Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is de over 10.5 set morgen op 1.65 niet golden?
0 Vind ik leuk's
Waar kan je het darts volgen op tv?
0 Vind ik leuk's
bzun22:
Is de over 10.5 set morgen op 1.65 niet golden?

Het blijft naar mijn mening een moeilijke wedstrijd. Ze zijn beide goed en aan elkaar gewaagd, maar durrant is naar mijn mening net dat tikje beter. Het gaat echt afhangen in welke vorm ze beide zijn. Ik ga denk ik vanavond wat live betten, maar als ze allebei in goede vorm zijn, is de over 10.5 sets zeker speelbaar!
0 Vind ik leuk's
Hoe zit het met het 180 gooien van Noppert?
Kan nergens wedstrijd statistieken van de BDO vinden
0 Vind ik leuk's
Dit toernooi heeft Noppert er 15 gegooid & Durrant 12
0 Vind ik leuk's
kleij:
Hoe zit het met het 180 gooien van Noppert?
Kan nergens wedstrijd statistieken van de BDO vinden

http://www.bdodarts.com/worldpro.php

voor de volgende keer
0 Vind ik leuk's
Het BDO world championship zit er alweer op! Glenn Durrant wist de finale te winnen met 7-3. Veel mensen klaagden dat het een slechte finale was, maar het BDO kan je nu eenmaal niet vergelijken met het PDC. Zonder de BDO waren de toppers van het PDC er misschien nooit geweest. Er is nu eenmaal een niveauverschil. Noppert ging in het begin mooi mee met Durrant maar na 3-3 kon Noppert geen setje meer nemen. Het viel op dat beide spelers, maar vooral Noppert niet zo goed in finishen zijn. Als ze dat nog wat op punt stellen, zien we hen over enkele jaren misschien wel in het PDC. Wel hadden beide spelers allebei dertien 180's.

Het volgende dartstoernooi begint 27 januari, daar kunnen we hopelijk weer genieten van het hoge niveau van PDC. Zal Van Gerwen ook dit toernooi weer winnen of gaat iemand anders met de eer lopen?
0 Vind ik leuk's
Vanavond begint weer een nieuw dartstoernooi! Onderstaande spelers zien we vanavond aan het werk:

Barneveld R.- Chisnall D.
Taylor P. - Smith M.
Anderson G. - Van de Pas B.
Wright P. - White I.

Persoonlijk dacht ik aan de combi, Taylor, Anderson, Wright voor @1.67, dat lijkt me redelijk zeker.
Heeft iemand anders nog goede prognoses?
0 Vind ik leuk's
Smith most 180s tegen Taylor, staat behoorlijk hoog. Voor de rest Barney over 112 finish en Anderson most 180s prima speelbaar
0 Vind ik leuk's
Iemand nog goede picks voor vanavond?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.