Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toxar, wie is die nieuwe moderator?

Beste vw-leden,

Ik ben Toxar, een in België wonende Nederlander. Ik ben 34 jaar oud en werk deeltijds als leraar lichamelijke opvoeding, zwemleraar en voetbaltechniektrainer.
Mijn roots liggen in Eindhoven maar woon nu samen met mijn (toekomstige vrouw) partner en dochter in het Belgische Limburg. Mijn hobby's zijn sportwedden, downhill mtb, tennis, bier en lekker eten.

Gedurende mijn tijd hier op vw.net heb ik leuke en gezellige gesprekken gehad maar soms ook diepgaande discussies al dan wel of niet over sportwedden. Zo wordt er ook veel nuttige informatie en ideeën gedeeld en dit alles bij elkaar maakt waarom ik dit een zeer aangename community vind.
Dat zijn dan ook meteen mijn beweegredenen om op mijn beurt een steentje bij te dragen. Als moderator heb ik absoluut geen elite status, ik en andere mods zijn er enkel om toe te zien dat de huisregels van vw.net gewaarborgd blijven.

Als er vragen of dergelijke zijn, aarzel niet om mij een PB te sturen.

Groeten,
Toxar
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtoxar in 15-03-2017 21:34 Offtopic
in 15-03-2017 21:34 Offtopic
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.