Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het worden twee singles en een lowstake combi aangezien de odds nog wel speelbaar zijn als singles.

CS:GO
G2 eSports @1,60
FaZe Clan -1,5 map @1,54
Combi @2,50

Dit is op Bet777
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Ongelofelijk G2.. kost me veel geld, erg zuur op de manier hoe.

FaZe ook onderuit in map 2, dagje om te vergeten (y)
0 Vind ik leuk's
Ik volg League of Legends ook al een tijdje en heb er nog nooit op gewed. Daarom eens een poging wagen.
Het nadeel van EU LCS is wel de mogelijkheid tot gelijke spelen, maar daarentegen de mooie odds.
Fanatic speelt momenteel erg sterk en zie ik Schalke wel gewoon verslaan.
Giants gaming was zwak de laatste game en Splyce speelt bijna niet gelijk, daarom Splyce.

EU LCS:
- Schalke 04 - Fanatic = 2 (odd 2.00)
- Giants gaming - Splyce = 2 (odd 2.90)

Bij NA LCS zit weinig value qua favorieten, maar speel ik voor nu de underdog CLG die vorig seizoen kampioen werden.
Daarnaast is Immortals een team dat graag risico's neemt en regelmatig een potje verliezen van de best of 3.
NA LCS:

- Immortals - CLG = 2 (odd 4.50)
0 Vind ik leuk's
bavien:
Ik volg League of Legends ook al een tijdje en heb er nog nooit op gewed. Daarom eens een poging wagen.
Het nadeel van EU LCS is wel de mogelijkheid tot gelijke spelen, maar daarentegen de mooie odds.
Giants gaming was zwak de laatste game en Splyce speelt bijna niet gelijk, daarom Splyce.

EU LCS:

Bij NA LCS zit weinig value qua favorieten, maar speel ik voor nu de underdog CLG die vorig seizoen kampioen werden.
Daarnaast is Immortals een team dat graag risico's neemt en regelmatig een potje verliezen van de best of 3.
NA LCS:

Bij Pinnacle kan ik CLG +1.5@1.99 spelen. Interessant of niet?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
bavien:

EU LCS:

NA LCS:

Bij Pinnacle kan ik CLG +1.5@1.99 spelen. Interessant of niet?

Hm ja het is interessant aangezien CLG zeker in staat is om 1 game te pakken tegen Immortals.
CLG is een sterke ploeg dat nu uit een dip aan het klimmen is en zoals gezegd proberen Immortals wel eens riskante plays uit waardoor ze een game weggooien. De reden dat Immortals dit doen is denk ik omdat ze zoveel vertrouwen hebben dat als ze een potje verliezen dat ze alsnog de serie van 3 pakken met 2-1.

Dat gezegd hebbende, ik ben nog niet thuis in het wedden op esports en wil niet iemand anders verkeerd wedadvies geven.
Dus op basis van de informatie die ik hierboven geef moet je zelf bepalen of je de wed wil zetten :).
0 Vind ik leuk's
ELEAGUE Season 1 - Losers Play Offs

Voor vanavond en vannacht staan de 2e ronde wedstrijden op het programma. Virtus Pro is duidelijk favoriet tegen Renegades terwijl FaZe Clan en mousesports dichte bij elkaar liggen(volgens de bookies).

[quote]Wedstrijden:
22:45 : Virtus Pro (1.32) - Renegades (3.20)
01:45 : FaZe Clan (2.05) - Mousesports (1.70)

Virtus Pro
Virtus Pro zal met vertrouwen naar deze wedstrijd zijn toegewerkt, na een goede major te hebben gespeeld in Köln werd gisteravond Gambit Gaming in 2 maps verslagen. Op de eerste map(Dust 2) had Virtus Pro het erg lastig en wist men zich via overtime te verzekeren van winst(19-17). De 2e map(Mirage) was eigenlijk al in de eerste helft beslist. Het Poolse team had een 13-2 voorsprong na 15 rondes en wist daarmee al voor 99% zeker dat Gambit was verslagen. Na een moeizaam 2016 lijkt VP zijn goede vorm weer gevonden te hebben, gelukkig maar want het is en blijft een leuk spelend team om naar te kijken.

Renegades
Niet Flipsid3 Tactics maar Renegades mag vanavond aantreden tegen Virtus Pro. Deze twee teams stonden afgelopen woensdag al tegenover elkaar. Het werd zeer verrassend 2-0 voor het Australische team. Flipsid3 speelde een bedroevende eerste map(Cobble) en werd eraf geveegd met 16-5 door de Australiërs. Oké, één map slecht spelen kan, maar ook in de 2e map(Train) werd het wederom 16-5 voor Renegades. Natuurlijk een puike prestatie van de Australiërs maar Flipsid3 mag zich wel eens achter de oren krabben. Éen ding is zeker, Renegades zal het een stuk lastiger krijgen tegen Virtus Pro.

