Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Olympische winter spelen 2010

De Olympische Spelen zijn momenteel in volle gang. Hieronder een aantal voorbeschouwingen van evenementen die ons vandaag en/of de komende dagen te wachten staan.

17 februari 2010 - Alpineskiën – Afdaling, vrouwen
Wie kan de nieuwe koningin van het alpine skiën verslaan? Dat was de vraag die iedereen voorafgaand aan de Olympische Spelen stelde. De Amerikaanse Lindsey Vonn domineert het alpineskiën bij de vrouwen, maar liep vlak voor de Spelen een scheenbeenblessure op. Hierdoor is haar voorbereiding op deze Spelen niet ideaal te noemen en zijn er mogelijkheden voor andere skiesters. De wereldkampioene op de afdaling krijgt toch een notering van 2.00. Maar de concurrentie staat te trappelen om Vonn van haar troon te stoten. Wie? De oud-koningin Anja Paerson (notering 2.00) is er bijvoorbeeld nog steeds bij en zij steekt plots weer in een fantastisch vorm. Deze zevenvoudige wereldkampioene uit Zweden weet altijd op het juiste moment tijdens grote toernooien te pieken. Een andere dame die het Vonn moeilijk kan maken is de Duitse Maria Riesch. Deze allround ster moet dan wel in super dag hebben. Maar alle ogen zullen natuurlijk gericht zijn op Lindsey Vonn. Kan zij eindelijk oogsten op een Olympische Spelen of gaat het weer mis? Ga naar Unibet voor meer informatie.

17 februari 2010 - IJshockey - Tsjechie - Slowakije
Deze confrontatie tussen de Tsjechen en Slowaken is nog steeds, ruim 17 jaar na de opsplitsing van Tsjecho-Slowakije, een verhitte strijd. De Slowaakse voetbalploeg wist zich in oktober te plaatsen voor het WK voetbal, door onder andere aartsrivaal Tsjechi in eigen huis te verslaan die op hun beurt niet naar Zuid-Afrika gaan. Deze ijshockeywedstrijd wordt dan ook in Tsjechi gezien als de wraak. Beide ploegen zijn naar Vancouver afgereisd met hun grootste sterren. Jgr, Elias en Havlt zijn de grote namen aan Tsjechische zijde. Voor de Slowaken zijn dat Gaborik, Hossa en Pallfy. Het Tsjechische team lijkt beter in balans te zijn en oogt hongerig naar de overwinning op het buurland. Beide teams hebben in ieder geval een ding gemeen en dat is een goede keeper. Er wordt een harde wedstrijd met weinig doelpunten verwacht. Een resultaat is als 3-2 is het meest waarschijnlijk. Tsjechi is wel de favoriet in in dit duel en de notering van Unibet voor een overwinning van dat team is 1.67. Zet je een euro in op het Slowaakse ijshockeyteam, dan kan je bij winst 4.00 euro winnen. Een gelijkspel is goed voor een notering van 4.45. Ga naar Unibet voor alle notering van deze Olympische Spelen.

19 februari 2010 - Schansspringen Grote schans, heren
Het schansspringen werd de laatste seizoenen door 2 mannen gedomineerd. De 20-jarige Gregor Schlierenzauer (notering 3.00) uit Oostenrijk en de gelouterde Zwitser Simon Ammann (3.50) zijn een klasse apart. Zij zullen dan ook met de druk moeten omgaan en de Olympische geschiedenis vertelt ons dat niemand op dit onderdeel zeker is van een medaille. De Finse schansspring held Janne Ahonen maakte ook niet voor niets dit seizoen zijn comeback en hij zal een gevaarlijke concurrent voor de overwinning zijn. De Pool Adam Malysz en de Noor Anders Jacobsen zijn ook in zeer goede vorm en zijn mannen om in de gaten te houden. Unibets Keuze is Jacobsen (10.00) die voorheen altijd n van zijn twee sprongen verprutste, maar tegenwoordig meer stabiliteit heeft gevonden. En hij kan net zo goed zijn als de twee absolute favorieten. Ga naar Unibet voor alle noteringen.

26 februari 2010 - Biathlon – Estafette 4x 7,5km, heren
De estafette is altijd een evenement dat boordevol actie zit. Het team dat het best presteert op de schietbaan, passeert meestal ook als eerste de finishlijn. Er staan verschillende sterke teams aan de start, die zeer gewaagd aan elkaar zijn. De favoriet is Noorwegen met een notering van 2,50. Zowel Rusland (notering 3,75) als Oostenrijk (3,75) wisten de afgelopen twee seizoenen vaak de estafette te winnen. De tip van Unibet is Rusland met hun goede schutters. Zij lieten in januari tijdens de wereldbekerwedstrijd in Duitsland zien dat ze zeker kanshebber voor goud zijn door Noorwegen te verslaan. De ploeg die misschien voor een verrassing kan zorgen is Frankrijk (8,00). Zij zijn ook zeer sterk op de schietbaan en kunnen aanvallen zonder enige druk. Ga naar Unibet voor alle noteringen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 17-02-2010 08:48 Overige sporten en evenementen
in 17-02-2010 08:48 Overige sporten en evenementen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sauerbreij Goud en mijn euro die ik op Sven had ingezet is verloren (2x). Ik ken ook mensen die dachten met Sven even makkelijk geld te verdienen en door zijn 'geintje' 500 euro lichter zijn.

Volgende keer beter!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Prachtig hoor! Wat waren de quotes op sven dan?
Boven de 1,40?
0 Vind ik leuk's
Nee joh, 1,12 bij Unibet. Veel te laag natuurlijk maar voor de lol ingezet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dat van Sven kramer was ongelukkig. Maar gelukkig heeft die vrouw van tjechie op de 5km het goed gemaakt had 200euro erop toen en 75euro winst!
0 Vind ik leuk's
Iemand gisteren nog IJshockey gezien? Wat een fantastische wedstrijd. Ben in NL wel eens naar wat ijshockey wedstrijden geweest (dat ging al snel) maar dit slaat echt alles. Wat een superspel is dat, snelheid/conditie/metaal.

Dat canada gewonnen had was niet meer dan terecht. Ze waren eigenlijk de hele wedstrijd beter.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb niet heel veel van de Olympische winterspelen gezien. Het enige waar ik echt voor was gaan zitten was de mislukte 10km van Sven Kramer. Nee doe mij maar een WK voetbal veel leuker om naar te kijken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.