[XBOX360] Voetbalwedden Fifa14 Toernooi
Hallo iedereen.
Voor degene met een Xbox360 wou ik een toernooi organiseren. Alle teams/landen zijn beschikbaar. poulefase en hoeveel wedstrijden wou ik laten afhangen hoeveel deelnemers er zijn. Dus inschrijven is mogelijk tot 11 Oktober 20;00 [B] DEADLINE GROEPSFASE IS 30 OKTOBER!![/b]
Vul je gamertag + club hieronder in en kopieer het aan elkaar, zodat we een mooi lijstje krijgen!
DJURBANHOUSE NL / Chelsea
------------------------------------
Deelnemers:
I Pr1nCe I NL - PSG
Gamermini - Bayern Munchen
Wespsv3 - Borussia Dortmund
onzemichael - Real Madrid
mischavd - Arsenal
BeanJeann - Brazilië
hiddejitse123 - Juventus FC
STAND
Wedstrijden - Punten - Doelsaldo
0 0 0 I Pr1nCe I NL - PSG
0 0 0 DJURBANHOUSE NL / Chelsea
2 1 -2 Gamermini - Bayern Munchen
0 0 0 Wespsv3 - Borussia Dortmund
2 4 +4 onzemichael - Real Madrid
0 0 0 mischavd - Arsenal
0 0 0 BeanJeann - Brazilië
0 0 0 hiddejitse123 - Juventus FC
Iedereen speelt 2x tegen elkaar, geef via een PM door wat de uitslag is en post het hier!. Ik probeer de standen etc zo snel mogelijk bij te werken.
Regels:
2x 6 minuten speeltijd
Als iedereen de wedstrijdjes erop heeft zitten spelen we nog een soort van ''finale ronde''
nr 1 en 2 spelen om plek 1 en 2
nr 3 en 4 spelen om plek 3 en 4
nr 5 en 6 spelen om plek 5 en 6
nr 7 en 8 spelen om plek 7 en 8
--------------------
HALL OF FAME
Winnaar FIFA 14 XBOX360 Toernooi 1:
Winnaar FIFA 14XBOX360 Toernooi 2:
Voor degene met een Xbox360 wou ik een toernooi organiseren. Alle teams/landen zijn beschikbaar. poulefase en hoeveel wedstrijden wou ik laten afhangen hoeveel deelnemers er zijn. Dus inschrijven is mogelijk tot 11 Oktober 20;00 [B] DEADLINE GROEPSFASE IS 30 OKTOBER!![/b]
Vul je gamertag + club hieronder in en kopieer het aan elkaar, zodat we een mooi lijstje krijgen!
------------------------------------
Deelnemers:
I Pr1nCe I NL - PSG
Gamermini - Bayern Munchen
Wespsv3 - Borussia Dortmund
onzemichael - Real Madrid
mischavd - Arsenal
BeanJeann - Brazilië
hiddejitse123 - Juventus FC
STAND
Wedstrijden - Punten - Doelsaldo
0 0 0 I Pr1nCe I NL - PSG
0 0 0 DJURBANHOUSE NL / Chelsea
2 1 -2 Gamermini - Bayern Munchen
0 0 0 Wespsv3 - Borussia Dortmund
2 4 +4 onzemichael - Real Madrid
0 0 0 mischavd - Arsenal
0 0 0 BeanJeann - Brazilië
0 0 0 hiddejitse123 - Juventus FC
Iedereen speelt 2x tegen elkaar, geef via een PM door wat de uitslag is en post het hier!. Ik probeer de standen etc zo snel mogelijk bij te werken.
Regels:
2x 6 minuten speeltijd
Als iedereen de wedstrijdjes erop heeft zitten spelen we nog een soort van ''finale ronde''
nr 1 en 2 spelen om plek 1 en 2
nr 3 en 4 spelen om plek 3 en 4
nr 5 en 6 spelen om plek 5 en 6
nr 7 en 8 spelen om plek 7 en 8
--------------------
HALL OF FAME
Winnaar FIFA 14 XBOX360 Toernooi 1:
Winnaar FIFA 14XBOX360 Toernooi 2:
in 8-10-2013 12:30 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wespsv3 / dortmund - gamermini / Bayern Munchen
3-3
0-1
Geef die andere tot zondag ofzo anders idd met 4 verder
3-3
0-1
fralexander:
3-3
0-1
3-3
0-1
Hidde en Mischa hebben mn vriendverzoek zelfs nog niet geaccepteerd. Ik zag dat de eene nog online was geweest voor GTA en de andere OFFLINE dus volgens mij is zn account afgelopen....
mensen die vandaag willen spelen: Ik ben er weer na 17.30
Als er zondag geen reactie hier is van de jongens die inactief zijn, gaan we verder met ze 4e met aangepast reglement;')
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Drukke week gehad, maar vanavond en morgenavond aanwezig! (y)
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Ik kan niet meedoen met het toernooi, maar wil er iemand vandaag nog een paar potjes FIFA13 spelen? Gamertag is MvdW94.
jeffreythespartaan:
Als er zondag geen reactie hier is van de jongens die inactief zijn, gaan we verder met ze 4e met aangepast reglement;')
Ik heb Hiddejitse 2x toe een bericht gestuurd om te spelen, de eerste keer was hij met 2 anderen en die wilde niet en de 2e keer reageerde hij niet toen hij GTA aan het spelen was. Ook maar gezegd dat hij hier moet gaan reageren maar geen reactie dus.
Zondagavond tegen 1 Prince 1 gespeeld en het was 3-3 in de 80e minuut en vervolgens ging hij offline en kwam niet meer terug? (bedtijd??) Bericht gestuurd met eindstand aanhouden of opnieuw maar geen reactie gehad.)
Gewoon met z'n 4en verder dan??
Ja prima,
Ik ben vanavond nog even beschikbaar en woensdag de hele dag.
Ik ben vanavond nog even beschikbaar en woensdag de hele dag.
onzemichael:
Ik heb Hiddejitse 2x toe een bericht gestuurd om te spelen, de eerste keer was hij met 2 anderen en die wilde niet en de 2e keer reageerde hij niet toen hij GTA aan het spelen was. Ook maar gezegd dat hij hier moet gaan reageren maar geen reactie dus.
Zondagavond tegen 1 Prince 1 gespeeld en het was 3-3 in de 80e minuut en vervolgens ging hij offline en kwam niet meer terug? (bedtijd??) Bericht gestuurd met eindstand aanhouden of opnieuw maar geen reactie gehad.)
jeffreythespartaan:
Gaan we doen, ik verander de startpost morgen, en ik zorg dat ik met een leuke geimproviseerde opzet kom wat leuk is voor 4 deelnemers:)