Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

e-sports nu ook op oddsportal

https://www.oddsportal.com/esports/

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:37
0 Vind ik leuk's

Drama bij SK Gaming, de leiding wilt Nrated uit het team halen en de rest beboeten vanwege hun slechte prestaties/gebrek aan interviews, streamen, overall contact met fans. De rest van het team is daar nogal ontevreden over, Nrated was min of meer het aanspreekpunt van spelers naar leiding en andersom. Er is overwogen door de spelers om niet op te komen dagen, maar dan volgen er nog meer problemen. Candypanda (andere speler) heeft min of meer bevestigd dat er 'problemen' zijn. Het team start wel gewoon, inclusief Nrated.

UOL (tegenstander van SK vanavond) staat voor vanavond nog op 1.30 bij verschillende bookmakers. UOL speelt met Gilius ipv Kikis, zal even wennen zijn maar Gilius heeft al eerder met exact hetzelfde UOL gespeeld in de Challenger Series. Gezien de kansen die UOL nog op de playoffs heeft en de chaos bij SK is 1.30 voor UOL het spelen in een combo wel waard.

Verder is er niet echt iets speelbaars, sommige bookies bieden nog +-1.25 voor Elements tegen Copenhagen Wolves. Deze is het overwegen waard, al zou ik het niet kiezen als het onder de 1.21 ligt.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 31 mrt. 2021, 09:35
0 Vind ik leuk's
World Championship League of Legends

Vanaf 1 oktober staan de wereld kampioenschappen voor League of Legends op het programma, het Chinese Edward Gaming won de Mid- Season Invitational door het Koreaanse powerhouse SK Telecom T1 met 3-2 naar huis te sturen.
Dit keer staat de meest prestigieuze titel op het spel, wie gaat hem dit keer mee naar huis nemen?

De groepsfase

Groep A:

Counter Logic Gaming (NALCS), KOO Tigers (LCK), Flash Wolves (LMS) en paiN Gaming (IWC)

Groep B:

Fnatic (EULCS), Invictus Gaming (LPL), AHQ E-Sports Club (LMS) en Cloud 9 (NALCS)

Groep C:

SK Telecom T1 (LCK), Edward Gaming (LPL), H2k (EULCS) en Bangkok Titans (IWC)

Groep D:

LGD Gaming (LPL), KT Rolster (LCK), Team SoloMid (NALCS) en Origen (EULCS)

De benamingen achter de teams staan voor hun respectievelijke regio;

EULCS = Europa
NALCS = Noord- Amerika
LCK = League of Legends Champions of Korea
LPL = League of Legends Pro League of China
LMS = Taiwan e.d.
IWC = International Wild Card

Op WilliamHill zijn er al verschillende bets beschikbaar, zoals: Wie wordt #1 per groep?

De enige bets die me tot nu toe aanspreken zijn:
- KOO Tigers #1 in Groep A @1,50
- Invictus Gaming #1 in Groep B @2,62
- LGD Gaming #1 in Groep D @2.00

Fnatic lijkt gigantisch sterk, maar of ze #1 worden in Groep B moet ik nog zien. De odd voor Fnatic #1 in Groep B is maar 1,50.
Dat vind ik vooralsnog gigantisch laag.

Laat me weten wat jullie gaan spelen en wat jullie predictions zijn!
0 Vind ik leuk's
~
Iemand tips voor League Worlds van vandaag?
0 Vind ik leuk's
World Championship League of Legends

Achtergrond informatie: Ben zelf al drie jaar fanatiek sport en league fanaat. Volgende week zelf aanwezig bij een van de twee halve finales in Brussel, volg de LCK, LPL, NALCS en EULCS allemaal. Dit zal dan ook mijn eerste forumtip worden.

SK Telecom T1 - AHQ e-Sports Club

SKT is de favoriet voor de eindzege. De groepsfase met gemak doorlopen met 6 eenvoudige overwinningen, ook tegen EDG, wie volgens vele de tweede finalist zou worden vooraf aan het toernooi. Faker zal in ieder geval starten, en SKT kennende zal Easyhoon waarschijnlijk spelen als het 2-0 staat in de series. Marin speelt een geweldig toernooi, Bengi wordt door vele over het hoofd gezien maar vult de lanes perfect aan, en samen met Wolf is de visiongame perfect. Bang heeft op dit moment een belachelijk hoog KDA van 71.0.

AHQ daar in tegen is tweede geworden in poule B, verloor de tiebreaker van Fnatic, en eindige 4-3 in de poule. AHQs midlaner Westdoor is de ster van het team, maar presteert matig. Een KDA van 4.76, met op zijn favoriete en bekendste champion Fizz een 2-1 winrate met een KDA van 4. De echte carries dit toernooi zijn AN & Albis. AN zijn Jinx in combo met de Tahm Kench van Albis is eigenlijk de reden waarom AHQ door zijn.

Ik zie AHQ niet winnen van SKT, en zelfs geen game pakken in de serie van SKT omdat ze in elke lane outclassed worden door de tegenstander. Bovendien speelt Marin een geweldig toernooi met toplane carries als Fiora, en Faker wordt als een lategame carry gebruikt door bijvoorbeeld Ryze te spelen. Bovendien is de botlane van SKT te sterk voor AN & Albis, en zie ik hier ook niet de mogelijkheid dat AN zijn Jinx de game kan carrien.

Daarom speel ik op Unibet de volgende single:

SK Telecom T1 -2.5 maps handicap @1.60

Laat me weten of jullie mee gaan spelen en geef me feedback op deze tip!
0 Vind ik leuk's
Meegespeeld op 2/10 @ 1,55 Unibet. Je kennis is er zeker, daarom ook een grote reden om het meespelen. Goede informatie, alleen een staking systeem is aan te raden (1/10 5/10 10/10 e.d.) waarin je vertrouwen per weddenschap goed te zien is. Succes!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ik speel hem mee Ortholite, je informatie is subliem.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Die is binnen, goed gedaan! Had hem ook meegespeeld!
0 Vind ik leuk's
Joostvw:
Meegespeeld op 2/10 @ 1,55 Unibet. Je kennis is er zeker, daarom ook een grote reden om het meespelen. Goede informatie, alleen een staking systeem is aan te raden (1/10 5/10 10/10 e.d.) waarin je vertrouwen per weddenschap goed te zien is. Succes!

Dankje! Deze zal ik de volgende keer toevoegen!
0 Vind ik leuk's
(...)

Daarom speel ik op Unibet de volgende single:

SK Telecom T1 -2.5 maps handicap @1.60

Deze is binnen, eerste twee games gingen zoals voorspelt, Faker op de late game carry in de vorm van Ryze of de supportive champion Lulu. Marin op de top Carries Fiora en de Darius Counter Renekton. Botlane duidelijk de betere, met een fantastische Wolf op Tahm Kench. Derde game was een game die veel gelijkwaardiger opging. Maar SKT kon hem uiteindelijk binnenspelen en daarma de 3-0 pakken!

Ik zal later op de avond of morgen in de ochtend mijn tip geven voor de match van morgen 17-10 tussen Fnatic en EDG.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.