Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op ATP Washington Citi Open 2017

Van 3 Augustus t/m 9 Augustus 2015 vind het ATP Toernooi voor mannen plaats in Washington USA genaamd de Citi Open. Het toernooi wordt outdoor gespeeld op een hardcourt baan.

Het toernooi is goed gevuld met 64 spelers in de eerste ronde en er doen vele toppers mee. Er zijn in dit toernooi 500 punten voor de winnaar van het toernooi te verdienen voor de wereldranglijst.

Hoogst geplaatste spelers in Washington
Nr 1: Andy Murray
Nr 2: Kei Nishikori
Nr 3: Marin Cilic

Andere bekende namen zijn onder andere Richard Gasquet, Kevin Anderson, Grigor Dimitrov, Feliciano Lopez en de winnaar van het toernooi in Atlanta deze week John Isner.

Titelverdediger
In 2014 wist Raonic het toernooi te winnen tegen landgenoot Pospisil. Echter is Raonic er dit jaar niet bij waardoor er gegarandeerd een nieuwe kampioen zal worden gekroond. Pospisil zal wel deelnemen aan dit toernooi.

Wedtips
Andy Murray kent een goed seizoen en lijkt dit jaar alleen gestopt te kunnen worden door Novak Djokovic of Roger Federer. Beide heren doen niet mee aan het toernooi waardoor de weg voor Murray open ligt. De laatste wedstrijd van Murray was twee weken geleden in de Davis Cup en heeft daarna genoeg rust kunnen pakken. Mijn verwachting is dat Murray met zijn vorm en zijn all round spel het toernooi gaat winnen.

Wedtip: Andy Murray toernooiwinst @ 2.50

Mogelijke outsiders
Kei Nishikori is altijd een speler om mee rekening te houden, echter is de vraag hoe het fysiek met hem gesteld is omdat hij in de laatste twee maanden veel last heeft gehad van blessures. Op 20 Juni in Halle heeft hij wegens een blessure de wedstrijd tegen Seppi niet gespeeld en 2 weken later op Wimbledon kwam hij de eerste ronde door maar heeft hij de tweede ronde wegens een blessure niet gespeeld. Als Nishikori meedoet is het dus geen zekerheid dat de blessure 100% over is.

Mocht hij nergens meer last van hebben dan kan hij zeer ver komen, hij heeft vorig jaar Djokovic uitgeschakeld op de US Open en dat was eveneens op een hardcourt baan. Ik denk dat hij tekort gaat schieten tegen Murray maar ik sluit een stunt niet uit.

Marin Cilic de winnaar van de US Open vorig jaar heeft daarmee op een Hardcourt baan laten zien wat hij kan. Zoals gezegd heeft Nishikori daar Djokovic uitgeschakeld maar Cilic heeft op zijn beurt de finale van Nishikori gewonnen. Cilic is een zeer wisselvallige speler dus het blijft bij hem de vraag wat hij dit toernooi laat zien. Op deze baansoort dient Cilic in ieder geval altijd als een outsider gezien te worden.

John Isner heeft vandaag het toernooi in Atlanta gewonnen voor de derde keer op rij en mag nu meteen door naar Washington. Mijn verwachting is dat de vermoeidheid mee gaat vallen omdat hij maar 4 wedstrijden heeft gespeeld en de reistijd ook reuze meevalt. Een speler met zijn service in eigen land kan altijd ver komen. Echter ligt de niveau wel een stuk hoger dan het toernooi in Atlanta.

Een speler als Grigor Dimitrov verwacht ik niet veel van dit toernooi, hij kent een zeer matig seizoen en op het gras waar zijn spel het best tot zijn recht komt viel hij ook behoorlijk tegen. Ik verwacht niet dat hij dit ineens gaat omdraaien in dit toernooi. Ik denk dat hij hier toch meer tijd voor nodig heeft. Hetzelfde geldt voor Feliciano Lopez.

Een spelers als Karlovic en Anderson zouden ver kunnen komen met hun goede service maar treffen elkaar mogelijk in de derde ronde al waardoor een van de twee in ieder geval vroeg afvalt. Andy Murray kunnen ze pas in de finale treffen dus mogelijk kan een van de twee voor een stunt zorgen om de finale te halen.

Speelschema

Ik zal in deze dagen een aantal voorbeschouwingen schrijven voor dit toernooi en daar mijn wedtips plaatsen. Hieronder breng ik nog wel een aantal spelers aan het licht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 2-08-2015 21:56 Overige sporten en evenementen
in 2-08-2015 21:56 Overige sporten en evenementen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.