Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Sportsplays.com: gratis spelen met kans op prijzen

Heren,

Hierbij een site die ik al een tijdje ken maar volgens mij nog nooit gedeeld hebt.

Je begint met $ 0,50 die je gratis krijgt als begin kapitaal en dan kan je beginnen met wedden op verschillende sporten (voetbal, tennis, basketball, hockey, van alles). Dit kan single maar ook in combinatie.

Ben je blut dan krijg je gratis opnieuw $ 0,50 en dit kan oneindig! Win je dan bouw je een bankroll op.
Mocht je de $ 200,00 halen dan wordt er $ 100,00 (nee geen 200! Althans dat las ik ergens) uitbetaald op je paypal!

Zelf heb ik de $ 200,00 nog nooit gehaald, mijn record is $42.35 bankroll een tijd geleden maar allemaal verloren.
Sinds eergisteren ben ik weer begonnen en ik sta nu op een bedrag van $8,81.

Ook kan je bonus geld winnen om mee te wedden, als je 7 dagen lang elke dag minstens 1 bet plaats krijg je in je bonus kapitaal $ 0,70, doe je het daarna weer 7 dagen achter elkaar dan krijg je ook weer $ 0,70. Zo kan je ook nog een bonus kapitaal opbouwen om een keer mee te wedden, het bonus kapitaal staat los van je bankroll maar de bonus kan je wel inzetten en de winst krijg je dan vervolgens in je bankroll.

De site wordt gesponserd door advertenties vandaar dat ze dit mogelijk kunnen maken. Van de advertenties heb je niet veel last, het is niet dat ze in je beeld blijven pop-uppen. De advertenties blijven in de sportsite (dus geen aparte pop-ups) en die zie je alleen nadat je een bet hebt geplaatst, dan moet je bijvoorbeeld een 30 seconde video afkijken. Dus het zijn advertenties op een niet vervelende manier.

Uiteraard research gedaan en deze site is niet bekend als oplichting. (100% trusted)
Ik heb zelf de $ 200,00 niet gehaald dus ik heb nog geen ervaring met uitbetalen.

Site:
http://www.sportsplays.com

Mogelijk dat meerdere zulke soort (betrouwbare) sites kennen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 18-02-2015 18:52 Offtopic
in 18-02-2015 18:52 Offtopic
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.