Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja was netjes Richard (y)
0 Vind ik leuk's
weet iemand of er een bookie odds aanbiedt van de Coral UK open qualifier?
0 Vind ik leuk's
mikefr1908:

Bwin, Sportingbet en uiteraard Coral zijn volgens mij de enige aanbieders.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
richard123:
mikefr1908:

Bwin, Sportingbet en uiteraard Coral zijn volgens mij de enige aanbieders.

kan het niet vinden, alleen bij unibet live
0 Vind ik leuk's
Morgen speel ik sowieso Gary Anderson, verder iemand nog tips?
0 Vind ik leuk's
Barney lijkt me ook zekerheid
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor deze combi:

Klaasen, Jelle - Anderson, Gary
1X2
Tip: Anderson, Gary
1.39

Huybrechts, Kim - Van Barneveld, Raymond
1X2
Tip: Van Barneveld, Raymond
1.73

Wright, Peter - Van Gerwen, Michael
1X2
Tip: Van Gerwen, Michael
1.36

TOT: 3.27 (zeker niet de hoogste odds, maar ben hier bonus aan het rondspelen)

Verder zie ik value op Wade James @3.55, naar mijn weten heeft hij ongeveer hetzelfde niveau als Taylor Phil of ben ik verkeerd?
0 Vind ik leuk's
Ik zie Wade niet van Taylor winnen, al is 3.55 aan de hoge kant.

Zelf speel ik lewis/anderson/mvg/barney winst combi @ 6.6
0 Vind ik leuk's
Speelronde 2 Premier League of darts 2017 (Nottingham)
Format: best of 12 legs

19:15 Adrian Lewis (2.2) X (4.5) Dave Chisnall (2.8)
Als we kijken naar de geschiedenis van dit duel zien we dat Dave Chisnall betere resultaten kan overleggen. Chizzy won veertien van de 24 partijen tegen Adrian Lewis. Toch is Chisnall de Premier League slecht begonnen. Waar men hem kansen tegen Phil Taylor had toegedicht, viel het allemaal behoorlijk tegen. Ook voor Lewis begon de Premier League absoluut niet lekker. In het duel met Raymond van Barneveld gaf hij een 4-1 voorsprong weg. Lewis had voldoende kansen om de wedstrijd naar zich toe trekken, waardoor de nederlaag ongetwijfeld aangekomen is.

Dave Chisnall steekt momenteel niet in een goede vorm. Toch wist hij tegen Phil Taylor tot vijf keer toe de maximale score te pakken. Dat hij vervolgens maar drie legs weet te pakken, zegt genoeg. Het scoren gaat prima, maar het finishen is zoals vaker een probleem. Wat dat betreft is Lewis de verdiende favoriet. Lowstake past de volgende tip daarbij: Most 180’s & lose match Dave Chisnall @ 3.75 (Betfair).

20:00 James Wade (3.8) X (5) Phil Taylor (1.83)
Beide heren zijn de Premier League goed gestart. Zoals geschreven won Phil Taylor zijn duel met Dave Chisnall. Dit ging met de nodige moeite, al deed de uitslag (7-3) anders vermoeden. Taylor zal dit jaar minder toernooien gooien en dus is het even afwachten hoe dat uitpakt met betrekking tot de Premier League. James Wade won zijn eerste partij van Kim Huybrechts. De Belg bleef lang in het spoor van Wade alleen The Machine deed waar hij goed in is: zonder groots te spelen de legs pakken.

De bookmakers zien Taylor als de grote favoriet. Toch is het zeker geen gegeven dat The Power dit duel even gemakkelijk wint. Met het oog op de Play-Offs zijn dit soort wedstrijden voor de middenmoot van groot belang en dus zal er wel wat druk op komen te staan. Op dat soort momenten staat Taylor veelal op. Aangezien hij er patent op heeft om juist op die momenten met hoge finishes te komen, mik ik op de volgende bet: highest checkout over 120.5 @ 1.91 (Betfair).

20:45 Jelle Klaasen (6.5) X ( 6 ) Gary Anderson (1.43)
Na een tegenvallend WK lijkt Jelle Klaasen langzamerhand naar de juiste vorm toe te groeien. Op het Wk ontbrak dat mede door een armblessure. De eerste ronde van de Premier League ging wat betreft scoren helemaal niet zo heel slecht. Zijn matige finishpercentage van 33% zorgde er uiteindelijk voor dat Klaasen met 7-4 verloor. Gary Anderson begon daarentegen prima aan de Premier League. Hij hield Michael van Gerwen op een gelijkspel.

