Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De nieuwe dag voor ELeague is inmiddels al begonnen, waarbij er voor vanavond misschien wel een intressante match tussen zit.
Dit is de match tussen Gambit Gaming en FaZe.

Gambit presteert altijd vrij goed op LAN matches en dat is dit toernament ook weer te zien.
FaZe is een niet consistent team en daarom zie ik Gambit deze match dus eerder winnen.

Gambit Gaming - FaZe: Gambit Gaming to win @2.25
0 Vind ik leuk's
Ik zie kansen voor Team Liquid @2,1, Mousesport kent een dramatische periode. Nu gaat het ook niet goed bij Liquid maar is hun mappool wel veel breder imo. Zeker lowstake waard aangezien de kansen hier eerder 50/50 zouden moeten liggen.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

komt er ook een voorbeschouwing van FaZe - SK Gaming?
Voor mij lijkt dat de interessantste match en ben wel benieuwd wat jij daar over denkt. ;-)
0 Vind ik leuk's
Ja die schrijf ik vanavond, Astralis pakt overtuigend eerste map met een uitmuntende Device, NaVi zal beter moeten.
0 Vind ik leuk's
Helaas geen tijd gehad voor die laatste kwartfinale, wat denk jij Azurt SK of Faze? Denk een mooie match met SK in 3.

Over vandaag, tsja. Natus Vincere liet niet hun vorm van de groepswedstrijden zien terwijl Astralis juist veel sterker leek dan in de poule. Met Device aan kop was het dan ook gewoon een dikverdiende overwinning voor Astralis.

Gambit Gaming kon het momentum van hun 16-3 overwinning op Overpass niet vasthouden, komt denk ik wel deels door het grote podium dat ze nog niet gewend zijn als team zijnde.

Virtus Pro startte geweldig maar North knokte zich terug in de 2e map, nog een mooie inhaalrace op Cobblestone om de dag niet dramatisch te doen eindigen.

Eerst halve finale is al bekend, Astralis - Fnatic, ik ga vol op Astralis.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad niet goed van Na'Vi, maar dat zit er gelukkig weer op

De match tussen SK en FaZe gaat denk ik erg van de maps afhangen en ik denk dat de decider map dus wel gespeeld gaat worden.
Ik neem aan dat ze hun eigen map pick wel kunnen pakken tegen SK met stand-in en misschien zelfs de map van SK.

Mijn bet word deze match safe, maar naar mijn mening heeft het nog een goede odd: FaZe +1.5 @1.40

Wat bedoelde je met SK in 3.?

0 Vind ik leuk's
SK in 3 bedoel ik dat ik denk dat SK Gaming in 3 maps wint, oftewel je FaZe bet +1,5 zie ik ook gebeuren. Toch ga ik er niet op spelen aangezien ik het een gevaarlijke wedstrijd vind en na gister is logisch denken opeens niet meer zo logisch. Zodra de finale bekend is zal ik daar wel nog een voorbeschouwing van schrijven.
0 Vind ik leuk's
FaZe to win map 1 @2,25 > Mirage.
SK Gaming to win map 2 @1,65 > Train.

Beide easy binnen, dus kan wel wat lowstake op Astralis -1,5 @2,10

Virtus pro -1,5 low @2,90
0 Vind ik leuk's
Gister alles goed, vandaag om 16:00 de finale. Astrals licht favoriet maar ik zet mn geld op de Poolse squad Virtus Pro.

Virtus Pro @2,10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.