Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kevinnnnify:
16:00 Adams M. - Hughes J. > Hughes J. @1.60

Binnen!
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
ruun2710:
Voor zodadelijk:
Fitton - De vos over 7.5 sets @1.9

Om 20:30 Durrant Glen vs Labanauskas, Dariu
Vorig jaar kwamen deze 2 elkaar ook tegen op de BDO world Trophy. Toen versloeg Labanauskas Durrant met 7-3.
Dit jaar ziet het ernaar uit dat Durrant gaat winnen. Hij heeft een prachtig 2016 achter de rug met tal van toernooizeges en staat dan ook op #1 in de BDO rankinglist. Labanauskas vinden we terug op #5. De odds spreken duidelijk in het voorkeur van Durrant. Hij maakt een grote kans om te winnen, maar daarvoor zal hij toch wat moeite moeten doen. Darius +3.5 of over 6.5 sets lijken me dan ook de weddenschappen waarop wat value zit.
0 Vind ik leuk's
Zoals @RUUN2710 heeft vermeld hierboven is Durrant aan een uitstekend jaar bezig. Hughes J had het al wat moeilijker in de vorige ronde en ik zie hem eerlijk gezegd nu niet winnen tegen Durrant. De odds liggen er ook naar dat Durrant favoriet is voor deze wedstrijd.

20:00 Durrant G. - Hughes J. > Durrant G win @1.37

Alsook speel ik met wat kleingeld op Durrant G. -2.5 @2.10
0 Vind ik leuk's
Ik ga akkoord met KEVINNNNIFY dat Glenn Durrant deze normaal gezien zou moeten winnen. De -2.5 / +2.5 vind ik persoonlijk te risicovol. De wedstrijd Noppert - Fitton belooft erg spannend te worden. Ik ga dan ook voor meer dan 8.5 sets:

Glen Durrant (ENG) - Jamie Hughes (ENG)
1 2 - Wie wint?
@1.37 Glen Durrant (ENG) (Unibet)

Danny Noppert (NED) - Darryl Fitton (ENG)
Uit hoeveel sets bestaat de wedstrijd?
@1.65 Meer dan 8,5 (bwin)
0 Vind ik leuk's
Durrant ging altijd choken in de BDO world championship in de vorige jaren.
Heb hem dit jaar alleen nog niet gezien, dus durf er nu niks over zeggen (BBC doet ook geen verslag meer). Geef het gewoon even mee.
0 Vind ik leuk's
Durrant - Hughes under 139 finish, beide geen hoge finishkampioenen odd 1,80
0 Vind ik leuk's
daffie:
Durrant ging altijd choken in de BDO world championship in de vorige jaren.
Heb hem dit jaar alleen nog niet gezien, dus durf er nu niks over zeggen (BBC doet ook geen verslag meer). Geef het gewoon even mee.

Tegen Hogan kwam hij 3-0 in sets achter, volgens mij ook nog 2-1 of 2-0 in legs. Dat hij nog wist te winnen lag puur aan de enorme choke van Hogan, maar Durant had er hier zomaar uit kunnen vliegen. Gemiddelde was ook matig.
0 Vind ik leuk's
Hughes heeft gewoon prima kans vanavond
0 Vind ik leuk's
kevinnnnify:
Zoals @RUUN2710 heeft vermeld hierboven is Durrant aan een uitstekend jaar bezig. Hughes J had het al wat moeilijker in de vorige ronde en ik zie hem eerlijk gezegd nu niet winnen tegen Durrant. De odds liggen er ook naar dat Durrant favoriet is voor deze wedstrijd.

20:00 Durrant G. - Hughes J. > Durrant G win @1.37

Alsook speel ik met wat kleingeld op Durrant G. -2.5 @2.10

Beide waren binnen, zelfs de handicap was een makkie!
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Ik ga akkoord met KEVINNNNIFY dat Glenn Durrant deze normaal gezien zou moeten winnen. De -2.5 / +2.5 vind ik persoonlijk te risicovol. De wedstrijd Noppert - Fitton belooft erg spannend te worden. Ik ga dan ook voor meer dan 8.5 sets:

Glen Durrant (ENG) - Jamie Hughes (ENG)
1 2 - Wie wint?
@1.37 Glen Durrant (ENG) (Unibet)

Danny Noppert (NED) - Darryl Fitton (ENG)
Uit hoeveel sets bestaat de wedstrijd?
@1.65 Meer dan 8,5 (bwin) [/quote]

Ook mijn 2 bets zijn binnen. Glenn Durrant speelde best goed. Had uiteindelijk ook meegespeeld op de finish under 138.5, maar deze is helaas verloren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.