Total betting amount op een specifieke wedstrijd
Mannen,
heeft iemand een site waar je kan zien hoeveel euro er ongeveer is ingezet op een wedstrijd, de totale bedragen die zijn ingezet op winst gelijk of verlies van tegenstanders
Bijv:
bayer - dortmund
bayer totaal: 3.250.000.000
dortmund: 250.000.000
X: 100.000.000
i know via oddsportal kun je ook kijken na oddsdalingen maar ben benieuwd naar bedragen, want soms zie je dan in vietnam wedstrijden waar de odds ziek erg schommelen en vraag me af of daar niet iets mis mee is, en wil ik ahv van toevallig jullie bekende sites zien of t ook daadwerkelijk veel word ingezet op die wedstrijd.
edit: ja i know via betfair kun je ook al t een en ander zien,
Mannen,
heeft iemand een site waar je kan zien hoeveel euro er ongeveer is ingezet op een wedstrijd, de totale bedragen die zijn ingezet op winst gelijk of verlies van tegenstanders
Bijv:
bayer - dortmund
bayer totaal: 3.250.000.000
dortmund: 250.000.000
X: 100.000.000
i know via oddsportal kun je ook kijken na oddsdalingen maar ben benieuwd naar bedragen, want soms zie je dan in vietnam wedstrijden waar de odds ziek erg schommelen en vraag me af of daar niet iets mis mee is, en wil ik ahv van toevallig jullie bekende sites zien of t ook daadwerkelijk veel word ingezet op die wedstrijd.
edit: ja i know via betfair kun je ook al t een en ander zien,
3 miljard op bayern dat is wel heel sick man
Volgens mij was het maar een voorbeeld van 'hoihoi90' ;)
Hier ben ik trouwens ook wel benieuwd naar. Ben benieuwd naar de reacties in dit topic.
Geen idee over welke bookies dat gaat overigens
^
Dat zijn waarschijnlijk de bedragen van de Betfair exchange.
Dat zijn idd de bedragen van betfair exchange......zo zijn er meerdere sites waar je dit kan bekijken en deze bedragen zeggen lang niet altijd iets. Zolang je zelf geen inside informatie hebt over een fix dan blijft het gissen. Soms wordt er eerst expres tegen de originele fix gebet zodat de odds omhoog gaan omdat de kudde volgt. Daarna wordt er flink op de officiële fix gebet met hogere odds en meer money flow beschikbaar.
Ik zie het vaak genoeg fout gaan. Je zou Blogabet in de gaten kunnen houden, hier zetten gasten soms wat op. Maar ook dan blijft het gissen hoe, wat, wie etc....
Die Betfair markten kunnen zoals gezegd makkelijk gemanipuleerd worden. Zeker de lagere competities / markten waar minder geld in omgaat. Dit gebeurt ook steeds meer de laatste jaren.
Tegenwoordig zijn de Asian bookies ook niet zo scheutig meer en bieden steeds lagere inzet limieten aan. SBO bijvoorbeeld is echt diep en diep triest geworden. Door deze lage inzet limieten zijn schommelingen zo gemaakt en lijkt het al heel snel of er iets 'verdachts ' aan de hand is.
Er is eigenlijk nog maar 1 echt goede Asian bookmaker en dat is Pinnacle. Die hebben nog behoorlijke inzet limieten maar zijn ook niet achterlijk, daarom bieden zij maar weinig ' schimmige' wedstrijden aan uit lagere competities of oefenwedstrijden etc....ook bij deze wedstrijden zijn de limieten van Pinnacle niet bijzonder overigens.....
Verder zijn er eigenlijk geen sites waar je echt dit soort info uit kan halen. Dan zou je voor een bookmaker moeten werken zodat je hier de money way / odds way in de gaten kan houden. Maar dan kom je weer bij hetzelfde uit : ook dit blijft dan gokken en gissen, want je weet de daadwerkelijke fix niet.
Zit er een kern van waarheid in money way bij schimmige wedstrijden? dat zeker....maar dan moet je wel de goede competities / clubs weten en/of scheidsrechters......en ik weet uit ervaring dat het volgen van het geld op Betfair exchange lang niet altijd een succes is. Dit is voor de hele wereld makkelijk te volgen en ook makkelijk te manipuleren.....
Al bij al is het leuk om je er eens in te verdiepen, maar ook niet meer dan dat. Succes!