Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kevinnnnify:
Was vroeger toch niet het geval? Mede daardoor dat ik daar ben gestopt met spelen?
ruun2710:
Is volledig gratis!
Is volledig gratis!
Was vroeger toch niet het geval? Mede daardoor dat ik daar ben gestopt met spelen?
ik kan me inderdaad zoiets herinneren, zon 4 jaar geleden denk ik
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
kevinnnnify:
Mijn combi voor vandaag/morgen
* Fitton, Darryl - Blackwell, Pip > Fitton @1.35
* McGeeney, Mark - Waites, Scott > McGeeny +1.5 @1.67
10 x @2.25 = € 22.50
10 x @2.25 = € 22.50
Eerste is binnen
Nu afwachten naar de volgende!
donnynedved:
kevinnnnify:
ruun2710:
Is volledig gratis!
Is volledig gratis!
Ja zal wel al tijdje geleden zijn, was de reden dat ik daar toen stopte. Betalen om geld af te halen, dat was gewoon verkeerd. Sindsdien bij Napoleon Games geweest en blijven spelen daar. (Krijg je ook soms eens Free Bets enzo)
Dat was opzich een slimme zet van hen. Daardoor namen mensen minder snel hun geld op en had bwin een stuk meer winst. Een nadeel hiervan was natuurlijk dat mensen naar een andere bookmaker gingen en dus uiteindelijk had bwin geen keuze en schaften ze de transactiekost af.
BDO World Championships Danny Noppert (NED) - Richard Veenstra (NED) 2Way - Who will win Veenstra 3.20
Ik schat de kans tussen hun 50/50...
nachtburrie:
BDO World Championships Danny Noppert (NED) - Richard Veenstra (NED) 2Way - Who will win Veenstra 3.20
Veenstra is niet slecht, maar Noppert heeft in 2016 een heel aantal toernooizeges behaalt en kan in mijn opinie net dat stukje meer dan Veenstra.
Ik zou je eerder de handicap +1.5 @2.25 aanbevelen. Lijkt me straf dat Veenstra gaat winnen, maar alles kan natuurlijk!
Veel succes met je bet!
kevinnnnify:
10 x @2.25 = € 22.50
10 x @2.25 = € 22.50
McGeeney geeft een 2-0 voorsprong weg.... Op naar de volgende bet!
ruun2710:
Veenstra is niet slecht, maar Noppert heeft in 2016 een heel aantal toernooizeges behaalt en kan in mijn opinie net dat stukje meer dan Veenstra.
Ik zou je eerder de handicap +1.5 @2.25 aanbevelen. Lijkt me straf dat Veenstra gaat winnen, maar alles kan natuurlijk!
Veel succes met je bet!
nachtburrie:
Veel succes met je bet!
Veenstra gooide wel heel erg slecht, de eerste 2 sets al veel dubbels laten liggen (13% finishpercentage). Noppert dan ook duidelijk de winnaar met een goede partij van zijn kant..
16:00 Adams M. - Hughes J. > Hughes J. @1.60
Voor zodadelijk:
Fitton - De vos over 7.5 sets @1.9
ruun2710:
Voor zodadelijk:
Voor zodadelijk:
Om 20:30 Durrant Glen vs Labanauskas, Dariu
Vorig jaar kwamen deze 2 elkaar ook tegen op de BDO world Trophy. Toen versloeg Labanauskas Durrant met 7-3.
Dit jaar ziet het ernaar uit dat Durrant gaat winnen. Hij heeft een prachtig 2016 achter de rug met tal van toernooizeges en staat dan ook op #1 in de BDO rankinglist. Labanauskas vinden we terug op #5. De odds spreken duidelijk in het voorkeur van Durrant. Hij maakt een grote kans om te winnen, maar daarvoor zal hij toch wat moeite moeten doen. Darius +3.5 of over 6.5 sets lijken me dan ook de weddenschappen waarop wat value zit.