Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op League of Legends World Championship

Vanaf vandaag zijn de World Championships begonnen van League of Legends.
Het lijkt me daarom goed om er een topic over te starten zodat mensen hier hun tips kunnen geven.

Vandaag is er begonnen met de play ins, waarin de beste nummers 3 van de grote regios en de beste nummers 1 van kleine regios in groepen zijn geplaatst.
Het is altijd riskant om meteen de eerste dag al te betten, omdat deze regios nooit tegen elkaar spelen en elkaar dus flink kunnen verrassen (zoals vorig jaar ook het geval was).

De favorieten hebben nu deze keer de eerste dag wel hun wedstrijden makkelijk gewonnen en ik vind de odds te laag om op hen te betten voor de returnwedstrijden morgen.
Wel vind ik één wedstrijd morgen interessant, namelijk die van de Dire Wolves - Team oNe.
Team oNe was vandaag echt ruim de slechtste van alle teams en ze kwamen niet in de buurt van winst.
Tegen de Dire Wolves verloren ze vandaag dan ook flink en werden ze zwaar overklast.

Bij Unibet is de odd voor deze wedstrijd langzaam aan het dalen, maar ik vind de odd van 1.60 nog zeker value hebben.
Al helemaal omdat gelijkspel niet mogelijk is en Dire Wolves vandaag met overmacht won. Vergelijk het met 8-0 winnen met voetbal.
Mocht je dus net in de esports zitten of een gok willen wagen dan is dit de pot met de meeste value.

Dire Wolves - Team oNe         1         Odd 1.60 @ Unibet      Stake mid/high

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagHpriest in 23-09-2017 21:36 Overige sporten en evenementen
in 23-09-2017 21:36 Overige sporten en evenementen
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.