Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie valsspelen

Beste Vw, omdat privebericht niet schijnt te lukken even via het forum. Super dat er een tipcompetitie is opgezet door VW met behulp van sponsors. Nu doe ik ook mee aan deze tipcompetitie en viel mij bij de bet90 tipcompetitie 1 speler nogal op: https://www.voetbalwedden.net/leden/man83uel, deze speler heeft veel onrealistische odds die hij speelt, en blijkbaar worden deze nog goedgekeurd ook, waardoor hij op de ranglijst als een paddenstoel omhoog schiet. Ik neem aan dat dit niet getolereerd wordt en deze scores verwijderd worden of deze speler gebannen wordt, staan toevallig allemaal onder @bwin. Ik voeg een voorbeeld bij, waarin je kunt zien dat dit niks met odd changes te maken heeft maar puur onrealistisch en lijkt op een hack. Hopelijk treedt VW op tegen zulke zaken anders kan de tipcompetitie net zo goed sluiten als dit niet eerlijk verloopt.

ps: dit is een screenshot van de uitslagen van man83uel.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmattiez88 in 25-04-2021 21:17 Overige sporten en evenementen
in 25-04-2021 21:17 Overige sporten en evenementen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.