Tipcompetitie valsspelen
Beste Vw, omdat privebericht niet schijnt te lukken even via het forum. Super dat er een tipcompetitie is opgezet door VW met behulp van sponsors. Nu doe ik ook mee aan deze tipcompetitie en viel mij bij de bet90 tipcompetitie 1 speler nogal op: https://www.voetbalwedden.net/leden/man83uel, deze speler heeft veel onrealistische odds die hij speelt, en blijkbaar worden deze nog goedgekeurd ook, waardoor hij op de ranglijst als een paddenstoel omhoog schiet. Ik neem aan dat dit niet getolereerd wordt en deze scores verwijderd worden of deze speler gebannen wordt, staan toevallig allemaal onder @bwin. Ik voeg een voorbeeld bij, waarin je kunt zien dat dit niks met odd changes te maken heeft maar puur onrealistisch en lijkt op een hack. Hopelijk treedt VW op tegen zulke zaken anders kan de tipcompetitie net zo goed sluiten als dit niet eerlijk verloopt.
ps: dit is een screenshot van de uitslagen van man83uel.
Ik weet niet of dit echt valsspelen is. Ik denk dat het vooral om verkeerde odds gaat. Is wel eens vaker voorgekomen. Goed dat je het ziet. Ik denk dat @Support dit het beste kan bekijken.
Je hebt gelijk, mag dit nog niet beoordelen. Maar het valt wel op dat hij heel veel van deze odds speelt die je niet terug kunt vinden. Bovenstaande is een voorbeeld, maar er zijn er dus nog veel meer. Laten we reactie van vw afwachten.
Beste ! Ik heb zelf al contact opgenomen met VW dat deze quotes van bwin niet kloppen ( zie onderstaande chat met VW). Fijn dat je alleen mij er uit ligt. Voor de wedstrijd van Barcelona heb ik 0 punten gehad. Overigens tellen de quotes van boven de 10 niet mee in de net 90 sub league. Deze heb ik de 22e al verstuurd en VW zou dit oppakken en aanpassen de quotes zijn ook vlak daarna goed gezet.
Alle odds die afgelopen donderdag van bwin op deze site stonden klopten niet ( 1x2). Deze tips werden massaal gespeeld...
@mattiez88 , dankjewel voor het doorgeven! We snappen je frustratie, maar @Man83uel had ons al laten weten dat sommige (vooral Bwin) odds erg hoog zijn en waarschijnlijk niet kloppen. Hij is dus zeker niet aan het valsspelen.
@jeronimo heeft gelijk. Wij krijgen de odds aangeleverd en hier zitten soms fouten in. We gaan kijken wat we er aan kunnen doen en hoe we de tipcompetities zo eerlijk mogelijk kunnen houden!
@man83uel, excuus voor de beschuldiging. Je sprong gewoon in het oog omdat je zo snel in de ranglijst steeg en ik je odds bekeek. Maar fijn dat je dit al hebt aangekaart en dat vw ernaar kijkt
@mattiez88 je bent in ieder geval scherp :)