Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vind het juist een vreselijk format om op te betten
0 Vind ik leuk's
bzun22:
Vind het juist een vreselijk format om op te betten

Het enige nadeel is dat een gelijkspel tot de mogelijkheden behoort. Voor de rest vind ik het heerlijk als spelers die wat betreft niveau enigszins bij elkaar in de buurt komen, alles uit de kast moeten halen. Krikt het niveau alleen maar op en wordt het leuker van om naar te kijken.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Wade @1.91
Taylor @1.73
van Gerwen @1.62

Deze 3 vind ik wel interessant, meningen hierover?
0 Vind ik leuk's
Over Wade ben ik nog niet zo zeker, bij de Unibet masters verloor hij nipt terwijl hij normaal gesproken echt wel beter is. Laten we hopen dat het darteritus was en hij zich herpakt.
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Over Wade ben ik nog niet zo zeker, bij de Unibet masters verloor hij nipt terwijl hij normaal gesproken echt wel beter is. Laten we hopen dat het darteritus was en hij zich herpakt.

Hopen dat het darteritus was..... weet jij wel wat darteritus is???

Wade was gewoon niet top afgelopen weekend, hij miste teveel dubbels op belangrijke momenten en leek nog een beetje in vakantiemodus te zitten, maar dat had niets met een eventuele darteritus te maken, gelukkig niet.

Ik zou Wade winst niet pakken tegen Huybrechts, ik ga voor Wade over 2,5 180's @2,17 , te hoge odd mijn inziens. Hij wist tegen Thornton de 180 ook goed te raken en ik verwacht een lange partij.
0 Vind ik leuk's
jaarno:
ruun2710:

Wade was gewoon niet top afgelopen weekend, hij miste teveel dubbels op belangrijke momenten en leek nog een beetje in vakantiemodus te zitten, maar dat had niets met een eventuele darteritus te maken, gelukkig niet.

Ik zou Wade winst niet pakken tegen Huybrechts, ik ga voor Wade over 2,5 180's @2,17 , te hoge odd mijn inziens. Hij wist tegen Thornton de 180 ook goed te raken en ik verwacht een lange partij.

Ik interpreteer darteritus gewoon erg ruim en niet zo strict als jij ;). Hij was inderdaad niet goed op de momenten dat het nodig was. Over 2.5 180's moet wel te doen zijn ja, mooie tip tegen een mooie odd!
0 Vind ik leuk's
jaarno:
ruun2710:

Zie ook wel value in die odd. Thanks!
Speel hem mee aan 2.20 op bwin.
0 Vind ik leuk's
daffie:
jaarno:
ruun2710:

Zie ook wel value in die odd. Thanks!
Speel hem mee aan 2.20 op bwin.

Leuke odd om te spelen, wel haalbaar!

Deze vond ik ook wel interessant

Hoogste uitworp Huybrechts, Kim over 96.5 @1.80

Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze..

Wade 2,5 180
Klaassen 3,5 180
An - mvg over 123,5 checkout

10 -- 80
0 Vind ik leuk's
Kort klote format dat Premier League.
Skip het ook altijd.

Als ik dan toch iets zou spelen dan zou ik voor Huybrechts over 2.5 180's gaan @1.61 en most 180's Chisnall @1.53
Huybrechts moet Wade goed partij 'kunnen' geven en hoe meer legs hoe groter de kans....Chisnall gooit altijd veel 180's....

De volgende valt me ook op : Anderson leg handicap +2.5 @1.60

MVG wint in dit korte format niet zomaar met 3 legs verschil van Anderson die ook gewoon in vorm is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.