Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Immortals - Cloud 9: Cloud 9 to win the serie @ 3.00 (2/10)

Dit wordt een héle moeilijk wedstrijd voor beide teams. Cloud 9 en Immortals stonden al eerder in het seizoen tegenover elkaar toen Immortals (met geluk) aan het langste eind trokken. Cloud 9 was gedurende die wedstrijd beter maar misten nét dat beetje teamcoördinatie. Gedurende de laatste wedstrijden zit dat laatste wel goed bij C9, er werd alleen verloren van TSM en het zéér sterke Team Liquid van de laatste tijd.

Immortals staan stevig 2e met een record van 7-1, maar vanavond winnen tegen C9 lijkt me een enorme klus. Bookies geven een gigantische overhand aan voor Immortals (1.35 op Unibet) - wat eigenlijk véééél te laag is en niet te rechtvaardigen is.

Echo Fox - NRG e-Sports: NRG to win the serie @ 1.80 (6/10)

Ook in de lagere regionen van de NALCS wordt vanavond een clash uitgevochten. De beide teams zitten in een benarde en pijnlijke situatie, waarbij Echo Fox vijf maal op rij verloor en NRG maar één maal wist te winnen uit de laatste vijf wedstrijden. Het moet toch gezegd worden dat NRG eigenlijk niet eens zo erg slecht presteert, ze verliezen simpelweg door letterlijk nul communicatie. Op het oog lijkt het dan ook een top vijf team, maar om de één of andere reden maken ze het keer op keer maar niet waar. Vanavond denk ik echter dat ze wel winnen, mede dankzij de eerdere winst op Echo Fox een paar weken terug.

Echo Fox is de laatste weken gigantisch aan het schutteren, waarbij support Big toch vaak het 'man man man man' van Rob Geus waard is. Het gevaar zit hem vooral in Echo Foxs' bot lane, maar hetzelfde kan tegelijkertijd gezegd worden van de bottom lane van NRG. Tóch denk ik nog steeds dat het duo Ohq - KiwiKid sterker is dan Keith - Big.

Laten we hopen op een paar mooie games!

0 Vind ik leuk's
~
Beetje laat gepost, start binnen vijf minuten!!!! (y)
0 Vind ik leuk's
~
www.flashscore.nl heeft ook aardig wat e-sports: http://www.flashscore.nl/esport/. Ook in de Android-app, iOS nog niet.
0 Vind ik leuk's
NRG is binnen! (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
~

LCK Champions of Korea

ROX Tigers - SK Telecom T1: SK Telecom T1 to win the serie @ 1.80 High stake

Wereldkampioen SK Telecom T1 mag morgenmiddag aantreden tegen de huidige nummer één van de LCK (Eredivisie van Zuid- Korea). Het SKT van coach Kkoma is de laatste weken zwak bezig met verliespartijen tegen teams die niet bekend staan als wereldklasseteams. SK Telecom verloor zelfs wederom tegen ESC Ever - een team dat pas nét gepromoveerd is naar het hoogste niveau van Korea. Waar ligt het dan aan? Dit is een vraag die moeilijk te beantwoorden is, al lijkt het voor de hand liggend om te zeggen dat er steeds hartverscheurende individuele fouten worden gemaakt die ze dan de wedstrijd kosten.

De Tigers staan wederom bovenaan, waarbij het tegenstanders de laatste paar wedstrijden volledig overrompeld. Als er diep in de statistieken wordt gekeken doen de Tigers het een stuk minder goed tegen sterkere teams - het verloor namelijk tegen SK Telecom in het begin van het seizoen en verloor daarnaast ook van gedeelde nummer twee Samsung Galaxy. Tegen de andere gedeelde nummer twee (KT Rolster) moet zelfs nog gespeeld worden, waarbij het resultaat nog verder naar onder bijgesteld kan worden als morgen verloren wordt tegen SK Telecom en over een week tegen KT Rolster.

SK Telecom verloor verder pas één maal in drie jaar tijd van de Tigers. De Tigers doen het tegen SK Telecom niet goed en worden meestal volledig van de mat gespeeld, zoals ook in de finale van het wereldkampioenschap in 2015, waarbij SK Telecom met liefst 3-0 de Tigers naar huis stuurde. Ook in het begin van het huidige seizoen had SK Telecom geen kind aan de Tigers (2-0).

