Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pijnacker83: tennis en voetbal wedtips

Ga hier voortaan me wedtips plaatsen met betrekking tot vooral voetbal en tennis.

1e 2 bets stonden in Bundesliga topic

Furth - Hamburg over 3.5 cards @1.76

Koln - Mainz over 4.5 cards @ 2.6

Beide waren goed

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpijnacker83 in 17-05-2020 14:05 Overige sporten en evenementen
in 17-05-2020 14:05 Overige sporten en evenementen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Haha sowieso altijd feest hier🤣

1 Vind ik leuk's
Op wo. sep.. 2020, 20:52 schreef pijnacker83:

Voor vannacht/morgen weer een verdubbelaar:

Cillic @1.29

Muchova @1.23

Osaka @1.26 Totale odd: 2,00

Ook deze binnen 🤜🤛

2 Vind ik leuk's

Voor morgen weer een verdubbelaar:

Kontaveit @1,20

Martic @1,27

Brady @1,35 Totale odd: 2,06

3 Vind ik leuk's
Op do. sep.. 2020, 22:56 schreef pijnacker83:

Voor morgen weer een verdubbelaar:

Kontaveit @1,20

Martic @1,27

Brady @1,35 Totale odd: 2,06

Ook deze weer binnen 🤜🤛

1 Vind ik leuk's

Voor vandaag ook weer een verdubbelaar:

Sakkari +1,5 SH @1.42

Vekic @1.43

Totale odd: 2.03

2 Vind ik leuk's

Die haase heeft nu al weer verloren van Griekspoor las ik. Waar gaat het toch naar toe met de Nederlandse tennissers. Wordt tijd dat we weer eens iemand krijgen die aansluiting vindt met de wereldtopd, maar wie??

0 Vind ik leuk's
Op za. sep.. 2020, 09:52 schreef baxterx:

Die haase heeft nu al weer verloren van Griekspoor las ik. Waar gaat het toch naar toe met de Nederlandse tennissers. Wordt tijd dat we weer eens iemand krijgen die aansluiting vindt met de wereldtopd, maar wie??

Voorlopig niemand ben ik bang

0 Vind ik leuk's

ik heb nog NOOIT, en ik herhaal nog NOOIT een grotere mongool op de tennisbaan gezien als vannacht Tsitsipas, wat voor een dikke loser is dit, echt, dit heb ik op dit niveau nog niet meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.

Die staat voor met 2 sets tegen 1 en 5-1 en 0-30, verliest uiteindelijk nog dat spel voor 5-2, wordt dan kansloos gebroken voor 5-3, pakt dan een 15-40 voorsprong (en dus 2 matchpunten), weet die de nek om te wringen en game te verliezen, komt dan 40-0!!!! voor en 3 matchballen, wordt deuce, krijgt nog een matchbal, ook die wordt vakkundig verkneukt wordt uiteindelijk opnieuw gebroken voor 5-5, kansloos in volgend opslagspel voor 5-6 en wordt dan in zijn eigen volgend opslagspel OPNIEUW gebroken, goed voor 5-7 setverlies (na 5-1 voor te hebben gestaan)!!!!!

Set 5 verliest hij dan zelfs ook nog in een tie-break.

ik zag nog NOOIT een grotere prutser, hier zijn gewoon geen woorden voor vind ik!!!

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op za. sep.. 2020, 18:14 schreef yellowboy:

ik heb nog NOOIT, en ik herhaal nog NOOIT een grotere mongool op de tennisbaan gezien als vannacht Tsitsipas, wat voor een dikke loser is dit, echt, dit heb ik op dit niveau nog niet meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.

Die staat voor met 2 sets tegen 1 en 5-1 en 0-30, verliest uiteindelijk nog dat spel voor 5-2, wordt dan kansloos gebroken voor 5-3, pakt dan een 15-40 voorsprong (en dus 2 matchpunten), weet die de nek om te wringen en game te verliezen, komt dan 40-0!!!! voor en 3 matchballen, wordt deuce, krijgt nog een matchbal, ook die wordt vakkundig verkneukt wordt uiteindelijk opnieuw gebroken voor 5-5, kansloos in volgend opslagspel voor 5-6 en wordt dan in zijn eigen volgend opslagspel OPNIEUW gebroken, goed voor 5-7 setverlies (na 5-1 voor te hebben gestaan)!!!!!

ik zag nog NOOIT een grotere prutser, hier zijn gewoon geen woorden voor vind ik!!!

zie anders genoeg woorden ;)

0 Vind ik leuk's
Op za. sep.. 2020, 20:01 schreef timmotief:
Op za. sep.. 2020, 18:14 schreef yellowboy:

zie anders genoeg woorden ;)

🤣🤣🤣🤣

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.