Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij werkt je afbeelding niet. Zou je hem opnieuw kunnen plaatsen?
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Mogelijke bets op volgorde van value:
Winst Zweden (Combinatie ervaring + talent) (stake 3/10)
Winst Wales (Webster + Pryce beide in vorm) (stake 3/10)
Winst Noord-Ierland (Gurney is in goede doen) (stake 2/10)
Winst Zuid-Afrika (Peterson is in goede doen) (stake 2/10)
Winst Spanje (Mogelijk de verassing van de eerste rond) (stake 0.5/10)

0 Vind ik leuk's
Ik heb Nederland 5-0 los gepakt op 2.75

Daarnaast een combinatie van Schotland -2.5, Nederland -3.5 en België u7.5 sets gepakt
0 Vind ik leuk's
thommeijer:

Mogelijke bets op volgorde van value:
Winst Zweden (Combinatie ervaring + talent) (stake 3/10)
Winst Wales (Webster + Pryce beide in vorm) (stake 3/10)
Winst Noord-Ierland (Gurney is in goede doen) (stake 2/10)
Winst Zuid-Afrika (Peterson is in goede doen) (stake 2/10)
Winst Spanje (Mogelijk de verassing van de eerste rond) (stake 0.5/10)

Spanje gaat kansloos zijn denk ik. Vind Reyes nog geen sterke indruk maken op de European Tours dit jaar en Alcinas is sowieso geen partij voor Taylor of Lewis. Heb zelf Engeland EW voor winst gepakt eerder deze week. Finaleplek lijkt me zo goed als zeker, en 1-2 gaf nog @1,75 bij EW. Dus indien ze finale verliezen minimaal verlies. Voor vanavond VS en Gibraltar gecombineerd @2,3.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik ga helemaal met je mee Chef.

Engeland is misschien wel het sterkste. Wij hebben wel Van Gerwen, maar helaas zit Barney wel wat onder dat niveau. Taylor en Lewis heb al meerdere jaren laten zien dat goed bij elkaar passen. Ik zie Engeland eigenlijk wel als favoriet.

Daarnaast zou ik oppassen met Zweden. De Denen hebben met Laursen altijd een speler die een verrassing kan veroorzaken. En helemaal omdat het een zeer kort format is, zal ik oppassen met je stake.
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanavond de volgende combi:

- Nederland Handicap -3.5 @1.5
- Schotland Handicap -2.5 @1.33

Maakt samen een odd van 2.

Nederland mag maximaal 1 leg verliezen en Schotland 2.
Zie ze allebei wel vrij simpel winnen.

0 Vind ik leuk's
Hoe is het format precies? Iedere speler om de 2 een throw?
0 Vind ik leuk's
Eerste ronde is het 1 wedstrijd best of 9 legs. 2 tegen 2
0 Vind ik leuk's
14:00 uur: Part - Dolan. 2.45 - 1.50

Dolan is het laatste jaar één groot drama en op de World Cup of darts dit weekend houd het ook niet over bij de Noord-Ier.
Daarentegen is Part ook geen geweldige darter, maar de spirit is goed dit weekend. Gisteren een 161 uitgooi waardoor hij een groot aandeel had in de stunt van Canada tegen Wales.

Bovendien is het first to 4 legs. Dus voor 2.45...
0 Vind ik leuk's
Over een uur beginnen de kwartfinales. Nederland is nog op schema om de titel te heroveren. In de eerste ronde hadden Michael van Gerwen en Raymond van Barneveld het nog redelijk lastig tegen Rusland (Boris Koltsov en Aleksandr Oreshkin). In de tweede rond stuitten ze op de Filipijnen, die verrassend Amerika wisten uit te schakelen. Ook het tweede duel was niet vlekkeloos, maar het was in ieder geval beter dan de eerste ronde. De andere favorieten zijn door. Dat maakt dat dit het middagschema is van vandaag:

Middagsessie, 14:00
Kwartfinales
Engeland (1.14) v Oostenrijk (4.70)
Canada (3.00) v Noord-Ierland (1.32)
Schotland (1.31) v België (3.05)
Australië (6.10) v Nederland (1.08)

De favorieten krijgen wat betreft de odds diezelfde rol toebedeeld en daarom is het lastig om de juiste bet er uit te pikken. Wel biedt Unibet een aardige odd voor een eindoverwinning van Nederland aan. Zeker het spelen waard: Nederland wint World Cup Darts @ 2.25. Als het koppeltje Van Gerwen/Van Barneveld echt gaat draaien, kan er geen land tegenop. Elk land met een Van Gerwen is gewoon favoriet. De grootste uitdagers zullen Phil Taylor en Adrian Lewis (Engeland) zijn.

Wat spelen jullie? Om 18.00 zendt RTL7 de samenvattingen van het middagprogramma uit om direct daarna over te gaan op de halve finales. Veel kijkplezier!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.