Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hetisboerie:
hetisboerie:
Het is een heerlijk winstgevend WK geweest, tussen de onzintips van 1,20 zijn hier ook geweldige tips geplaatst zoals Wade most 180's @5 en Huybrechts twee maal op rij met een whitewash. Ik neig vanavond naar de over 180 line.

Binnen. Super WK geweest qua bets en een verdiende winnaar.

Nice.
Ook een record trouwens vanavond qua meeste 180's in een wedstrijd ooit.
Dus wat de line ook was, winnen ging je de bet sowieso ;-)
En inderdaad verdiende winnaar. Deed hem ook wel iets, kon je duidelijk zien.
0 Vind ik leuk's
Wat mij betreft een mooie finale en een dito toernooi. Genoten van een aantal zeer mooie potten, waaronder Anderson-Chisnall, Van Gerwen-Van Barneveld en natuurlijk de finale. Ook wat betreft de weddenschappen ging het goed. De outrights tel ik dan gemakshalve niet mee, aangezien ik daar voor drie underdogs ging, tevens behoorlijk lowstake. Wat betreft de andere weddenschappen waren er 11 van de 15 goed, met odds tussen de 1.78 en de 3.30. Dit zorgde voor een verdubbeling van de stake waar ik het toernooi begon.

Gisteravond hebben de PDC en Skysports bekend gemaakt welke zes darters naast de al geplaatste top vier ook deel mogen nemen aan de Premier League darts. Het is nog wat vroeg om voorspellingen te doen, maar hieronder staat het overzicht van de tien darters. Daarachter staat de odd voor het winnen van de Premier League.

Geplaatste top 4 Order of Merit:
Michael van Gerwen @ 1.61
Gary Anderson @ 5.5
Peter Wright @ 11
Adrian Lewis @ 26
PDC Wildcards:
Phil Taylor @ 11
Raymond van Barneveld @ 26
SkySports Wildcards:
Dave Chisnall @ 34
James Wade @ 34
Jelle Klaasen @ 51
Kim Huybrechts @ 67

Om toch even een beeld te schetsen van de huidige stand van zaken wat betreft de Premier League en de bijbehorende odds. In het laatste weekend van januari staan The Masters op het programma, om vervolgens 2 februari te starten met de Premier League. Tegen die tijd spreek ik ongetwijfeld een aantal vaste gasten in dit topic weer!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Vergeet niet de BDO die op 7 Januari start daar is hetzelfde dat de top erboven uit steekt, daar valt ook veel value op te pakken.
0 Vind ik leuk's
Jamie Hughes
Daryl Fitton
Glen Durrant
@
2

Deze heren moeten hun eerste partij makkelijk winnen, scorend veel beter dan de ander
0 Vind ik leuk's
diego1709:
Vergeet niet de BDO die op 7 Januari start daar is hetzelfde dat de top erboven uit steekt, daar valt ook veel value op te pakken.

Absoluut, alleen de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat buiten het bezoeken van de Dutch Open mijn kennis van de BDO vrij beperkt is :-(. Ik durf daar geen uitspraken over te doen, dan wel tips te geven. Uiteraard ben ik wel benieuwd naar tips van anderen!
0 Vind ik leuk's
diego1709:
Jamie Hughes
Daryl Fitton
Glen Durrant
@
2

Deze heren moeten hun eerste partij makkelijk winnen, scorend veel beter dan de ander

Die Martin Atkins is een gevaarlijke klant. Gaat Jamie zijn handen vol mee hebben.
You have been warned.
0 Vind ik leuk's
richard123:
Wat mij betreft een mooie finale en een dito toernooi. Genoten van een aantal zeer mooie potten, waaronder Anderson-Chisnall, Van Gerwen-Van Barneveld en natuurlijk de finale. Ook wat betreft de weddenschappen ging het goed. De outrights tel ik dan gemakshalve niet mee, aangezien ik daar voor drie underdogs ging, tevens behoorlijk lowstake. Wat betreft de andere weddenschappen waren er 11 van de 15 goed, met odds tussen de 1.78 en de 3.30. Dit zorgde voor een verdubbeling van de stake waar ik het toernooi begon.

Gisteravond hebben de PDC en Skysports bekend gemaakt welke zes darters naast de al geplaatste top vier ook deel mogen nemen aan de Premier League Darts. Het is nog wat vroeg om voorspellingen te doen, maar hieronder staat het overzicht van de tien darters. Daarachter staat de odd voor het winnen van de Premier League.

Geplaatste top 4 Order of Merit:
Michael van Gerwen @ 1.61
Gary Anderson @ 5.5
Peter Wright @ 11
Adrian Lewis @ 26
PDC Wildcards:
Phil Taylor @ 11
Raymond van Barneveld @ 26
SkySports Wildcards:
Dave Chisnall @ 34
James Wade @ 34
Jelle Klaasen @ 51
Kim Huybrechts @ 67

Om toch even een beeld te schetsen van de huidige stand van zaken wat betreft de Premier League en de bijbehorende odds. In het laatste weekend van januari staan The Masters op het programma, om vervolgens 2 februari te starten met de Premier League. Tegen die tijd spreek ik ongetwijfeld een aantal vaste gasten in dit topic weer!

Die odd van Lewis is 26? klopt dat? die man heb ik nog altijd heel hoog zitten. die kan zomaar de Premier League winnen. erg hoge odd voor zo'n goede speler!
0 Vind ik leuk's
Mij volgen is nutteloos, make your Own choice
daan17:

Die odd van Lewis is 26? klopt dat? die man heb ik nog altijd heel hoog zitten. die kan zomaar de Premier League winnen. erg hoge odd voor zo'n goede speler!

Zeker, onder andere Betfair en Betway bieden hem voor deze odd aan. De hoogte van de odd komt waarschijnlijk doordat Lewis eigenlijk nooit echt heeft weten te presteren in de Premier League. Slechts eenmaal haalde hij de finale. Ik heb hem net als jij hoog zitten, alleen het lijkt erop dat deze competitie hem niet ligt. Komt bij dat hij over het algemeen niet zoveel moeite in zijn carrière steekt als bijvoorbeeld Van Gerwen. Talent heeft Lewis wel.
0 Vind ik leuk's
Ik durf zelfs te beweren dat Lewis even getalenteerd is als vGerwen. Maar inderdaar wat jij zegt Richard, hij investeert geen reet in zijn carrière, althans niet op de manier van vGerwen.

Zonde toch. Als Lewis in bloedvorm is, kan hij iedereen verslaan, zelfs vGerwen.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
daffie:
diego1709:
Jamie Hughes
Daryl Fitton
Glen Durrant
@
2

Die Martin Atkins is een gevaarlijke klant. Gaat Jamie zijn handen vol mee hebben.
You have been warned.
daffie:
diego1709:
Jamie Hughes
Daryl Fitton
Glen Durrant
@
2

You have been warned.

Klopt zeker maar Jamie heeft dit jaar goed staan gooien met scores, en Atkins wat minder. Daarbij is die odd helaas ook zo laag want had m liever op 1,6 ofzo gepakt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.