 2/4 +0.85 stakes
Toernooiweddenschap Cross winnaar kwart goed +2.00 stakes
Totaal voor halve finales: +4.46 stakes
De eerste halve finale is bekend:
En de tweede nu ook:
21.00 Pipe - Van Gerwen
De halve finales zijn gespeeld en Van Gerwen en Clayton gaan voor de titel gooien. Helaas zit er te weinig tijd tussen de wedstrijden voor een voorbeschouwing.
Vrijdag: 1/4 goed -3.12 stakes
Zaterdagmiddag: 6/8 goed +4.73 stakes
Zaterdagavond: 2/4 goed +0.85 stakes
Toernooiweddenschap Cross winnaar kwart goed +2.00 stakes
Zondagavond: 1/2 goed +1.10 stakes
Dat topic van het wk darts is te vinden via : https://www.voetbalwedden.net/forum/wedden-op-darts-86/algemeen-200/wedden-op-pdc-wk-darts-2018-4252
Er zit een drop op Darts » World » Premier League » Cross R. - Wright P. 2@3.4 ub
Er zit een drop op Darts » World » Premier League » Cross R. - Wright P. 2@3.4 ub
Dit zal te maken hebben met de goede prestatie van Wright gisteren. Overigens kun je alles omtrent de Premier League Darts kwijt in dit topic
In aanloop naar het WK Darts wordt dit weekend de Players Championship Finals gespeeld. Bvanhinthum en ik hebben weer een aantal voorbeschouwingen klaar staan. Er staan bij unibet 2 mooie oddsboosts online waarvan één er voor mij uitspringt:
Hoewel het een last toernooi is om te voorspellen, is deze wel leuk om een kleine stake op te zetten