Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interval systeem en ervaringen hiermee.

De bedoeling van dit systeem is, dat je een 0-0 stand 'volgt' met bets tot er een goal valt. Dat doe je hier via de 3 intervals van een match van elk 30 minuten tot 30, tot 60 en tot 90 min.

Dan wordt de inleg voor over 0,5 in een match bijvoorbeeld:

3 stakes over 0,5 begin 1e interval plus 1 stake over 0,5 zodra odd over 2 is.

6 stakes 2e interval en 2 stakes over 2

12 stakes 3e interval en 4 met odds over 2 (of de over 0,5 ft na 2e interval loslaten als je het rfisico te groot vindt worden}

Stakes kan je uiteraard zelf bepalen nav je BR en groote van je inleg.

Samengevat: je maakt winst op alle uitslagen die niet op 0-0 eindigen. 1-0 ft is dus al genoeg.

Wanneer je dat vergelijkt met de begin odd van over 0,5 ft zit daar dus je winst.

Bij een vroege 1-0 met meer goals te verwachten, begin ik 2e interval weer als stap 1.

TIP: neem wel ploegen met goede goalstats. Te vinden bij oa. windrawwin.com

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdevito in 15-10-2020 09:37 Overige sporten en evenementen
in 15-10-2020 09:37 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik kwam op dit idee, omdat ik met over 0,5 ht, bij een 0-0 ht stand niet direct 2 goals wilde zetten op 2e ht, voor de over 1,5 FT van dat systeem.

Ik begon toen steeds vaker vanaf ht de interval te zetten om zo 1e goal binnen te halen. Ik wilde dus af van de 2 goals in 2e ht. Die zet ik immers ook niet in 1e ht. Vandaar. (Ik speelde wel vaker de veiligere over 1 goal 1e ht en bij 0-0 ht, de over 1 goal 2e ht. Dit terzijde.)

Benieuwd naar de ervaringen met dit systeem. Ik houd wel de over 0,5 HT/ over 1,5 ft aan als item in dit forum en voeg er de winst/verlies met interval systeem aan toe. Tips van goed scorende clubs blijven hetzelfde. Hopelijk vergroten de winstpercentages hiermee nog verder! Dus boven de 80-85% met betere odds ook nog eens.

SUCCES.

• Systeem werkt prima vanochtend en nu. Goals zitten mee. Beginnersgeluk of gewoon lekker geld pakken van de bookies?

• Stakes van 1, 3 en 6 kan ook, bij wat hogere inleggen. En dan telkens tijdens de duur van een interval resp. 1, 2 en 4 stakes erbij met odd over 2. Iig tot zolang de goal valt. Dit is belangrijk om odds gemiddelde wat op te krikken. Doe wat voelt wat goed is. Tijdens dit systeem word je telkens voor keuzes gezet. Zorg dat de komende goal winstgevend is ten opzichte van het reeds ingezette geld, dan zit je goed.
Bericht gewijzigd door devito op do 15 okt. 2020, 12:29
0 Vind ik leuk's

Devito ik ben benieuwd wat jij ( en andere ) bij Unibet maximaal kunnen inzetten op deze markten?

0 Vind ik leuk's

Ik heb geen idee wat ik maximaal kan zetten.

0 Vind ik leuk's

Dit kan je checken door een heel hoog bedrag in te vullen en dan op PLACE BET te klikken. Als jij 10.000 invult dan geeft die als het goed is aan wat jij op die odd op dat moment maximaal kan inzetten.

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 16 okt. 2020, 12:59
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.