FaZe Clan
FaZe, zoals genoemd in de eerdere voorbeschouwing, een team met super spelers maar als team laten ze elkaar vaak in de steek. Gister leek FaZe op weg naar een gemakkelijke 2-0 overwinning tegen Counter Logic Gaming maar uiteindelijk hadden ze er toch 3 maps voor nodig. De eerste map(Mirage) werd makkelijk met 16-4 binnengehaald door FaZe, misschien dat er toen al wat gemakzucht binnensloop. De tweede map(Cobble) ging nek aan nek en werd uiteindelijk verloren met 16-14. De allesbeslissende map 3 werd op Dust 2 gespeeld, normaal gesproken een sterke map voor FaZe. Maar CLG bleef in de wedstrijd zitten en sleepte er double overtime uit, helaas voor de Amerikanen won FaZe de derde map met 22-19.

Mousesports
Mousesports won enigszins verrassend met 2-1 van G2 eSports. Het Duitse team had zeker een kans van winnen aangezien G2 'RpK' moest missen en met stand-in Simon moest spelen. G2 koos voor Dust2 als map pick, misschien niet de slimste keuze aangezien dit ook Mousesports' sterkste map is. Dit bleek ook, G2 had weinig te vertellen en werd verslagen met 16-9. Map 2 werd een waar spektakel, en Cache was het toneel daarvoor. G2 wist zich terug te knokken vanaf 14-4 en sleepte er overtime uit. Mousesports liet een maar matchpoints onbenut en zo wist het Franse team met 25-22(!) te winnen. Het momentum lag dus volledig bij de Fransen maar Mouse knokte zich wederom tot een grote voorsprong in de allesbeslissende map 3. Toch wist G2 wederom terug te komen vanaf een 14-6 achterstand en dwongen ze overtime af. Dit keer witsen de Duitsers het uit te spelen en met 19-17 te winnen.

Prognose: Virtus Pro en een 50/50 wedstrijd
Virtus Pro is het aan hun stand verplicht om Renegades vanavond naar huis te sturen, helaas snapt de bookmaker dit ook. Renegades wist knap van Flipsid3 te winnen maar een Virtus Pro in vorm is toch een stapje te hoog voor de Australiërs. Mousesports - FaZe zal in mijn ogen een 50/50 match worden, misschien wel value op FaZe winst maar ik ga safe spelen. Virtus Pro x FaZe +1,5 map @1,61 lowstake.

0 Vind ik leuk's
bavien:

EU LCS:

NA LCS:

Splyce was juist.
Fanatic stond mijlenver voor en wist het op een of andere manier te verknallen.

CLG wist inderdaad een game te pakken tegen Immortals, maar vervolgens lieten ze het afweten.
Was tevens ook de underdog, dus een gok.
0 Vind ik leuk's
sjorss94:
Prognose: Virtus Pro en een 50/50 wedstrijd
Virtus Pro is het aan hun stand verplicht om Renegades vanavond naar huis te sturen, helaas snapt de bookmaker dit ook. Renegades wist knap van Flipsid3 te winnen maar een Virtus Pro in vorm is toch een stapje te hoog voor de Australiërs. Mousesports - FaZe zal in mijn ogen een 50/50 match worden, misschien wel value op FaZe winst maar ik ga safe spelen. Virtus Pro x FaZe +1,5 map @1,61 lowstake.

Binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Weer eens een gokje wagen:

Afgelopen weekend bleek dat CLG nog steeds niet in vorm is en er enkele spelers echt afhaken. Daarentegen speelt C9 degelijk en lijken juist steeds beter in vorm te komen. C9 - CLG = 1

Eerder dit seizoen was Envy veel te sterk voor Apex en ik denk dat het ditmaal hetzelfde zal zijn.
Team Envy - Apex = 1

Dit seizoen is TSM niet te verslaan. Ze hebben nog geen enkele game verloren en ook gisteren verpletterden ze de tegenstanders wederom. Daarom dat ik TSM met -1.5 game handicap wel aan.
TL - TSM = 2 H-1.5
0 Vind ik leuk's
bavien:
Weer eens een gokje wagen:

Afgelopen weekend bleek dat CLG nog steeds niet in vorm is en er enkele spelers echt afhaken. Daarentegen speelt C9 degelijk en lijken juist steeds beter in vorm te komen. C9 - CLG = 1

Eerder dit seizoen was Envy veel te sterk voor Apex en ik denk dat het ditmaal hetzelfde zal zijn.
Team Envy - Apex = 1

Dit seizoen is TSM niet te verslaan. Ze hebben nog geen enkele game verloren en ook gisteren verpletterden ze de tegenstanders wederom. Daarom dat ik TSM met -1.5 game handicap wel aan.
TL - TSM = 2 H-1.5

C9 gaf vandaag niet thuis net op de dag dat CLG besluit een stuk cleaner te spelen.
NV was de eerste game niet gefocust en verloor die, maar vervolgens speelden ze weer als vanouds en sloopten Apex wederom.
TSM is gewoon niet te verslaan dit seizoen en winnen wederom 2-0.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.