Dat Klaasen bij de bookmakers behoorlijk de underdog is, lijkt volkomen terecht. Gary Anderson lijkt steeds beter in vorm te komen en dat bewees hij ook op The Masters en de vloertoernooien van afgelopen weekend. Dat de overwinning van The Flying Scotsman er gaat komen, ben ik het wel mee eens. Klaasen finisht nog niet goed genoeg om het Anderson lastig te maken. Daarnaast heeft Anderson zijn draai gevonden en gooide hij onder andere een 130 finish vorige week. Een hogere finish dan de Nederlander is wat dat betreft eveneens prima te spelen: Win & highest finish Gary Anderson @ 1.90 (Betfair).

21:30 Peter Wright (7) X (6.5) Michael van Gerwen (1.37)
Het treffen tussen de nummer drie en nummer een van de Order of Merit is door afgelopen weekend iets spannender geworden. Peter Wright won namelijk van Michael van Gerwen afgelopen zondag en dat vergroot uiteindelijk toch de kansen van Snakebite. Van Gerwen kende geen geweldige week. Hij speelde gelijk tegen Gary Anderson in de eerste speelronde van de Premier League en was tijdens de drie UK open Qualifiers niet in goede doen. De knop zal ongetwijfeld omgezet worden om van 2017 ook een groot succes te maken.

Ook in de odds is te zien dat er enige twijfel is ontstaan over de vorm van Mighty Mike. Normaliter liggen de odds voor een overwinning van de wereldkampioen toch wat lager. Toch verwacht ik een overwinning voor Van Gerwen. Gezien het korte format pakt zijn tegenstander in dat geval maximaal vijf legs, waardoor de kans direct groter is dat Van Gerwen ook de hoogste finish gooit: Win & highest finish Michael van Gerwen @ 2.00 (Betfair).

22:15 Kim Huybrechts (4) X (5) Raymond van Barneveld (1.75)
Als we kijken naar de onderlinge resultaten is het zeker opvallend dat Kim Huybrechts een dikke voorsprong te pakken heeft (9-2). Opmerkelijk, gezien het feit dat Van Barneveld normaal gesproken toch meer in de melk te brokkelen heeft tijdens de grote toernooien. In de eerste ronde speelde Barney een prima pot door terug te komen na een 4-1 achterstand op Adrian Lewis. Voor Huybrechts was het vooral net niet: hij verloor van James Wade, nadat hij kansen had om de Brit serieus pijn te doen.

Dat de bookmakers kiezen voor Barney is logisch. De Nederlander steekt al een aantal maanden in een prima vorm, al zal hij moeten waken voor de Belg. Ik verwacht dat Barney zijn huidige vorm door weet te zetten in dit duel en dit duel winnend gaat afsluiten: winst Raymond van Barneveld @ 1.75 (Bwin).

Veel plezier met kijken en het wedden uiteraard! Gezien het programma kunnen we in mijn optiek best wat vuurwerk verwachten.

PS. De aanvangstijden zijn afkomstig van de site van Betfair en kunnen afwijken van het schema. Wat dat betreft is het handig om RTL7 in de gaten te houden.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
ruun2710:
Ik ga voor deze combi:

Klaasen, Jelle - Anderson, Gary
1X2
Tip: Anderson, Gary
1.39

Huybrechts, Kim - Van Barneveld, Raymond
1X2
Tip: Van Barneveld, Raymond
1.73

Wright, Peter - Van Gerwen, Michael
1X2
Tip: Van Gerwen, Michael
1.36

TOT: 3.27 (zeker niet de hoogste odds, maar ben hier bonus aan het rondspelen)

Verder zie ik value op Wade James @3.55, naar mijn weten heeft hij ongeveer hetzelfde niveau als Taylor Phil of ben ik verkeerd?

Ik vind Barney een behoorlijk risico in je combi. Barney heeft het traditioneel lastig tegen Huybrechts. Huybrechts won 2 jaar geleden 1 wedstrijd in de PL en dat was dan ook tegen Barney... Gezien de odds zit er veel meer value op Huybrechts en ik ga dan ook voor Huybrechts DNB @3,00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.