Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bvanhinthum:
Ik zie wel kansen in de over 6.5 180s @1.9 bij Huybrechts vs Lewis. Beide heren lieten afgelopen weken zien ze makkelijk te gooiden. Vorige week gooiden ze er samen 12 (Kim 5, Lewis 7), en de week daarvoor samen 10 (5 om 5). Ze zullen dus beide naar mijn verwachting hoge scores nodig hebben deze week om de winst binnen te slepen. Als ze deze lijn beide doortrekken is de most 180s van de avond bij deze match @5 ook wel interessant om met wat losse eurotjes te spelen imo.

Allebei binnen!
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
bvanhinthum:
Ik zie wel kansen in de over 6.5 180s @1.9 bij Huybrechts vs Lewis. Beide heren lieten afgelopen weken zien ze makkelijk te gooiden. Vorige week gooiden ze er samen 12 (Kim 5, Lewis 7), en de week daarvoor samen 10 (5 om 5). Ze zullen dus beide naar mijn verwachting hoge scores nodig hebben deze week om de winst binnen te slepen. Als ze deze lijn beide doortrekken is de most 180s van de avond bij deze match @5 ook wel interessant om met wat losse eurotjes te spelen imo.

Allebei binnen!

Mooi man, dat had je goed gezien. Ik had de over 6.5 met je meegespeeld, bij bwin stond hij @2.02. Lewis zorgde erbij mij voor dat ik gisteren toch nog leuk won, doordat hij King of the Oche werd. Verder was Barney weer ouderwets goed en wat was die Taylor gisteren weer zielig bezig, verloor totaal de focus op de wedstrijd omdat hij teveel met het publiek bezig was. En van Gerwen en Anderson die samen in totaal 1x 180 gooien in 20 legs, dat vond ik wel zeer verrassend.
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
bvanhinthum:

Allebei binnen!

Mooi dat we bij de over 6,5 op één lijn zaten qua voorbeschouwing, lees het graag als je volgende week weer iets speelt :)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
donnynedved:
bvanhinthum:
bvanhinthum:

Allebei binnen!

Mooi dat we bij de over 6,5 op één lijn zaten qua voorbeschouwing, lees het graag als je volgende week weer iets speelt :)

Nice (y) . Heb ik niet eens gezien eigenlijk, terwijl ik de andere voorbeschouwingen wel gelezen heb haha. Komt goed ;)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de mooie voorbeschouwingen! Heb een heel aantal tips van je meegespeeld en door jouw informatie nog wat extra tips genomen:

Een tipje die je niet had geplaats, maar ik zeker de moeite vond om te delen:

Wat is het 3-dart gemiddelde van Jelle Klaasen? Minder dan 94,5 @1.85 bwin (Door de blessure gaat hij dit niet halen)

en nog een Combi omdat het kan @8.20
Michael van Gerwen (NED) - James Wade (ENG) Wie gooit de meeste 180ers? Van Gerwen 1.30
Kim Huybrechts (BEL) - Gary Anderson (SCO) Welke speler behaalt het hoogste 3-dart-average? 2 1.15
Peter Wright (SCO) - Phil Taylor (ENG) 1 X 2 Wright 1.95
Jelle Klaasen (NED) - Adrian Lewis (ENG) 1 X 2 A. Lewis 1.52
Raymond van Barneveld (NED) - Michael van Gerwen (NED) Leg Handicap Raymond van Barneveld (NED) +3,5
0 Vind ik leuk's
Ik heb de onderstaande 2 bets voor vanavond:

Wade - van Gerwen under 6,5 180's
Huybrechts - Anderson 2 (Anderson wins)
Wright - Taylor Most 180's Wright
Klaasen - Lewis 2 (Lewis wins)
Barneveld - van Gerwen over 10,5 legs

en de andere bet is:

Wade - van Gerwen Wade +4,5
Wright - Taylor 1 (Wright wins)
Klaasen - Lewis Lewis king of the oche
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Bedankt voor de mooie voorbeschouwingen! Heb een heel aantal tips van je meegespeeld en door jouw informatie nog wat extra tips genomen:

Een tipje die je niet had geplaats, maar ik zeker de moeite vond om te delen:

Wat is het 3-dart gemiddelde van Jelle Klaasen? Minder dan 94,5 @1.85 bwin (Door de blessure gaat hij dit niet halen)

en nog een Combi omdat het kan @8.20
Michael van Gerwen (NED) - James Wade (ENG) Wie gooit de meeste 180ers? Van Gerwen 1.30
Kim Huybrechts (BEL) - Gary Anderson (SCO) Welke speler behaalt het hoogste 3-dart-average? 2 1.15
Peter Wright (SCO) - Phil Taylor (ENG) 1 X 2 Wright 1.95
Jelle Klaasen (NED) - Adrian Lewis (ENG) 1 X 2 A. Lewis 1.52
Raymond van Barneveld (NED) - Michael van Gerwen (NED) Leg Handicap Raymond van Barneveld (NED) +3,5

Bedankt voor je toevoegingen! Lijkt me een prima odd voor een laag gemiddelde van Jelle. Helaas zijn de odds en lines voor averages nog niet online op het moment dat ik mijn voorbeschouwingen schrijf en online zet ;)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Daarvoor zijn wij er nog :)

Het was een mooie avond gisteren! Jammer dat Wright het niet heeft gehaald van Taylor!
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.