VW Pokertoernooien: informatie, vragen en suggesties
Beste leden,
Op veler verzoek hebben we ons de afgelopen weken bezig gehouden met het regelen en opzetten van pokertoernooien.
We hebben jullie geduld hierbij lang op de proef moeten stellen - maar hopelijk vergeven jullie ons dat :-)
Via een speciale actiepagina kunnen jullie je vanaf nu opgeven. Dus niet meer in een chaotisch topic.
Vragen of suggesties voor de toernooien kunnen uiteraard wél via dit topic aan ons bekendmaken.
Vanzelfsprekend proberen we toernooien te regelen met bookmakers die toegankelijk zijn voor Nederlandse én Belgische spelers, alleen heeft niet elke bookmaker interesse. Unibet en Pokerstars hadden bijvoorbeeld (momenteel) geen zin om iets op te zetten.
Het eerste toernooi is a.s. zondag 9 oktober om 20:00.
Succes!
Ik ben bij!
Accountnaam is : MrStephanovich
mrstephanovich:
Ik ben bij!
Accountnaam is : MrStephanovich
Graag even aanmelden via de actiepagina :-)
Wat bedraagt de buy-in?
$5
Zoals ik het begrepen heb krijg je $5 gratis van 888. Elke speler heeft 1 rebuy mogelijkheid van $5. In principe kan iedereen dus gratis meespelen, zonder $5 te betalen. Mocht je uitgeschakeld worden, dan heb je de dus de mogelijkheid om een rebuy te doen.
Wat bedraagt de buy-in?
$5
Zoals ik het begrepen heb krijg je $5 gratis van 888. Elke speler heeft 1 rebuy mogelijkheid van $5. In principe kan iedereen dus gratis meespelen, zonder $5 te betalen. Mocht je uitgeschakeld worden, dan heb je de dus de mogelijkheid om een rebuy te doen.
Je hebt $5 nodig om het toernooi te joinen. Zover ik 't weet krijg je die niet van 888.
Wel heeft 888 een gegarandeerde prijzenpot van 300 dollar beschikbaar gesteld. Met - zoals 't nu lijkt - een 29tal spelers, is dat volgens mij niet gek.
Let er verder op dat je de software nodig hebt. (Y)
Het toernooi staat al tussen het schema. Als je wilt inschrijven staat er duidelijk bij: 'Your account wil be charged $5'. Dit lijkt me duidelijk toch?
Het toernooi staat al tussen het schema. Hierbij een screenshot:
http://i64.tinypic.com/wspf1v.png">
Als je wilt inschrijven staat er duidelijk bij: 'Your account wil be charged $5'. Dit lijkt me duidelijk toch?
pauperclown:
Het toernooi staat al tussen het schema. Als je wilt inschrijven staat er duidelijk bij: 'Your account wil be charged $5'. Dit lijkt me duidelijk toch? Pauper charged houd in dat er $5 in rekening word gebracht, dus dat je je $5 kost.
Als je wilt inschrijven staat er duidelijk bij: 'Your account wil be charged $5'. Dit lijkt me duidelijk toch?
Pauper charged houd in dat er $5 in rekening word gebracht, dus dat je je $5 kost.
Right. Ik dacht dat je account werd 'geladen' met $5. Maar ik zal het verkeerd hebben..
Pauper charged houd in dat er $5 in rekening word gebracht, dus dat je je $5 kost.
Right. Ik dacht dat je account werd 'geladen' met $5. Maar ik zal het verkeerd hebben..
Ah op die manier. Begrijp je helemaal, dat krijg je als een woord meerdere betekenissen heeft.
Wat is het wachtwoord, of krijgen wij deze toegestuurd?
Het wachtwoord krijgen alle aangemelde spelers toegestuurd.
Wat jammer dat 888 poker alleen voor Nederlanders te gebruiken valt.
We gaan voor het volgende toernooi weer vol goede moed op zoek naar een bookie die wél beide nationaliteiten toelaat (en iets wil organiseren)