Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
johannes842:
Hallo mensen, ook ik wil graag tips gaan geven voor E-sports, League of Legends, omdat ik denk dat hier heel veel winst uit te halen valt, omdat de matches best goed te voorspellen zijn.
Ik speel zelf al 3 jaar League of Legends, en ben de E-sports scene ook direct gaan volgen toen ik het ben gaan spelen, ik ken bijna alle spelers van de teams.
Voor degene die geintereseerd is in mijn league of legends account: Nemesis Payback

Voor vanavond:

TSM - Counter Logic Gaming (Tsm to win) @1,60 (2/10)
TSM heeft dit jaar een heel ander team als vorig jaar, de enigste speler die ze er nog bij hebben is midlaner Bjergsen, de beste midlane speler in NA naar mijn mening. Verder hebben ze Doublelift (ex CLG) aangetrokken, hele goede speler met hoge kda vorig season, en dan nog Yellowstar (support) de sleutel tot het succes vorig jaar van FNATIC, in mijn ogen de beste support, heeft een dosis ervaring en is gewoon een hele goede speler met goede calls.
Het CLG daar en tegen heeft 2 nieuwe spelers aangetrokken, namelijk Huhi en stixxay. Deze 2 spelers weet ik niet veel over, maar wel weet ik dat de toplaner Darshan (Zionspartan) prima matches kan spelen, maar ook hele slechte.
Ik zie geen problemen voor TSM vanavond, ze zijn gebrand om deze te winnen omdat het rivalen van elkaar zijn

Over de andere teams durf ik nog niks te voorspellen, omdat deze teams vrij nieuw zijn allemaal en ik ze nog niet heb zien spelen, ik weet de play stylen van de teams nog niet goed.

Morgenavond volgen er dus meer tips

Dit had ik niet verwacht, jammer genoeg is het best lastig om nu al in te schatten welke teams goed zijn
0 Vind ik leuk's
En ook ECHO FOX was vannacht wederom binnen!

@Johannes, sommige dingen die je in je voorspelling zegt kloppen niet.

HuHi en Stixxay zijn niet nieuw aangetrokken. HuHi is al anderhalf seizoen een sub voor CLG en Stixxay was dat een half seizoen al.
CLG bootcamped vaak in Korea en scrimmed daar geregeld met HuHi in plaats van toen nog Pobelter.
CLG had het op IEM niet eens zo heel erg slecht gedaan met Stixxay en HuHi, wat zeg ik, ze kwamen tot de Finale in San José en verloren daarbij van Origen.

https://www.reddit.com/r/CLG/comments/3tw9vu/spoilerslol_clg_vs_origen_iem_san_jose_2015/

Betere research doen man.
0 Vind ik leuk's
~
7seas:

HuHi en Stixxay zijn niet nieuw aangetrokken. HuHi is al anderhalf seizoen een sub voor CLG en Stixxay was dat een half seizoen al.
CLG bootcamped vaak in Korea en scrimmed daar geregeld met HuHi in plaats van toen nog Pobelter.
CLG had het op IEM niet eens zo heel erg slecht gedaan met Stixxay en HuHi, wat zeg ik, ze kwamen tot de Finale in San José en verloren daarbij van Origen.

https://www.reddit.com/r/CLG/comments/3tw9vu/spoilerslol_clg_vs_origen_iem_san_jose_2015/

Nog tips voor NA LCS vanavond?
0 Vind ik leuk's
7seas bedankt voor je tips, heb echo fox en samsung mee kunnen pakken!
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
warambusher:
7seas:

Nog tips voor NA LCS vanavond?

Ik zou vandaag Immortals & CLG in combi nemen!
0 Vind ik leuk's
~
Odd dropped naar 1.23 van Immortals helaas.

Immortals & C9 & CLG op 2.03, zie ze allemaal wel winnen eerlijk gezegd.

(Als Immortals vandaag goed is is de combi die ik eerder hier had geplaatst met H2k ook binnen!)

0 Vind ik leuk's
~
7seas:

(Als Immortals vandaag goed is is de combi die ik eerder hier had geplaatst met H2k ook binnen!)

Ik speel C9+CLG+Imt weer mee op 2.20
0 Vind ik leuk's
Kan je het ook volgen 7seas?
0 Vind ik leuk's
svoetbal:
Kan je het ook volgen 7seas?

www.twitch.tv/riotgames
0 Vind ik leuk's
~
dennicism:
7seas:

Ik speel C9+CLG+Imt weer mee op 2.20

Helaas al een loss. CLG werd echt geslacht, wat een drama.. Jammer
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.