Vele analisten denken dat de Tigers wel eens kunnen verassen, maar dit is naar mijn mening onrealistisch aangaande het verleden van beide teams. SK Telecom heeft nog steeds verreweg de meeste consistente bottom lane van de wereld (Bang en Wolf) en over midlaner Faker hoeven we geen aandacht te besteden zó goed is hij. De enige lanes die problemen zouden kunnen opleveren is jungle en top - daar is de cohesie soms nog zoek tussen Duke en Bengi/BlanK. Daarnaast staat SK Telecom erom bekend om na een paar mindere games in het midden van het seizoen een heuse eindspurt in te zetten en het seizoen eindigen 'in style'.

Er is nog één belangrijk feit dat genoemd dient te worden; coach Kkoma van SK Telecom. SK Telecom heeft met Kkoma een coach die zowel in strategisch, alsook in emotioneel opzicht enorm belangrijk is voor het team. Na de verliespartijen was hij 'not amused', als Kkoma boos is over het spel van zijn team dat spelen ze de volgende paar wedstrijden altijd extra sterk.

Alle feiten meegerekend ga ik voor SK Telecom T1 to win the serie op Unibet @ 1.80 (High Stake)

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:55
0 Vind ik leuk's
~
2-0 (y)

Dank.

Zal hier vanavond ook wat CS:GO tips droppen
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
SK TELECOM T1 WIN 2-0!!! (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
~
bedankt voor de tip 7seas! ik schrok zelf even, want op mijn mobiel liet esportslivescore.com de teams precies andersom zien, waardoor hij aangaf dat Rox 2-0 had gewonnen..
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
ESL One Cologne Kwartfinale 1

Virtus Pro - Astralis

Morgenochtend (10:00 NL tijd) zal de eerste kwartfinale van het toernooi in Duitsland worden afgewerkt tussen Virtus Pro en Astralis.
Van te voren zou niemand hebben getwijfeld over het doorstoten naar deze fase in het toernooi door Astralis, maar gister kwam het nieuws
naar buiten dat Dupreeh in het ziekenhuis is opgenomen om geopereerd te worden.

Astralis
Het gemis van Dupreeh was dus een flinke domper in de aanloop naar de beslissingswedstrijd in Groep A tegen Team Dignitas. Aangezien Kjaerbye
nog niet mag deelnemen aan dit toernooi betekende het uitvallen van Dupreeh dat men twee 'basis' spelers moet missen in de rest van het toernooi.
Toch wist Astralis zich in 3 maps te verzekeren van een plek in de kwartfinale ten koste van Dignitas, terwijl Dignitas tot favoriet was gebombardeerd.

[quote]Gespeelde wedstrijden Astralis:
[Groep A openingswedstrijd] Astralis - Team Dignitas 16-12
[Groep A upper bracketwedstrijd] Astralis - Gambit Gaming 6-16
[Groep A beslissingswedstrijd] Astralis - Team Dignitas 16-19, 16-10 & 16-14

Virtus Pro
Virtus Pro wist zich in Groep C met Team Liquid, Team EnvyUs en mousesports als groepswinnaar te kwalificeren voor de kwartfinale. Het Poolse
team zal dus met vertrouwen naar Astralis toewerken. VP is toch al een paar maanden niet in grootse doen, maar blijft altijd een hele gevaarlijke outsider. Tegen een niet compleet Astralis zal Virtus Pro zich zeker kansrijk voelen om de halve finale te halen.

[quote]Gespeelde wedstrijden Virtus Pro:
[Groep C openingswedstrijd] Virtus Pro - Mousesports 16-10
[Groep C upper bracketwedstrijd] Virtus Pro - Team Liquid 16-12

Prognose : Virtus Pro, -1,5 handicap?

Virtus Pro is het aan hun stand verplicht om van een mank Astralis team te kunnen winnen. Het Poolse team heeft een extra dag rust gekregen en heeft dus uitgebreid beelden van hun tegenstander uit Denemarken kunnen bekijken. VP zag er goed uit in de groepsfase en ik verwacht daarom ook dat men zich overtuigend gaat plaatsen voor de halve finale. De odds zijn nog niet bekend op Unibet, dus ik zal hier morgenochtend/vanavond laat mijn picks plaatsen.

Update:

odds zijn bekend op Unibet, slechts @1,32 voor Virtus Pro winst.

Ik speel deze medium stake in een combi met Natus Vincere

Virtus Pro x Natus Vincere @1,69

Low stake op de -1,5 map handicap(Virtus Pro) als die morgen online staat, zal ongeveer een quotering van 2 zijn is mijn verwachting.

0 Vind ik leuk's
Virtus Pro - Astralis 2-0 [19-17 & 19-15]

2x overtime, maar goed HC'tje binnen, nu nog Natus Vincere.

NaVi stelde helaas teleur door in 3 maps te verliezen van Team Liquid..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.