Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet geplaatst op gefixte match?

Ik heb bij Betway een tip van een tipster geplaatst, dit blijkt dus een verdachte wedstrijd te zijn, waardoor mijn bet niet gesettled is en er een onderzoek loopt. Ik kreeg deze mail:

--

This email serves as notification that a match integrity investigation has been initiated on the following bet, which therefore has been un-settled.

This bet will remain un-settled until the investigation is complete:

BET ID:

XXXX-XXXX-XXXX

Stake: 2.50 Euro

Event: [JS Kairouanaise] - [US Ben Guerdene]

Market: Correct Score

Any winnings that might originate from the aforementioned bet will remain on hold pending ongoing investigation.

Please be assured that we will notify you about the final outcome of the investigation.

Please kindly provide either a month-to-month Utility Statement (water/electricity/gas) which should not be older than 3 months, and clearly displays your full name, address and issue date.

We thank you in advance for your understanding.

Should you require any further assistance, feel free to contact our help desk. We are available 24 hours a day, 7 days a week for your convenience.

Best regards,

--

De bet was winnend, 1-3 @ odds van 9. Heeft iemand dit al eens vaker gehad? Wat kan ik verwachten? Het gaat om een bet van maar 2,50 maar heb geen zin in rare dingen, straks wordt ik verdacht van matchfixing 😂

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcalibermonkey in 18-04-2021 22:05 Overige sporten en evenementen
in 18-04-2021 22:05 Overige sporten en evenementen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

zulke tips moet je gewoon delen dat wij er ook wat op kunnen gooien 🤑

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Gewoon maar even geduld hebben lijkt me.

Vrij waarschijnlijk krijg je gewoon je inzet terug over een aantal weken.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Oke maar ik bedoel meer in de zin van dat ze denken dat ik zou hebben geweten dat het een gefixte match was, wat natuurlijk niet zo is, heb enkel de tip gevolgd. Idk of daar sancties op staan? Kan me niet voorstellen dat ze moeilijk gaan doen over 2,50 maar goed ik maak me toch wel zorgen..

Bericht gewijzigd door calibermonkey op ma 19 apr. 2021, 10:21
0 Vind ik leuk's

Tuurlijk levert dat geen sancties op. Dat zij die markt open hebben betekent dat iedereen er op kan wedden. Misschien heb jij wel 2.50€ op een random wedstrijd op een random score gezet? En dan zou je er voor bestraft worden dat zij die markt open hebben staan? Lijkt me heeel sterk...

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

lol, voor die 2.5 euro gaan ze er echt geen zaak van maken hoor.

hadden daar nu paar nulletjes extra achter gestaan vanaf een 2500 euro inzet zou ik ook beginnen vrezen maar die 2.5 euro is echt peanuts, hier moet je echt geen schrik voor hebben.

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je een weddenschap verliest waarbij achteraf blijkt dat er verdenking van matchfixing is.

0 Vind ik leuk's

Dan ben je het kwijt

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.