Fouten bij Toto: Wat te doen met verkeerd afgewikkelde weddenschappen?
Ik heb gisteren ingezet op levante barca dat eerste helft meer dan 1.5 goals werd gescoord ik had hem goed maar toto zeg dat ik hem fout heb en ik weet het zekef .Stond 1.94 voor meer dan onder 1.5 .Wie heeft het ook
Stond 1,94 voor meer dan onder 1,5?????
Heb je nu ingezet op meer dan 1,5 goals of op minder dan 1,5 goals. Als je een screenshot van je bet plaatst dan kunnen we je wellicht helpen. Een bookmaker maakt dit soort fouten wel eens, maar dat is echt eerder uitzondering dan regel.
Nee ik had over 1.5 .daar stond ook meer voor 1.94 en onder 1.77 eerste helft
@eddewi Welkom op het forum! Conform deze statistieken zou je je weddenschap goed moeten hebben: https://www.livescore.com/en/football/spain/laliga-santander/levante-vs-barcelona/284832/
Ik zou even met Toto de support-chat in duiken en je case voorleggen. Heb je een screenshot van je weddenschap, dan kijken we even met je mee.
Totaal onbereikbaar die klantenservice. Had een bet geplaatst op CAF (Afrikaanse versie van EL), vorige maand. Door een foutje hadden ze thuis en uitploeg omgedraaid, de bet 2 weken open laten staan (winner @3+ odds) en toen die wedstrijd in 0-0 eindigde (was DNB) kreeg ik mijn inleg terug. Normaal openen ze odds pas op matchday of de avond daarvoor. Had ook screenshots meegestuurd, nooit iets van gehoord. Maar goed, pak ze wel terug :-)