Mayweather vs Pacquiao
simpel vraagje , waarvan ik denk nog vele hier het antwoord willen weten =
waar kan je deze nacht "live" de match volgen ?
en hiermee bedoel ik op tv ( denk dat er weinig kans bestaat ) of via pc ( streaming links )
Zelf heb ik een smart tv , kan dus "internetlinks" bekijken op mijn tv , dus dat zou ideaal zijn
Ach ja , ik ben Belg , dus als de Belgische vrienden ( en mijn Nederlandse vrienden ook natuurlijk ) een goeie link hebben voor tv en/of pc , gelieve ze dan hier te vermelden
Many thanks
ps : mijn geld zet ik op een KO door Mayweather in ronde 9
waar kan je deze nacht "live" de match volgen ?
en hiermee bedoel ik op tv ( denk dat er weinig kans bestaat ) of via pc ( streaming links )
Zelf heb ik een smart tv , kan dus "internetlinks" bekijken op mijn tv , dus dat zou ideaal zijn
Ach ja , ik ben Belg , dus als de Belgische vrienden ( en mijn Nederlandse vrienden ook natuurlijk ) een goeie link hebben voor tv en/of pc , gelieve ze dan hier te vermelden
Many thanks
ps : mijn geld zet ik op een KO door Mayweather in ronde 9
in 2-05-2015 19:39 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
http://livetv.sx/en/eventinfo/311451_floyd_mayweather_jr_manny_pacquiao/
Livestream zijn beschikbaar ongeveer een half uur voordat de match begint.
PS: Pacman is going to beat the shit out of gayweather ;-)
Livestream zijn beschikbaar ongeveer een half uur voordat de match begint.
PS: Pacman is going to beat the shit out of gayweather ;-)
Blijkbaar gaan ze er alles aan doen om die streams te bannen. Wat denken jullie, gaat het toch nog mogelijk zijn om deze te volgen?
ajay070:
Is via Unibet live toch
Geen live stream, je kan alleen live inzettenIs via Unibet live toch
Het wordt ook in Europa uitgezonden via o.a Sky dus het zal ongetwijfeld doorgestreamd worden, en anders kan je altijd nog de kroeg in! http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT/article/detail/3994134/2015/05/02/The-Fight-of-the-Century-komt-niet-op-tv-hoe-kan-je-de-wedstrijd-wel-zien.dhtml
Janlul stream 1 & 6 zendt het uit! =)
Pacman gaat 'm slopuhh!
Pacman gaat 'm slopuhh!